Ei naista esimieheksi

Ei naista esimieheksi

Silloin alkaa tt:n pahin sorto. Naispomo uskoo kaiken mielikuvituksen tuotteen mitä naisalaiset niille kertoilee. Ja yleensähän se on, että kateelliset naiset mustamaalaavat mieskollegoitaan mm. HOMOIKSI jne. Todellä törkeää.

Naisten pysykööt SUORITTAVAN TASON HOMMISSA kun niistä ei ole esimieheksi. Jo ihan pääkopan takia.

22

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otoksesi?

      Mistä moinen katkeruus? Eikö pomosi ottanut sinua tosissaan?

      • ja kieroili

        Kun en antautunut suhteeseen sen pahan näköisen naisen kanssa. Alkoi heti seuraavana päivänä nämä juorut. Vaati, että lähtisin töitten jälkeen ravintolaan. Vaati tarjoamaan. Sitten ehdotti, että mentäis teille. Siis yritti munaa. En emennyt. Sitten alkoi todellinen helvetti. Olin homo, rikollinen ja kaikkea.
        Hän on pätevä. hänen serkkunsa kuulemma psykologi ja naimisisaa lääkärin kanssa. Eli sen perusteella on hieno ihminen.


      • kammottava
        ja kieroili kirjoitti:

        Kun en antautunut suhteeseen sen pahan näköisen naisen kanssa. Alkoi heti seuraavana päivänä nämä juorut. Vaati, että lähtisin töitten jälkeen ravintolaan. Vaati tarjoamaan. Sitten ehdotti, että mentäis teille. Siis yritti munaa. En emennyt. Sitten alkoi todellinen helvetti. Olin homo, rikollinen ja kaikkea.
        Hän on pätevä. hänen serkkunsa kuulemma psykologi ja naimisisaa lääkärin kanssa. Eli sen perusteella on hieno ihminen.

        mutta ei varmaan voi yleistää kaikkiin naispomoihin. Tuota asiaa ei saa jättää siihen! Tuohan on ahdistelua!


      • Sitten alkaa pahempi
        kammottava kirjoitti:

        mutta ei varmaan voi yleistää kaikkiin naispomoihin. Tuota asiaa ei saa jättää siihen! Tuohan on ahdistelua!

        Sitten alkaa pahempi uhkailu. Eli TÄTI itkua vääntäen valittaa kuinka HÄNTÄ syyllistetään. Hän kun ei ole ollenkaan sellainen.
        HUOM! Muutkin naiset osaa näytettä kuin Kauniitten ja Rohkeitten Stephanie.


      • Sitten alkaa kauheudet
        kammottava kirjoitti:

        mutta ei varmaan voi yleistää kaikkiin naispomoihin. Tuota asiaa ei saa jättää siihen! Tuohan on ahdistelua!

        Sitten alkaa pahempi uhkailu. Eli TÄTI itkua vääntäen valittaa kuinka HÄNTÄ syyllistetään. Hän kun ei ole ollenkaan sellainen.
        HUOM! Muutkin naiset osaa näytettä kuin Kauniitten ja Rohkeitten Stephanie.

        Sitten organisaation naiset (esim. vakuutusala lähes 100% naisia) ei usko. Kommenttina/perusteluna "Eihän se Maija (=nimi muutettu) ole minuakaan ahdistellut". Uskon minäkin, ettei Maija naisia ahdistelekaan...


      • Köyhät
        Sitten alkaa kauheudet kirjoitti:

        Sitten alkaa pahempi uhkailu. Eli TÄTI itkua vääntäen valittaa kuinka HÄNTÄ syyllistetään. Hän kun ei ole ollenkaan sellainen.
        HUOM! Muutkin naiset osaa näytettä kuin Kauniitten ja Rohkeitten Stephanie.

        Sitten organisaation naiset (esim. vakuutusala lähes 100% naisia) ei usko. Kommenttina/perusteluna "Eihän se Maija (=nimi muutettu) ole minuakaan ahdistellut". Uskon minäkin, ettei Maija naisia ahdistelekaan...

        eli katsot kauniita ja rohkeita, no, se kertookin aika paljon jo sinusta ihmisenä...


      • generaattori
        ja kieroili kirjoitti:

        Kun en antautunut suhteeseen sen pahan näköisen naisen kanssa. Alkoi heti seuraavana päivänä nämä juorut. Vaati, että lähtisin töitten jälkeen ravintolaan. Vaati tarjoamaan. Sitten ehdotti, että mentäis teille. Siis yritti munaa. En emennyt. Sitten alkoi todellinen helvetti. Olin homo, rikollinen ja kaikkea.
        Hän on pätevä. hänen serkkunsa kuulemma psykologi ja naimisisaa lääkärin kanssa. Eli sen perusteella on hieno ihminen.

        on kyseessä? Kuulostaa sen verran tutulta.


