kurkkumajoneesi???

?????????

Onko esim. hesen kurkkumajoneesia myynnissä kaupoissa tai löytyisikö vastaavaa muilta merkeiltä????

8

5304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Ei taida olla Hesen eikä muutakaan vastaavaa kaupoissa, ellei aivan äskettäin tullut. Hese laittoi majoneesiaan kyllä perunasalaattiin ja sen sitten kauppaan, mutta ei tainnut menestyä. Hesen majoneesi sen sijaan menestyisi varmasti, on parasta Suomessa. Hätätilanteisiin sitä on saanut ostaa pienissä annospusseissa Hesestä mukaan sikakalliilla.

    • myynnissä kaupoissa

      Joskus on ainakin Turussa saanut Hesen majoneesia ostaa pikkupusseissa kaupoista.

      En ole vähään aikaan nähnyt.

      • pikku pusseja

        Eiköste noita pikku pusseja voi ostaa Hesburgereista?


    • majoja

      kauppoihin myyntiin koska pelkäävät että omien grillien myynti romahtaa siinä vaiheessa. Omasta kokemuksestani voin sanoa että majoihin kyllästyy kun niitä on tehnyt tuhansia ja taas tuhansia kiloja viikottain..

    • hessuburgeri

      Itselläni löytyy jääkaapista hesburgerin paprika curry -kastiketta, ihan olen citymarketista ostanut, oli niitä muitakin makuja.

      • herätys

        No juu juu onhan Hesen salaattikastikkeita kaupoissa mutta kyse olikin majoneesista. Opettele lukeen!


      • Maijaaa111
        herätys kirjoitti:

        No juu juu onhan Hesen salaattikastikkeita kaupoissa mutta kyse olikin majoneesista. Opettele lukeen!

        kurkku- ja paprikamajoneesia kaupoista mutta ei ne taida myydä niitä enää. Kuulemma joskus on myyty. Kysyn jopa Heseltä miksi niitä ei myydään. Ne kuulemma säilyy pitkään eikä kaupat haluaa myydään, ku ei halua riskera..siis jos ei myy :)


      • -
        Maijaaa111 kirjoitti:

        kurkku- ja paprikamajoneesia kaupoista mutta ei ne taida myydä niitä enää. Kuulemma joskus on myyty. Kysyn jopa Heseltä miksi niitä ei myydään. Ne kuulemma säilyy pitkään eikä kaupat haluaa myydään, ku ei halua riskera..siis jos ei myy :)

        uskoisin ennemminkin että ei myyntiin siksi koska hesen myynti romahtaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe