Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Helsingin Kallion

Raflat

Olen asustellut nyt puolisen vuotta kalliossa ja täytyy sanoa, että safka tarjonta on täällä aikalailla syvältä! Halpoja, rasvaisia aasialaisia ja pitsa mestoja on joka korttelissa 3, mutta normi hintainen normi rafla (ei siis yltiö fiini) on löytymättä. Valaiskaa mua, pliis, tai kuolen nälkään!

34

10192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Safkatarjonta, pitsamestoja, normihintainen, normirafla, yltiöfiini ovat kaikki yhdyssanoja. Ja kirjoita myös toisella kerralla Kallio isolla K:lla, kun se onnistui sinulta ensimmäisella kerralla. Lukumärä kolme pitää tässä yhteydessä kirjoittaa kirjaimin, ei numerolla 3.

    • potentiaalinen

      Rosson asiakas,mutta
      sitten kun opit kirjoittamaan niin olet potentiaalinen Martinan asiakas.

      • Nimetön

        Mun mielestä Rosso ei ole niin hyvä, annosten tekeminen kestää ja tulee usein kylminä pöytään ja eriaikaan jne... Ruokalista on aika vaatimaton ja annokset aika erikoisia... En suosittele, tosin en ole varmaan 3-4 vuoteen siellä käynyt, ehkä tyyli on muuttunut.


      • muuten
        Nimetön kirjoitti:

        Mun mielestä Rosso ei ole niin hyvä, annosten tekeminen kestää ja tulee usein kylminä pöytään ja eriaikaan jne... Ruokalista on aika vaatimaton ja annokset aika erikoisia... En suosittele, tosin en ole varmaan 3-4 vuoteen siellä käynyt, ehkä tyyli on muuttunut.

        ...ainakaan Hakaniemen Rossossa voinu käydä kolme tai neljä vuotta sitten, koska se avattiin 27.10.2004.


    • skäribo

      pari vuotta sitten Cellassa oli edelleen se hyvä ja hauska kokki, kohtuuhinnat, ja erinomaiset, kokoisat annokset. Käypä tsekkaamassa.

      • kaltsi

        Cellassa on se kokki edelleenki :)


    • ex-kalliolainen

      ...Sävelessä siinä torin laidalla on oikein maittava lounas tarjolla arkisin, käy kokeilemassa jos olet siihen aikaan kulmilla.
      Rosso löytyy Ympyrätalosta, ja lista sisältää muutakin kuin pizzaa. Palvelukin parantunut viime aikoina.
      Martinasta ei kokemuksia minulla, mutta käy testaamassa. Siinä Hämeentietä Kurviin päin, kaupungista päin tullessa oikealla.
      Hakaniemen hallissa on todella maukkaita keittoja tarjoileva pikku kuppila, auki päiväsaikaan. Miksi muuten sen hallin pitää mennä niin aikaisin kiinni??? Kävisin mielelläni useammin siellä ostoksilla mutta kun en ehdi!

    • Kissi

      Soul Kitchen Vaasankadun ja Flemarin kulmassa on todella mukava paikka, ruoka on kohtuuhintaista ja maittavaa, ja henkilökunta tavattoman ystävällistä! Suosittelen

      • Been there

        Soul in a bowl oli hienoinen pettymys, muuten seurueemme ruoat olivat maittavia. Poke oli oikein mukava ja ystävällinen, tarjoilu oli yhden tarjoilijan osalta hiukan kalseaa ja "väsähtänyttä", toinen oli sitten reipas ja miellyttävä.
        Mennään uudestaankin.


    • tid-o-ton

      Kiitsa mä käyn kattoo ton cellan.

      Tuleeko joku antamaan tuki opetusta?

    • ...............

      Minäkin suosittelen Soul Kitcheniä, ja lisäksi Alppiharjun puolelta löytyy Weeruska jossa on mielestäni oikein hyvä hinta-laatu-suhde sekä valikoima. On aika suosittu joten ilta-aikaan on joskus vaikea saada pöytää.

      • grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Miksi helvetissä ei voi kertoa tarkempaa osoitetta?


      • löytyy
        grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Miksi helvetissä ei voi kertoa tarkempaa osoitetta?

        Paljonkin Kalliossa ja muualla sijaitsevia ravintoloita, kuvaukset, yhteystiedot, kävijöiden arvioinnitkin vieläpä: www.eat.fi


      • ...
        grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Miksi helvetissä ei voi kertoa tarkempaa osoitetta?

        Miksi helvetissä et osaa googlata???


      • nimimerkkkki
        ... kirjoitti:

        Miksi helvetissä et osaa googlata???

        Oh my god, kun on kamalaa jos joku täällä kyselee mielipiteitä. Palstan idea on ilmeisesti toimia nörttien piikittely-tantereena...


      • nörtti puhuu
        ... kirjoitti:

        Miksi helvetissä et osaa googlata???

        Tyhmää Googlata tämmöisessä tapauksessa. Kokeile itse vaikka naputella "Kallion ravintolat" Googleen. Paljon parempia vihjeitä löytyy täältä muilta foorumilaisilta tai yllämainitussa eat.fi:ssä.


    • SoulKitchen ja Weeruska

      Kallion parhaat ruokapaikat on Bullman, Cella, MArco Polo, Soul Kitchen ja Weeruska. Bullmannista ja Cellasta saa aikalailla samanlaista ruokaa, Bullmannissa on siistimpi sisustus. Soul Kitchen on ihan omaa luokkaansa sisustukseltaan ja ruokalistaltaan, uusi ja siisti. Weeruska ei ole Kalliota mutta senkin voi mainita kun niin lähellä on, siellä on paras alkusalaattipöytä! Marco Polo taas sijaitsee Hakiksessa mutta menköön sekin samaan, sen paikan ruoathan ovat ihan legendaariset ja siellä käy paljon teatteriväkeä ym. Lisäksi voi mainita viereisen Graniittilinnan jos gourmet-pöperöä haluaa, ei paha paikka ollenkaan mutta toki melko hintava.

      Rossoa ei kannata edes mainita, paska ruoka ja paska palvelu. Harmittaa, että niiden terassi on kesäisin niin kiva, siinä olisi kiva istua ja syödä ja juoda auringon paistaessa mutta minkäs teet, palvelu on niin surkeeta ettei enää voi. Lisäksi henkilökunta ei välitä tippaakaan häirikkölokeista.

      • Entinen tarjoilija

        Haulikko ei toistaiseksi kuulu tarjoilijoiden varusteisiin. Millä luulet heidän niitä lokkeja voivan hätistellä. Helsinki on rantakaupunki ja jos syöt ulkona otat myös itse sen riskin että lintu syö tai paskoo sinun annokseesi. Ruoka on makuasia, ilmeisesti mielestäsi monet syövät paskaa.
        Ja palvelusta voit pistää valituksesi johdolle jonka mielestä nykyinen henkilökunnan määrä on sopiva. Oikeasti he ovat ihmisten kestokyvyn rajoilla. Niin, YLLÄTYS YLLÄTYS, Tarjoilijat ovat IHMISIÄ.


      • - - -
        Entinen tarjoilija kirjoitti:

        Haulikko ei toistaiseksi kuulu tarjoilijoiden varusteisiin. Millä luulet heidän niitä lokkeja voivan hätistellä. Helsinki on rantakaupunki ja jos syöt ulkona otat myös itse sen riskin että lintu syö tai paskoo sinun annokseesi. Ruoka on makuasia, ilmeisesti mielestäsi monet syövät paskaa.
        Ja palvelusta voit pistää valituksesi johdolle jonka mielestä nykyinen henkilökunnan määrä on sopiva. Oikeasti he ovat ihmisten kestokyvyn rajoilla. Niin, YLLÄTYS YLLÄTYS, Tarjoilijat ovat IHMISIÄ.

