pitäisi kohottaa kestävyyttä ja hapenottokykyä cooperin testiä varten ja muuten kuntoilua...
kumpi parempi, tulee kotikäyttöön.
crosstrainer vai juoksumatto?
4
2021
Vastaukset
- urheilijapimu
Kun juosta voi ulkonakin! Hommaa ennemmin se crossari ja vastapainoks vaikka teet kävely-hölkkälenkkejä niin eiköhän ala kunto kohisten nousta.
- tiedän kokemuksesta
Olen ostanut aikoinaan kuntopyörää, juoksumattoa jne. Mutta kotona kaikki on enemmin tai myöhemmin jäänyt pölyttymään. Salilla on kuitenkin pääsääntöisesti aina paremmat laitteet kuin kotona, joten sinne kannattaa satsata. Tulee tehtyäkin aivan eri tavalla ja voi vaihdella laitteita! Omalla salillani kaikkiin laitteisiin saa erilaisia profiileja yms., joilla harjoitteluun saa vaihtelua. Juoksumaton saa myös nousevaan kulmaan, joten esim. "ylämäkikävely" on erittäin tehokasta!
- eppulainen
vaan myös sohvaperuna-miehelleni. salille ei halua mennä ja yhdessä ei päästä juoksemaan/salille kun pieni muksu. crossaria se oli nyt hommaamassa.
- polville ja selälle
Mulla on ongelmia vähän polvien ja alaselän kanssa. Juoksu ei sovi. Kävelykin käy selän päällä. Polkupyörä/kuntopyörä ottaa polvii.
Crossarilla olen nyt pari kuukautta treenaillut. Ei käy polvien päälle ja selkäkin tuntuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628