Kysyin alempana krisseleitä heidän konkreettisia tekojaan. Yhtäkään ei mainittu.
Ei edes tekemättömiä suuria tekoja.
Edes Apostoli35 ei kehunut yhdelläkään apostolien teolla.
Krisselit varmaankin odottavat J.C.:ltä, että heidän sanansa (kuten lässytys tällä palstalla, ja nekin paljolti raamatunlauseita) tulisi lihaksi, ja heidän lihansa lähtisi liikkeelle tekemään jotain.
Krisselien tekemättömät teot
10
393
Vastaukset 10
- Malmin Roope
HA HA HA HAHAHAHA.
Setä Kött'illä oli aikanaan vitusti lihakauppoja Stadissa. - Foinikus
Sen hyvempiä ihmisiä he eivät ole kuin ketään muukaan, vaikkakin itse väittävätkin olevansa.
Surutta eletään omissa pienissä piireissä ja kauhistellaan kun muut joutuvat helvettiin. Ruokaa raamatusta projekteja ympäri maailmaa, mutta valitettavasti raamatussa on huono ravintoarvo. Hmmm.. miksei sitä voisi vaikka vitaminisoida. Sinun täytyisi tietää niitä riittää että Jeesus tietää.Okei no kerrotaan että olen jonkin verran tehnyt vapaaehtois-työtä.Ai kuin paljon?Voi olla että tunti voi olla että tuhat.
Emmä jaksa laskee.- Apostoli35
tässä muutama:
www.kan.fi
www.fida.fi
www.sininauhaliitto.fi
Heikki Hurstin vähäosaisten auttaminen
Pelastusarmeijan työ
Työttömien jouluruokailut Turussa ja muissa kaupungeissa, vankilatyö.
Tässä muutamia krisseleiden tekoja.
Ai niin, lentävät lääkärit Afrikassa on muistaakseni yksi kristillinen taho.
Tämän lisäksi Kansanlähetyksen työ, SLEY:n nuorisotyö, Kansan Raamattuseuran avioliittotyö jne. muutamia luterilaisia mainitakseni.
Itse teen sekä ammatikseni että vapaaehtoisesti työtä päihteidenkäyttöjien ja nuorten parissa, ei-kristillisissä järjestöissä sekä kristillisissä järjestöissä.Raamatussa tai jossain vastaavassa sadussa kerrotaan sudesta lampaiden vartijana.
Katolinen kirkkohan on pannut (pun intended) pedofiilit, eiku papit vartioimaan kuoripoikia.
Apostili35 pää sekaisin jeesuksesta, kirjoittaa:
"tse teen sekä ammatikseni että vapaaehtoisesti työtä päihteidenkäyttöjien ja nuorten parissa"- Apostoli35
Nas.se kirjoitti:
Raamatussa tai jossain vastaavassa sadussa kerrotaan sudesta lampaiden vartijana.
Katolinen kirkkohan on pannut (pun intended) pedofiilit, eiku papit vartioimaan kuoripoikia.
Apostili35 pää sekaisin jeesuksesta, kirjoittaa:
"tse teen sekä ammatikseni että vapaaehtoisesti työtä päihteidenkäyttöjien ja nuorten parissa"kirjoitusvirheisiin, ei sinullakaan hyvin mene.
Niin, mistä nyt syytitkään minua? Sinä et OSAA MUUTA kuin ivata tai pilkata, yhtään järkevää tai asiallista viestiä sinulta ei tule? Vai pystytkö siihen?
Olisi oikeasti kiva tavata oikeassa elämässä ja jutella kasvokkain. Millainen mies piiloutuu naisen kuvan taakse? Apostoli35 kirjoitti:
kirjoitusvirheisiin, ei sinullakaan hyvin mene.
Niin, mistä nyt syytitkään minua? Sinä et OSAA MUUTA kuin ivata tai pilkata, yhtään järkevää tai asiallista viestiä sinulta ei tule? Vai pystytkö siihen?
Olisi oikeasti kiva tavata oikeassa elämässä ja jutella kasvokkain. Millainen mies piiloutuu naisen kuvan taakse?"Olisi oikeasti kiva tavata oikeassa elämässä ja jutella kasvokkain. Millainen mies piiloutuu naisen kuvan taakse?"
Olisi todella kiva tavata Jeesus.
Amen.- Apostoli35
Nas.se kirjoitti:
"Olisi oikeasti kiva tavata oikeassa elämässä ja jutella kasvokkain. Millainen mies piiloutuu naisen kuvan taakse?"
Olisi todella kiva tavata Jeesus.
Amen.Ennemmin tai myöhemmin.
Apostoli35 kirjoitti:
Ennemmin tai myöhemmin.
sinun mielikuvitusmaailmasi ja minun todellisuuteni eivät koskaan kohtaa.
- Apostoli35
Nas.se kirjoitti:
sinun mielikuvitusmaailmasi ja minun todellisuuteni eivät koskaan kohtaa.
"sinun mielikuvitusmaailmasi ja minun todellisuuteni eivät koskaan kohtaa."
Tai ehkä kyse onkin "sinun todellisuudestasi."?
Mutta voi,
"10 Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla, [Jes. 45:23; Joh. 5:23; Room. 14:11; Ilm. 5:8]
11 ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra."
Tulet tuntemaan Herrasi, ennemmin tai myöhemmin polvistut. Se on Totuus ja ainoa totuus.
Sinulla taitaa tosin tällä hetkellä olla toinen herra?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544