        Lokkien määrä vähenisi ruhtinaallisesti jos tarjoilijat tekisivät TYÖNSÄ, eli korjaisivat lautaset pois terassilta. Ei siihen haulikkoa tarvita. Sen sijaan itse olen joutunut usein viemään lautasia sisälle asiakkaana, koska yhden lautasen kimpussa saattaa olla kaksikin lokkia syömässä tähteitä ja riitelemässä. Henkilökunta näkee tämän, mutta heitä ei KIINNOSTA.

        Ymmärrän kyllä että tarjoilijat ovat ihmisiä, itsekin olen ollut ravintola-alalla töissä ja olen ihminen. Silloin kun minulle on sattunut päälle henkilökohtainen rysä, minä pahoittelen mahdollisesti hidasta palvelua koska henkilökuntaa ei juuri nyt ole tarpeeksi, hymyilen ja olen ystävällinen. Rossossa KUKAAN ei pahoittele, koska heitä ei KIINNOSTA.

        Eli se siitä, kiva että yrität puolustella henkilökuntaa mutta se on ihan turhaa. Palvelu lähtee asenteesta, jota ainakaan Hakiksen Rossossa ei ole.


      • - - - - - - -
        - - - kirjoitti:

        Lokkien määrä vähenisi ruhtinaallisesti jos tarjoilijat tekisivät TYÖNSÄ, eli korjaisivat lautaset pois terassilta. Ei siihen haulikkoa tarvita. Sen sijaan itse olen joutunut usein viemään lautasia sisälle asiakkaana, koska yhden lautasen kimpussa saattaa olla kaksikin lokkia syömässä tähteitä ja riitelemässä. Henkilökunta näkee tämän, mutta heitä ei KIINNOSTA.

        Ymmärrän kyllä että tarjoilijat ovat ihmisiä, itsekin olen ollut ravintola-alalla töissä ja olen ihminen. Silloin kun minulle on sattunut päälle henkilökohtainen rysä, minä pahoittelen mahdollisesti hidasta palvelua koska henkilökuntaa ei juuri nyt ole tarpeeksi, hymyilen ja olen ystävällinen. Rossossa KUKAAN ei pahoittele, koska heitä ei KIINNOSTA.

        Eli se siitä, kiva että yrität puolustella henkilökuntaa mutta se on ihan turhaa. Palvelu lähtee asenteesta, jota ainakaan Hakiksen Rossossa ei ole.

        Kiitos erittäin rakentavasta palautteesta. Kyseisessä paikassa kaksi talvea ja kesää töissä olleena voin kertoa, että minua ainakin kiinnostaa. Ihan oikeasti. Jos ei kiinnostaisi niin olisin varmaan jossain muualla töissä.
        Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta rysästä kesäisin. Vaan siitä, että meitä ei kerta kaikkiaan ole ollut tarpeeksi töissä. Yksi myy terassipisteessä tai tiskillä ja on siinä kiinni koko ajan jos sattuu vilkkaampi päivä olemaan. Vai pitäisikö siitä lähteä plokkaamaan ja jättää jono seisomaan?
        Kaikki muut hoitavat sisällä salissa omaa aluetta, mikä niin ikään työllistää täysin. Mitään ylimääräisiä terassityöntekijöitä meillä ei ole ollut. Normaalilla talvimiehityksellä mennään vaikka terassi melkein tuplaa asiakaspaikat. Vakihenkilökunta jouksee kieli vyön alla salissa ja yrittää vielä ehtiä jossain välissä sinne terassillekin siivoamaan - mihin ei ikävä kyllä ole kovin usein aikaa.
        Kesätyöntekijöissä on yleensä pari helmeä ja loput aivan onnettomia. Taito toimia kiireessä, katsoa ympärilleen ja viedä mennessään tuoda tullessaan ei vaan ole synnynnäinen.
        Olemme erittäin tietoisia siitä, että kesällä oli katastrofaalisia päiviä jolloin emme kiinnostuksestamme huolimatta kyenneet repeämään kahteen paikkaan yhtaikaa. Saat haukkua ihan niin paljon kuin haluat sitä, että terassi on sotkuinen ja henkilökuntaa ei näy, koska se on ollut totta, mutta älä jumankekka tule väittämään ettei meitä muka kiinnostaisi. Kiinnostus ei kanna lautasia eikä pyyhi pöytiä, se vaatii ne kaksi kättä, kaksi jalkaa ja pään että jotain tapahtuu. Ja tähän mennessä en ole tavannut tarjoilijaa enkä sen puoleen asiakastakaan, joka osaisi jakautua kiireen yllättäessä kahtia.