    • uupunut xx

      Meillä on täysin puupää nainen toimitusjohtajana.
      Se käyttää tietokonetta kirjotuskoneena!!
      Kaikki on sekasin sen jäljiltä.
      Kaiken lisäksi se on mustasukkainen niille, jotka osaavat käyttää tietokonetta erilaisiin tehtäviin. Asioita ei sanota suoraan henkilökunnalle, vaan laitellaaan lappuja sinne ja tänne.
      Firmassa olisi sopivampikin toimitusjohtajaksi. Mutta siitä ei uskalla edes puhua, koska isi tulee hätiin.Ihan syljettää välillä.
      Töitä tehdäänm mutta tulevaisuus hieman huolettaa.

      • Meillä oli

        Juoppo ja nymfomaani. vaati muna. En antanut. Alko levitellä sairaita juttuja, että olisin homo.

        Semmosia ne naisjohtajat on.


      • Tyypillistä

        Tyypillistä. Naisjohtajat kun vaan EI OSAA tehdä hommiaan. Ne kun on kiinnostunut ainoastaan siitä navan aluksesta. Siin toisten seksuaalieläkä kie kiinnostuksestä 101%.


      • Hyvin typillistä
        Meillä oli kirjoitti:

        Juoppo ja nymfomaani. vaati muna. En antanut. Alko levitellä sairaita juttuja, että olisin homo.

        Semmosia ne naisjohtajat on.

        Naiset hakeutuu pomoiksi SE SILMÄLLÄ PITÄEN, että he voivat asemansa turvin iskee jonkun. SIIS PANO VAAN MIELESSÄ.


      • ase27
        Hyvin typillistä kirjoitti:

        Naiset hakeutuu pomoiksi SE SILMÄLLÄ PITÄEN, että he voivat asemansa turvin iskee jonkun. SIIS PANO VAAN MIELESSÄ.

        Just näin kävi aiemmalla työsaralla. Nainen pomoksi ja täys ralli päälle! Ei se kyllä yhtään pahalta tuntunu ja saihan siitä kerrankin kunnon palkan!


    • milloin vaan

      Mulla taas on kokemuksia sekä miehistä että naisista esi"miehinä". Tosin esimiehet on olleet vähän vanhempaa ja esinaiset vähän nuorempaa ikäluokkaa. Tää mun ala elää kai semmosta murrosvaihetta...

      Oman kokemuksen mukaan nuo harmaapäiset herrat on olleet laidasta lukien todella paatuneita putkiaivoja, kun taas nää uudet esinaiset on virkeitä, sosiaalisia, huumorintajusia ja - ennen kaikkea - ammattitaitoisia: eivät oo sotkeneet työ- ja yksityiselämää toisiinsa toisin kuin nää käppänät. Niin, ja "uus" tarkottaa tässä siis kymmentä vuotta meillä:D

      • En menis

        En menis semmoseen lafkaan, missä joku naikkonen huseraa. SIellä kun alapään asiat muodostaa ajankäytöstä 101%. Naisjohtaja kun yrittää VAAN ISKEÄ TYÖPAIKAT KAKSLAHKEUISIA.

        Tämä on todettu ikävä kyllä kantapään kautta.


      • hyviä kokemuksia

        naispomoista. Ovat olleet koulutettuja ja osanneet nykyaikaiset metodit, hoitaneet työilmapiiriä jne toisin kuin miehet.


    • se palsta

      jossa katkerat, rum*nnäköiset, pienimu**iset pois potkitut poikamiehet saa äänensä kuuluviin.
      Taisitte ollakin niitä minun alaisia, jotka eivät osanneet aivojaan käyttää töissä, onneksi pääsin eroon.

    • miehet myös

      Ja meillä miespomot on keränneet haaremia ympärilleen. Naisvaltaisessa työyhteisössä miespomo voi olla ihan kauhu! Työsuojelusta ja -hyvinvoinnista ei tietoakaan. Miehet ei osaa selvittää asioita suoraan, niin ainoa tapa on puukottaa työntekijöitä selkään. Naaman edessä esitetään niin v***n hurskasta ja mukavaa, ettei paremmasta väliä. Puhumattakaan kaikesta muusta, jonka miespomo saa aikaan, kun aivot on mul***ssa.

      • Mies naisvaltaisella alalla

        Itselläni on myös esimerkki naispomosta...
        Olen mies ja työskentelen naisvaltaisella alalla. Pomoni kohtelee minua hyvin, eikä välillä edes tunnu pomolta... välillä tuntuu, että itse huolehtisin asioista paremmin kuin hän.
        Työpaikkani naistyöntekijöitä hän kohtelee kuin roskaa... hän järjestää heidän työvuorojaan niin, että ne ovat mahdollisimman v****maiset...
        Esimiehini ei ole muutenkaan parhaimmasta päästä, sillä hän juoruilee jatkuvasti alaisista muiden työntekijöiden kanssa...
        Omaan kohteluuni olen melko tyytyväinen, vaikka voisi se palkassa kyllä tuntua myös...


