Alienit ja Jeesus

vesipeto

Tietääkö kukaan että kuoliko Jeesus vain ihmisten puolesta? Jääkö siis alienit ilman pelastusta vai onko heillä oma Jesse? Vai onko Jumala vaan meitin maapallon jumala? Silloinhan pitäisi jossain olla Jumalan isompi veli joka hoitaa suuremmat linjat.

11

418

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J3ssus s3ntt4s

Jesse varmaan ilmestyi kaikille älyllisille olennoille samaan aikaan... ulottuvuuksien läpi ja sama homma tapahtui siten lituskoille X-102 tähdistön ömmö mömmöille vaikka heillä onkin kloonattuja Jeesuksia vaikka muille jakaa.

Tämä on pidetty salassa siksi että rotumme kohdatessa voimme lainata yhtä Jesseä omiin tarkoituksiimme , ja samoin kaikille muille älykkäille olennoille on olemassa omansa.

Tosin tähdistö sijaitsee äärettömyyden takana joten utopistiselta vaikuttavalta matkalta ei kukaan osaa enää palata takaisin, ei ainakaan tähän aikaan eikä ainakaan tähän ulottuvuuteen.

Totisesti, Alienit ,jotka ihmettelevät omaa alkuperäänsä , ei edes ole olemassa koska Alienit saivat itsestään selvyyden jo aika päiviä sitten ja totesivat itsensä sopivan huuhaan opettamiseen kaikille muille älykkäille olennoille jotka uskovat että elämällä on sittenkin jonkinlainen muu merkitys kuin syödä ja lisääntyä.

• Aurelianus

tunnetut elokuva-alienit saivat Jessen, joka pyrkii lisääntymään munimalla uhreiksi sopiviin ihmisiin? Plörbs!

• onko heita

Oletteko lukeneet sen hollantilaisopettajan kirjan, joka alkoi ottaa automaattikirjoituksella yhteyttä alieneihin, mutta lopussa automaattikirjoituksen kirjoittajaksi tunnustautui saatana?

Siitä löytyy esim. googlesta.

jos elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin syödä ja lisääntyä niin mitä vittua me täällä keskustelupalstoilla tehdään? Nussimaan ja syömään siitä!

• Olly

...ja nussimisetkin tuli tehtyä, kun tyttöystävä toivoi. Okke, mitä nyt?

• Ottaa yhteyttä

Alaikäisiin lapsiin!! Niinku muutki hellarit.

• vesipeto

välillä pitää antaa ruoan laskeutua ja SEN hetki levähtää...ja eiku pukille ja sit jääkaapille...

• metaskeema

Ihmisille ei mitään pelastusta heru.

• ovat avaruuden pahoja henkivaltoja eli saatanasta.
      Heidän puolestaan ei ole kuoltu joten he joutuvat helvettiin koska ovat pahoja henkivaltoja.
      Tällainen käsitys minulla.

• vesipeto

en tarkoittanut alienilla alien-elokuvien hirviöö vaan mitätahansa maanulkopuolista älykkyyttä. Vaikkapa söpöjä ET:itä. Eihän sellaisia hyvyyden hampurilaisia voi helvettiin heittää? Eihän?

• vesipeto kirjoitti:

en tarkoittanut alienilla alien-elokuvien hirviöö vaan mitätahansa maanulkopuolista älykkyyttä. Vaikkapa söpöjä ET:itä. Eihän sellaisia hyvyyden hampurilaisia voi helvettiin heittää? Eihän?

ET:n kaltaisia ole.
        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan"
        Ef 6:12

• vesipeto
        L.J.H kirjoitti:

ET:n kaltaisia ole.
        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan"
        Ef 6:12

Gandhi sanoi hyvin että kaikki ihmisen viholliset ovat hänen sydämessään. Kaikki ihmisen taistelut pitäisi käydä siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 184
      2036
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      98
      1504
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1033
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      960
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      804
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      682
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      669
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      50
      640
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      605
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      585
    Aihe