      • - - - - -
        - - - kirjoitti:

        Lokkien määrä vähenisi ruhtinaallisesti jos tarjoilijat tekisivät TYÖNSÄ, eli korjaisivat lautaset pois terassilta. Ei siihen haulikkoa tarvita. Sen sijaan itse olen joutunut usein viemään lautasia sisälle asiakkaana, koska yhden lautasen kimpussa saattaa olla kaksikin lokkia syömässä tähteitä ja riitelemässä. Henkilökunta näkee tämän, mutta heitä ei KIINNOSTA.

        Ymmärrän kyllä että tarjoilijat ovat ihmisiä, itsekin olen ollut ravintola-alalla töissä ja olen ihminen. Silloin kun minulle on sattunut päälle henkilökohtainen rysä, minä pahoittelen mahdollisesti hidasta palvelua koska henkilökuntaa ei juuri nyt ole tarpeeksi, hymyilen ja olen ystävällinen. Rossossa KUKAAN ei pahoittele, koska heitä ei KIINNOSTA.

        Eli se siitä, kiva että yrität puolustella henkilökuntaa mutta se on ihan turhaa. Palvelu lähtee asenteesta, jota ainakaan Hakiksen Rossossa ei ole.

        ... sanot itse pahoitelleesi tarjoilijana sitä että palvelu on hidasta kun henkilökuntaa ei juuri nyt ole tarpeeksi. Yllätys, niin mekin olemme tehneet, ja saaneet enimmäkseen vastaukseksi että 'vittuako se mua kiinnostaa jos teitä ei oo tarpeeksi, ei se kai mun vikani ole'.
        Että on sitä kiinnostuksen puutetta asiakkaillakin.


      • rossoton
        - - - - - - - kirjoitti:

        Kiitos erittäin rakentavasta palautteesta. Kyseisessä paikassa kaksi talvea ja kesää töissä olleena voin kertoa, että minua ainakin kiinnostaa. Ihan oikeasti. Jos ei kiinnostaisi niin olisin varmaan jossain muualla töissä.
        Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta rysästä kesäisin. Vaan siitä, että meitä ei kerta kaikkiaan ole ollut tarpeeksi töissä. Yksi myy terassipisteessä tai tiskillä ja on siinä kiinni koko ajan jos sattuu vilkkaampi päivä olemaan. Vai pitäisikö siitä lähteä plokkaamaan ja jättää jono seisomaan?
        Kaikki muut hoitavat sisällä salissa omaa aluetta, mikä niin ikään työllistää täysin. Mitään ylimääräisiä terassityöntekijöitä meillä ei ole ollut. Normaalilla talvimiehityksellä mennään vaikka terassi melkein tuplaa asiakaspaikat. Vakihenkilökunta jouksee kieli vyön alla salissa ja yrittää vielä ehtiä jossain välissä sinne terassillekin siivoamaan - mihin ei ikävä kyllä ole kovin usein aikaa.
        Kesätyöntekijöissä on yleensä pari helmeä ja loput aivan onnettomia. Taito toimia kiireessä, katsoa ympärilleen ja viedä mennessään tuoda tullessaan ei vaan ole synnynnäinen.
        Olemme erittäin tietoisia siitä, että kesällä oli katastrofaalisia päiviä jolloin emme kiinnostuksestamme huolimatta kyenneet repeämään kahteen paikkaan yhtaikaa. Saat haukkua ihan niin paljon kuin haluat sitä, että terassi on sotkuinen ja henkilökuntaa ei näy, koska se on ollut totta, mutta älä jumankekka tule väittämään ettei meitä muka kiinnostaisi. Kiinnostus ei kanna lautasia eikä pyyhi pöytiä, se vaatii ne kaksi kättä, kaksi jalkaa ja pään että jotain tapahtuu. Ja tähän mennessä en ole tavannut tarjoilijaa enkä sen puoleen asiakastakaan, joka osaisi jakautua kiireen yllättäessä kahtia.

        Turhaan otat henkilökohtaisesti, ei se sinun vastuullasi kokonaan kai ole, että Rosso on paska. Tee vaan omalta osaltasi parhaasi, mutta ymmärrä, ettei se voi riittää. Rosso on paska paikka, enkä siitä sinua syytä. Ongelmat ovat ketjun johdossa, itse työntekijät lienevät alunperin ihan samanlaisia kuin missä tahansa muuallakin.

        Asiakkaalle on ihan yksi lysti mistä huono palvelu johtuu. Onko se asenteesta, alimiehityksestä vai mistä kiinni. Lopputulos on silti sama: Rosso on paska, eikä sitä voi suositella kuin hyvän sijaintinsa vuoksi, etenkin kesäisin kun aurinko paistaa.


      • rossoton
        - - - - - kirjoitti:

        ... sanot itse pahoitelleesi tarjoilijana sitä että palvelu on hidasta kun henkilökuntaa ei juuri nyt ole tarpeeksi. Yllätys, niin mekin olemme tehneet, ja saaneet enimmäkseen vastaukseksi että 'vittuako se mua kiinnostaa jos teitä ei oo tarpeeksi, ei se kai mun vikani ole'.
        Että on sitä kiinnostuksen puutetta asiakkaillakin.

        Tuossahan juuri asiakas on oikeassa. Ei se todellakaan ole asiakkaan vastuulla miettiä mistä huono palvelu johtuu. Ei tietysti asiakas saa myöskään henkilökohtaisuuksiin mennä tarjoilijaa kohtaan, jos vika ei ole tarjoilijan, mutta negatiivista palautetta saa antaa, eikä tarjoilijan kuulu siitä pillastua, vaan ymmärtää mistä se johtuu ja viedä viestiä ylöspäin, jospa joku johtoportaassa joskus heräisi. Jos kiinnostaa.


    • cumuluksen

      Cumuluksen huviretki on brahen kentän vieressä, mulla ei kokemuksia, mutta varmaan vois olla ihan hyvä?! Siinä on myös joku kreikkalainen vieressä, siitäkään en tiedä, mutta jos joku tietää voi kertoa?

      • onkin

        sitten huono rafla, aivan syvältä!h


      • rossoton

        Huviretki lienee normaali ketjuravintola, eli samaa tasoa Rossojen, Martinoiden, Chicosin ynnämuiden mikrotettua pakasteruokaa tarjoilevien kanssa.
        Mutta se kreikkalainen on kyllä hyvä, joskin sijaintiinsa nähden mielestäni vähän tyyris.


    • kävin

      Kävin siin Cellassa tuossa yksi päivä, söin jonkun leivän ja olihan se hyvää, tosin melko kallista (>9e) eli ei mikään kauhean edullinen mesta kuitenkaan (en tiedä pitikö olla joku halppis mesta?)

    • fgjorejgksäö

      Luin tätä keskustelua ja kävin eilen Cellassa, ostin pippuribroilerin ja yäh. Todella maistuvaa, mutta pippuria oli ihan järjettömästi ja lisäksi se oli kallista, melkein 15€ eikä annoksen koko ollut hääppöinen.

      • reinau

        2011 tai tänä päivänä 2012 jos löydät oikean ruokaravintolan Helsingistä, jonka lista hinta kanalle (14,20) on huomattavasti halvempi, niin kerro ihmeessä mullekkin. Ja jätetään siis laskuista pois lounashinnat, pakasteita käyttävät ketjuravintolat ja etnistenporukoiden pitämät ravintolat... En tarkoita siis sitä, että se olisi halpa, mutta Suomessa vaan tuppaa hinnoittelu olemaan tämä.


