Tuleeko tasaisin kausi pitkään aikaan vai repeääkö joukko kahteen tai kolmeen osaan? Kuka vahvistuu, kuka heikkenee - mielipiteitä
Akilles -
Botnia
HIFK
JPS -
Kampparit
Narukerä --
OLS -
OPS
Vastus -
Veiterä
ToPV -
WP --
Bandyliiga 2006-07
14
3534
Vastaukset
- Poika kotiin
Pelaaajasiirtojen jälkeen on yksi suosikki - HIFK ja sille on muutama haastaja. Onneksi olkoon HIFK
- ToPV
Kuka on ollut mestari 2000, 2002, 2004, 2005, 2006.
Taitaa olla sama suosikki, - HFK voittaa
Kaurahatut, jaossa onhimmeipiä mitaleja....hehheh
Stadi on nro 1
Uuno - turpaan punanutuille
HFK voittaa kirjoitti:
Kaurahatut, jaossa onhimmeipiä mitaleja....hehheh
Stadi on nro 1
UunoToPV on 1 nyt ja AINA.
- suomalainen
turpaan punanutuille kirjoitti:
ToPV on 1 nyt ja AINA.
eipä taija tornio voittaa.KILLE valventamaan sitten taas voitetaan!!!!!!!
- vastus best
suomalainen kirjoitti:
eipä taija tornio voittaa.KILLE valventamaan sitten taas voitetaan!!!!!!!
mitä sitä turhaa vastus on paras pelaan siin ja mun 2 kaveriiki pelaa toinen pelaa a-junioreissa
ja toinene edustus joukueessa - vie
1.HIFK
2.kampparit
3.ToPV
4. Narukerä
5. OPS
6. OLS
7. Veiterä
8. Akilles
9. JPS
10. Vastus
11.WP 35
12. Botnia - peliin
vastus best kirjoitti:
mitä sitä turhaa vastus on paras pelaan siin ja mun 2 kaveriiki pelaa toinen pelaa a-junioreissa
ja toinene edustus joukueessaVaikka Vastus onkin selkeästi ToPVtä heikompi, niin olisi voinut eiliseen peliin (26.12.) tulla hieman reippaammalla asenteella - ihan noin niinkuin tunnelman luomisen vuoksi. "Paikallispelit" ovat tasoerosta huolimatta mukavaa seurattavaa... ainakin jonkin aikaa, kunnes menee lukemat ihan "läskiks".
- peli jääpallo
HIFK, Kampparit, OPS, Botnia... neljä parasta, tässä järjestyksessä. Saa olla eri mieltä.
- jemi7
niinkö? heh
- Gröna
jemi7 kirjoitti:
niinkö? heh
1. ToPV
2. Veiterä
...6. HIFK
Ei paperilla nimivahvalla joukkueella kantti kestä, vihreäpaitaset latoo turpaan niin että tukka lähtee
- joku
ARVOSTELUT 1-5
Akilles 2
Botnia 2
HIFK 5
JPS 3
Kampparit 4
Narukerä 2
OLS 3
OPS 2
Vastus 1
Veiterä 4
ToPV 2
WP 1 - poova
topv voittaa.tänä vuonna liigassa ei ole muita joukkueita kuin topv ;)
- muuttuuko järjestys runkosa...
kolmasosa matseista pelattu
1 ToPV
2 Narukerä
3 OLS
4 HIFK
- - -
5 OPS
6 Vastus
7 Veiterä
8 Kampparit
- - -
9 Akilles
10 Botnia
11 JPS
12 WP 35
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984