Niin, miten on?
Onko mahdollista korvata kasvisfondi kasvisliemikuutiolla?
kasvisfondin korvaaminen kasvisliemikuutiolla?
3
20241
Vastaukset
- gourmandia
Kyllä voit, se on sama asia vain puristetussa muodossa. kun vain myös lisäät nestemäärän mikä siinä kasvisfondissa lukee :)Siis muunnat sen kuution nesteeksi ja muistat että fondi on aina vahvempana.
- vipa
Tuotahan minäkin pähkäilin, että ovat luultavammin sama asia. Mutta ennen kuin menen sotkemaan ruokani, päätin varmistaa asian vielä täältä.
Osaatkos sitten sanoa vielä sen, että jos alkuperäisessä ohjeessa on 1 rkl. kasvisfondia, niin paljonko tulee sitä liemikuutiota ja vettä? Onko se myös se yksi ruokalusikallinen? - gourmandia
vipa kirjoitti:
Tuotahan minäkin pähkäilin, että ovat luultavammin sama asia. Mutta ennen kuin menen sotkemaan ruokani, päätin varmistaa asian vielä täältä.
Osaatkos sitten sanoa vielä sen, että jos alkuperäisessä ohjeessa on 1 rkl. kasvisfondia, niin paljonko tulee sitä liemikuutiota ja vettä? Onko se myös se yksi ruokalusikallinen?Ei ole vaan kyseessä on koncentraatti.. siis pieneen määrään on laitettu paljon makua, joten jos luet esim fondi pullon takana on ohje määräsuhtein. Ja nyt joudut ajattelemaan itse... siis entä lihaliemikuutiossa... okke siis vahvuus sanosin on vastaavasti näin 1 dl vettä lihaliemikuutin kanssa.. siitä lähdet. Riipuen mitä teet, jos esim on kyseessä kalafondi käyttäsin jopa 2 dl vettä yhtä puristetta kohden. Fondit tuli aikanaan antaakseen makua. Joku viisas kokki aikanaan sanoi että yhteen pulloon taiste of.. menee 5 kuutiota puristetta ;).. Mutta onko tuo totuus vai myynti trikki. Itse laitan näin ... jos vaaditaan 3 rkl fondia laitan kylmästi koko puriste kuution.Joten täytyy koitella vain se mikä toimii itsellään Onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799