      • pidän hyvästä ruuasta
        reinau kirjoitti:

        2011 tai tänä päivänä 2012 jos löydät oikean ruokaravintolan Helsingistä, jonka lista hinta kanalle (14,20) on huomattavasti halvempi, niin kerro ihmeessä mullekkin. Ja jätetään siis laskuista pois lounashinnat, pakasteita käyttävät ketjuravintolat ja etnistenporukoiden pitämät ravintolat... En tarkoita siis sitä, että se olisi halpa, mutta Suomessa vaan tuppaa hinnoittelu olemaan tämä.

        Kalliossa kolmannella linjalla on sellanen ku Say Delicious rafla siellä ruoka on hyvää ja samoin palvelu ystvällistä...suosittelen


    • kallionlainen

      Tässä ketjussa näyttävät olevan Kalliosta mainitsematta:

      - Mare Chiaro. Monesti Suomen parhaaksi pizzeriaksi valittu. Pizzat ovatkin vähintään omintakeisia, makuasia pitääkö niitä parhaina. Myös lasagnea tarjolla. Myös sisustus ja palvelu erikoisia, palvelu siinä määrin merkillistä, että ei tule käytyä kuin turisteja käyttämäsä maistiaisilla. Vaativat etukäteissoiton ja tilauksen, mutta menua ei löydy netistä. Jos et ole soittanut etukäteen, on tarjoilijatyttö harvinaisen veemäisen oloinen, vaikka pöytä löytyisikin.
      Hinnat samaa tasoa halvimpien etnisten kanssa, mikä on merkillistä, kun paikka on pikkuriikkinen ja huippusuosittu.

      -Pelmenit. Reilua venäläistä / ukrainalaista ruokaa. Isot annokset, reilu meininki, edullinen.

      -Blinit Sturenkadulla. Todella edullinen venäläinen "pikaruokala", halpa tapa käydä maistelemassa suomalaisille harvinaisempia venäläisiä ruokalajeja.

      -Siltanen. Ehkä Kallion paras terassi. Ruoka yleensä hyvää.

      -Lounaskahvila Raiku. Reilua perusruokaa.

      -Tamtam. Ruoka ihan ok, mutta suurin arvo afrikkalaisen ruuan & ravintolan kokeilemisessa.

      -Lemon Grass. Monen mielestä paras thaimaalainen.

      -Sakura. Sushilounasbuffet. Varmaan edullisin tapa syödä mahansa täyteen sushia.

      -Rice Garden. Laadukkaampaa sushia kalliimmalla kuin Sakurassa, mutta silti edullisesti yleiseen tasoon nähden.

      -Silvoplee. Kasvisravintola, jossa maksat sen mukaan mitä syöt. Eli ruoka punnitaan. Vähintään erikoisuutensa vuoksi käymisen arvoinen.

      -Vegemesta. Kasvisruokagrilli.

      -Bambu. Wokkia & sushia. Peruslaatuista siistissä tilassa. Ei elämys, mutta tervetullut uutuus Martinan tilalle & pizzerioiden täyttämään kaupunginosaan.

      -Monte Etna. Ok italialainen.

      -Cafe Talo. Suosittelen.

      Nyt kun nämä listasi, niin onhan näitä vaihtoehtoja etenkin lounasaikaan melkoisesti.

    • purpurmuuuu

      Ihan hyvii vaihtiksii täällä, mutta Vaasankadun Tuktuk on kyllä musta ihan mielettömän hyvä. Kannattaa kokeilla. (...ja varautua jonottamaan. Yleensä itse soitan etukäteen tiaukseni ja haen kun on valmista. )

      http://eat.fi/helsinki/tuk-tuk

    • pidän hyvästä ruuasta

      Kallioon on auennut uus paikka nimeltään Say Delicious se on kolmannella linjalla numeroa en muista, mutts paikka on nimensä arvonen sekä ruoka että palvelu oli hyvää..

    • Anonyymi

      Mene Cellaan Flemarilla ja lopeta kitinä, tai
      mene Palaceen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe