Niin, miten on?
Onko mahdollista korvata kasvisfondi kasvisliemikuutiolla?
kasvisfondin korvaaminen kasvisliemikuutiolla?
3
20893
Vastaukset
- gourmandia
Kyllä voit, se on sama asia vain puristetussa muodossa. kun vain myös lisäät nestemäärän mikä siinä kasvisfondissa lukee :)Siis muunnat sen kuution nesteeksi ja muistat että fondi on aina vahvempana.
- vipa
Tuotahan minäkin pähkäilin, että ovat luultavammin sama asia. Mutta ennen kuin menen sotkemaan ruokani, päätin varmistaa asian vielä täältä.
Osaatkos sitten sanoa vielä sen, että jos alkuperäisessä ohjeessa on 1 rkl. kasvisfondia, niin paljonko tulee sitä liemikuutiota ja vettä? Onko se myös se yksi ruokalusikallinen? - gourmandia
vipa kirjoitti:
Tuotahan minäkin pähkäilin, että ovat luultavammin sama asia. Mutta ennen kuin menen sotkemaan ruokani, päätin varmistaa asian vielä täältä.
Osaatkos sitten sanoa vielä sen, että jos alkuperäisessä ohjeessa on 1 rkl. kasvisfondia, niin paljonko tulee sitä liemikuutiota ja vettä? Onko se myös se yksi ruokalusikallinen?Ei ole vaan kyseessä on koncentraatti.. siis pieneen määrään on laitettu paljon makua, joten jos luet esim fondi pullon takana on ohje määräsuhtein. Ja nyt joudut ajattelemaan itse... siis entä lihaliemikuutiossa... okke siis vahvuus sanosin on vastaavasti näin 1 dl vettä lihaliemikuutin kanssa.. siitä lähdet. Riipuen mitä teet, jos esim on kyseessä kalafondi käyttäsin jopa 2 dl vettä yhtä puristetta kohden. Fondit tuli aikanaan antaakseen makua. Joku viisas kokki aikanaan sanoi että yhteen pulloon taiste of.. menee 5 kuutiota puristetta ;).. Mutta onko tuo totuus vai myynti trikki. Itse laitan näin ... jos vaaditaan 3 rkl fondia laitan kylmästi koko puriste kuution.Joten täytyy koitella vain se mikä toimii itsellään Onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285