    • stressitön

      Olen itse mies ja pakko myöntää, että parhaat esimieheni ovat olleet naisia.

      Työskennellessäni elektroniikkateollisuuden tuotannonhommissa oli esimieheni nainen. Hän korvasi pian työni aloittamisen jälkeen aikaisemman mies-esimiehen. Kyllä muuttui työtahti ja äkkiä! Entisen paperinpyörittäjä-katsellaan-laitetaanharkintaan-palataanasiaanmyöhemmin-esimiehen tilalle tuli asiat haltuunsa ottava, erittäin ammattitaitoinen nainen! Hän osasi olla erittäin vaativa, mutta kuitenkin motivoiva!

      Sitä ennen työskennellessäni eräässä mediapuljussa oli pomonani myös nainen. Häntä voisi kuvata sanoilla kylmä, tehokas ja määrätietoinen. Asiat pistettiin hoitumaan, eikä jaariteltu.

      Molempia naisia yhdisti todella tarkka ihmistuntemus, he osasivat pistää porukan äärimmilleen, muttei kuitenkaan liian tiukille. Osasivat jakaa vastuuta niille ketkä sitä ansaitsivat. Tiimit he osasivat koota siten, että kaikki tulivat toimeen keskenään ja kummassakin paikassa oli mielettömän hyvä porukkahenki! Erinomaista rekrytointia!

      Näiden tehotyttöjen jälkeen on sitten tullut oltua jos jonkinnäköisen herraisoherran alaisina ja jälki on ollut täysin päinvastaista... Ei osata jakaa vastuuta, ei tunneta alaisia. Esimiestoiminta on ollut kaikenkaikkiaan laiskaa ja tehotonta.

      Kellä naisten (yleistäen) paremmat sosiaaliset taidot ja tietty herkkyys tekevät heistä parempia esimiehiä.

      • duunari-idiootti

        Naisjohtajat ovat työilmapiirin myrkyttäjiä pahimmasta päästä. Ainakaan meidän lafkan naisjohtaja ei uskalla sanoa asioista suoraan, vaan yrittää vaikuttaa asioihin käännyttämällä työntekijöitä toisiaan vastaan ja haukkumalla esim. kahvihuonekeskusteluissa selän takana. Perseennuolijat saavat ylennyksiä ja ne jotka oikeasti ansaitsisivat urakehityksen jäävät nuolemaan näppejään. Oikeat tuloksen tekijät siis poljetaan suohon ja tämä nainen kuvittelee olevansa itse hyvien tulosten takana omassa mielikuvitusmaailmassaan. Naisia pompotetaan ainakin meillä ihan sairaalloisella tavalla ja firman "tosimiehiä" väheksytään ja homotellaan. Viime aikoina naispomomme on palkannut itselleen kirjaimellisesti juoksupoikia ja itse istuu norsunluutornissaan leikkien koskematonta huippujohtajaa. Noin 2/3 työntekijöistä voi pahoin ja suunnittelee työpaikan vaihtoa. Hiljattain henkilökunnalle on tullut kiitosta myös sidosryhmiltä ja asiakkailta ja sekös naispomoamme kirpaisee! Mutteria on kiristetty niin, että kaikilla on niin helvetinmoinen kiire ettei töitä ehditä hoitaa kunnolla. Itse miehenä olen päättänyt, että seuraavassa työpaikassani johtajan on oltava mies. Ei naisista ole pomoiksi!


      • White Collar

        Selkeää tekstiä, noin naisen kirjoittamaksi. Oma ex-naispomoni ei olisi moiseen pystynyt.

        Omat kokemukseni naisjohtajista eivät ole kovinkaan mieltä kohottavia.


    • ihmetystä riittää

      meilläkin duunissa muutamat perseennuolijaämmät jauhaa paskaa toisista ja naisesimies uskoo kaiken sellaisenaan. Tietenkin nää samat akat korostaa omia tekemisiään ja omaa huipputyötahtiaan, vaikka ovat patalaiskoja. Heille tarjotaan myös ensimmäisenä kaikki ylityöt ja muut extrahommat, joista saa lisää liksaa. He saavat myös helposti joustoa työajoissa, tulevat ja menevät oman mielensä mukaan. Muille itseään vähemmän esille pitäville ei ylitöitä eikä joustoja pahemmin tipu. Mitä tstä opimme: perseennuolenta näköjään kannattaa.
      Muuten, koko kehari on täysin perseestä, olen lopettanut oman arviointiosuuteni täyttämisen jo kauan sitten ja vienyt tyhjän kaavakkeen pomolle, koska omat arviot ei paina yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe