puuro ei täytä

iuytr

onko kellään sellasta ongelmaa et puuro ei vaan täytä? vaikka kuinka on hyvä ruoka mut jos oon liikkunu päivän aikana niin saatan syödä koko paketin, siis 700g ja ei ongelmaa! muuten lounaat on tietty jääny silloin vähemmälle mut ku sanotaa et lautasellinen puuroo niin maha on pitkää kyllänen...niin siis montahan vedänkään ku paketti uppoo.. :D

16

2937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril

      pidä mahaa kylläisenä pitkään kuten ei yleensäkään hiilihydraatit. Kunnon munakas aamulla pitää hyvin nälän poissa pitkään eikä lihota.

      • nähdä

        sun verisuonten kunnon tuossa n. viiden vuoden päästä..Puuro täyttää ainakin minut ja vähärasvaista proteiniia siihen vaikka till,mutta kuitenkin...Rasvassa lilluva munakas,yök.


      • Kiril
        nähdä kirjoitti:

        sun verisuonten kunnon tuossa n. viiden vuoden päästä..Puuro täyttää ainakin minut ja vähärasvaista proteiniia siihen vaikka till,mutta kuitenkin...Rasvassa lilluva munakas,yök.

        verenpaine- ja kolesteroliarvot kun vielä söin puuroa ja leipää. Onneksi vaihdoin leivät ja puurot munakkaaseen niin pysyn terveenä. Eikä minun munakas missään rasvassa lillu. Luonnollinen voi pitää verisuonet kunnossa.


      • skäribo
        Kiril kirjoitti:

        verenpaine- ja kolesteroliarvot kun vielä söin puuroa ja leipää. Onneksi vaihdoin leivät ja puurot munakkaaseen niin pysyn terveenä. Eikä minun munakas missään rasvassa lillu. Luonnollinen voi pitää verisuonet kunnossa.

        arvosi (jotka eivät viime raportissasi olleet kovin hyvät) ovat parantuneet laihtumisen myötä. Munakkaasta huolimatta.


      • laihistelija
        skäribo kirjoitti:

        arvosi (jotka eivät viime raportissasi olleet kovin hyvät) ovat parantuneet laihtumisen myötä. Munakkaasta huolimatta.

        Itse sekoitan puuron sekaan aina raejuustoa ja juon lasillisen maitoa puuron kanssa.. vie nälän ja täyttää ihan eritavalla kuin pelkkä puuro.


      • skäribo
        laihistelija kirjoitti:

        Itse sekoitan puuron sekaan aina raejuustoa ja juon lasillisen maitoa puuron kanssa.. vie nälän ja täyttää ihan eritavalla kuin pelkkä puuro.

        tekevät noin. Mulle riittää pelkkä voisilmä. :)


      • Realisti Nainen
        nähdä kirjoitti:

        sun verisuonten kunnon tuossa n. viiden vuoden päästä..Puuro täyttää ainakin minut ja vähärasvaista proteiniia siihen vaikka till,mutta kuitenkin...Rasvassa lilluva munakas,yök.

        Syöt rasvatonta paskaa ja vielä ihmettelet, miksi on nälkä?

        No mutta, tottakai sinun mielestäsi trendikäs lisäaineita täyteen pumpattu hiilihydraattisonta on terveellisempi kuin se kananmuna (hyi v*ttu, sehän on kanan munasolukin!)


    • akslkti

      Aika erikoinen ongelma sinulla on. Ja tapahtuuko tätä siis vain puuron kanssa?

      Jos vain pidät puurosta liikaa, niin vaihda sellaiseen, joka ei maistu niin hyvin. Tai kokeile vaikka vaihteeksi leipää.

    • ja siihen vielä

      ruislesettä joukkoon, niin on kumma, jos ei maha täyty. Osta pieni kotikäyttöön tarkoitettu viljamylly, vehnän- ja rukiin jyviä ja jauha itse puuroaineksesi. Ainakin tiedät, mistä puurosi on tehty. Eikä maksa juuri mitään, paitsi se mylly maksaa, mutta kestääkin melkein ikuisesti.

      Sokeroimattomia marjoja pakasteesta vielä puuron päälle, loraus kylmäpuristettua öljyä ja rasvatonta maitoa.

    • syön

      aamuisin puuroa maidon ja hillon kera. Lisäksi syön vielä yhden omenan ja puoli purkkia raejuustoa. Kyllä pitää olon kylläisenä pitkään!

    • Puuroton

      Minä en syö ollenkaan puuroa,koska tiedän,ettei se pidä nälkää poissa.Syön aamulla pari kananmunaa,pari täysjyväleipäpalaa,vihanneksia,hedelmiä ja lasillisen täysmehua ja pärjään niillä oikein hyvin lounaaseen saakka.

    • Nainen21*

      Mä syön joka aamupuuroa,paitsi vkloppusin,sillon sallin itselleni syödä aamulla leipää esim. Mulla toi puuro kyllä täyttää,puuroa ja sokeritonta marjakeittoa,ai että on hyvää :P

      • sude

        mulla on tuo sama ongelma.. en tajua ku jotkut sanoo että syö kaurapuuroa ni ei tule nälkä ennen lounasta.. no mull tulee kyllä nälkä tosi nopee. jos syön yhden leivän siinä samalla ni pysyy näkä pois kauemmin.. mutta jos pelkän lautasellisen puuroa syön ni ei tuu mitään, tunnin-puolentoista kuluttua pitää jo saada jotain.
        paremmin mul pysyy nälkä pois jos syön vaan kans leipää aamulla..


      • torvijoonas
        sude kirjoitti:

        mulla on tuo sama ongelma.. en tajua ku jotkut sanoo että syö kaurapuuroa ni ei tule nälkä ennen lounasta.. no mull tulee kyllä nälkä tosi nopee. jos syön yhden leivän siinä samalla ni pysyy näkä pois kauemmin.. mutta jos pelkän lautasellisen puuroa syön ni ei tuu mitään, tunnin-puolentoista kuluttua pitää jo saada jotain.
        paremmin mul pysyy nälkä pois jos syön vaan kans leipää aamulla..

        Oletko tehnyt minuuttipuuroa? Kokeilepa sen sijaan puuroa, jota keitetään/haudutetaan pitkään. Väittäisin, että nälkä pysyy kauemmin pois.


    • 3735

      mulla sama homma! jos syön kaurapuuroa (ei väliä miten tehty tai minkälaista)
      tuntuu että nälkä vaan lisääntyy. sama juttu on banaanin kanssa. ihme juttu ja miettiny monesti mistä johtuu :)

    • liiselotte

      Mulla ei pidä nälkää. Jos aamulla syön puuroa niin tunnin päästä on jo nälkä. Mutta jos syön pari palaa ruisleipää niin kaikki ok. Lapsille onneksi puuro sopii ja pitää nälkää, itselläni ei millään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe