Siis mitä ihmisiä oikein vaivaa jos ei toiseen kiinnosta tutustua jos on sukupuolitauti? En halua jäädä lapsettomaksi ikisinkuksi sen takia että mulla on joitakin tauteja. Ei ole minun vikani kun muut ovat väittäneet olevansa puhtaita vaikkeivät sitä olleetkaan.
Sukupuolitaudit loppupeleissä?!
65
3841
Vastaukset
- tällä
hetkelläkin yritetään saada lakia läpi että kaikki saisivat hedelmöityhoitoa.voithan ajatella et oot jo hoidellu noi seksi kuviot.
- lutkaan ..
haluaisi sekaantua?
- jeesusolihippihintti
Provo!
Ei niitä mikään vaivaa. Ne ei vaan halua, että niitä jatkossakaan vaivaisi mikään:) - Naisellinen
Itsekin olen törmännyt muutamaan aikuiseen mieheen, jotka ovat suorasti tai vähän kierrellen lopettaneet tapailun/tutustumisen saadessaan tietää, että mulla on herpes. VAIKKA olen kertonut heille kaiken mitä tuosta taudista tiedän. Senkin, että 20 % aikuisväestöstä sairastaa herpestä!! Se on siis joka 5. aikuinen.
Ja LISÄKSI sen useimmat saavat OIREETTOMALTA partnerilta. ELI SIIS KUKA TAHANSA KOSKA TAHANSA voi saada herpestartunnan.
...Vaan tuon kun kaikki tietäisivät, niin ennakkoluulot ehkä hälvenisivät.
Tämä oli faktaa herpeksestä. Muista sukupuolitaudeista en tiedä enkä osaa kommentoida.
Mutta JOS johonkin haluaa TOSISSAAN tutustua, ihastuu ja rakastuu, silloin kaikki ei-vaaralliset taudit ovat sairauksia muiden joukossa. En hylkää ihanan ihmisen ystävyyttä/rakkautta esim. diabeteksensä tai verenpaineensa takia. Näin on.
Lippu korkealla! Kun hoidat sairautesi ja kerrot heti alkuvaiheessa kumppanillesi, saat tietää, miten paljon hän oikeasti sinusta välittää. Asettaako hän itsensä etusijalle vai antaako hän teille yhdessä mahdollisuuden...- kiribati
että herpes (siis sukupuolielinherpes) on yleisempi kuin tuo arvioitu 20 %. Läheskään kaikkia tapauksia ei ole diagnosoitu, ihmiset hoitavat aktiivisen herpesvaiheensa vaivihkaa, ja kyselyissä taas kaunistellaan aina näitä asioita.
Ja jos tuo 20 % on koko aikuisväestön lukema niin se tarkoittaa, että nuorilla/sinkuilla tartunta on paljon isompi senkin takia, että vanhemmalla väellä se vastaavasti on pienempi. - tyytö 23
oot varmaan kertonu liian aikasin siitä.
- mies 25
luuletsä että haluan jonkun naisen, joka pannu meneen kaikennäköisten juopponistikriminaalien ja muiden sp-taudinkantajien kanssa oikein urakalla? Ja sit kun tekee mieli perhettä, niin mun pitäiskin olla yhtäkkiä ottamassa sut avosylin?
Sinä maksat nyt teoistasi.- Tarvitaan vain yksi
partneri ei sen enempää. Mikä keskiaikainen käsitys sinulla onkaan. Luuletko, että tauteja saavat vain "juopponistikriminaalien" kanssa paneskelijat tai n e joilla on ollut vähintään 30 partneria. Voin kertoa, että ei tarvita edellä mainittuja tahoja tauteja saadakseen. Siihen riittää tasan se yksi ja ainoa kumppani, jopa elämänkumppani. Eipä osoita kovin laajaa ymmärrystä, eikä sivistystasoa jos noin on käsityksesi keskiaikaisia.
- two to tango
Ei ole sinun vikasi jos ovat väittäneet, mutta on sinun vastuulla torjua ne taudit. Itselläni ei ole tauteja, joten en halua niitä nytkään saada.
- Sinkku 26
Oletko varma ettei ole tauteja? Käsittääkseni 80 prosentilla ihmisistä on ainakin yksi sukupuolitauti.
- ...
Sinkku 26 kirjoitti:
Oletko varma ettei ole tauteja? Käsittääkseni 80 prosentilla ihmisistä on ainakin yksi sukupuolitauti.
paskapuhetta. Idioottien seksiterapeuttien ja muiden vastaavien lohduttelupaskapuhetta kuppasille huorille.
Ja sitä paitsi, jos näin olisikin, niin se olisi vain yksi tauti, kondylooma muistaakseni, ja muut taudit, esimerkiksi sinun klamydiasi ja muut öklötykset kertoisivat joka tapauksessa kuppaisen huoran karua tarinaa. - ...
Sinkku 26 kirjoitti:
TippuriTiina, kuppakaisa.... klamydia-klaara! Lähde muualle itkemään!
- sinkku?
Sinkku 26 kirjoitti:
Jälleen kerran on pakko selventää.
Yh josta tuli yh sen jälkeen, kun pani maksusta mustaa miestä, ei ole sinkku.
SAASTAINEN HUORA olet!
Sukupuolitaudit ovat, jos ei Jumalan rangaistus, niin ainakin helvetin reilu seuraamus moraalittomasta elämästä.
ps.
Jos sinulla onkin 80% kaikista taudeista, se ei kerro mitään muusta väestöstä.
- pääkallonkerääjä
Jos jollakulla tämmöinen pysyvä sukupuolitauti on, niin eihän siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole, kuin kumin kanssa vedellä loppuikänsä.
Se on taas jotain prinsessasatua, että "...pannaan paljaalla, ja opitaan molemmat elämään taudin kanssa elämämme loppuun asti onnellisina, jee".
Ei se sukupuolitautiin sairastuminen kenenkään oma vika ole, mutta jos vahingon laittaa tietentahtoen kiertämään, niin silloin puhutaan todellisesta SAIRAUDESTA.- tyytö 23
vaan tervettä itsesuojeluvaistoa, jos haluaa rakkautta saada enää. Näidenkin juttujen perusteella ei kannata kertoa kumppanille ollenkaan taudistaan. Jokainen pitäkööt huolen itestään. Jos ei kumppani tajua kysyä ni ei tarvi sanoo. Sanoo vaan sitten ettei tiennyt, jos paljastuu et on tarttunut. JOKAINEN PITÄKÖÖT ITSE HUOLEN ITESTÄÄN, NÄINHÄN TE ITE SANOITTE.
- ...
tyytö 23 kirjoitti:
vaan tervettä itsesuojeluvaistoa, jos haluaa rakkautta saada enää. Näidenkin juttujen perusteella ei kannata kertoa kumppanille ollenkaan taudistaan. Jokainen pitäkööt huolen itestään. Jos ei kumppani tajua kysyä ni ei tarvi sanoo. Sanoo vaan sitten ettei tiennyt, jos paljastuu et on tarttunut. JOKAINEN PITÄKÖÖT ITSE HUOLEN ITESTÄÄN, NÄINHÄN TE ITE SANOITTE.
Voipi olla, että naisen terveys on eniten vaarassa siinä vaiheessa, kun ei ole kertonut taudistaan, on oltu jo sängyssä, ja asia paljastuu.
- pääkallonkerääjä
tyytö 23 kirjoitti:
Vaikka provohan tuo viestis tais olla...
- Nainen täällä
tosiaan mitään "rakastetaan niin paljon, että jaetaan tauditkin" ei ole olemassa myöskään naisille.
Se, että joutuisi pelleilemään kortonkien kanssa loppuikänsä tarkoittaa saman tien, että seuraava - terve - potilas. - Joe Joosua
tyytö 23 kirjoitti:
Jos ihminen ei kerro toisille omista taudeistaan niin siinä vaiheessa kyllä on suuttuminen todellista. Tietää ja antaa tautinsa tarttua toiseen. Tuo on niitä temppuja mistä rauhallisempikin mies menettää malttinsa ja sitten saa nainen nyrkistä tauluun. Ihan ansaitusti. Tauteja ei ole mikään pakko levittää eteenpäin, ja kantaja on vastuussa että kertoo tilanteestaan.
- Pitäkää huolta itsestänne
tyytö 23 kirjoitti:
Luuletteko miehet, että olen koskaan kertonut tai aion kertoa teille mistään taudeistani? Päältäpäin kun ei voi asiaa mitenkään päätellä. Eipä juuri ole kyselty, ja vaikka oliskin. Kiinnostuneita on riittänyt, mistä te voitte päätellä kuka on kenenkin ja kuinka monen kanssa ollut. Se ei todellakaan näy mistään, eikä mitenkään, eikä suurin osa naisista sellaista kerro (ainakaan koko totuutta).
- Tätä se teettää
tämä nykymeno, seksikeskeinen elämä, partneriakin vaihdetaan useammin kuin sukkia.
- taudinkantaja12345456678708907
...minä en pettänyt enkä pannut ketään muuta kuin miestäni. Yhtäkkiä sain kondylooman! Jätin mieheni ja totesin etten voikaan enää niin helposti uutta suhdetta aloittaakaan kun miten sen sitten kerron?!?! Siis kondylooma on erittäin yleinen ja hirveen moni on kantaja myös tietämättään...Ja se on herpesviruksen lailla "uusiutuva" silloin kun olet vähän "heikommassa kunnossa" eli kipeenä tms...
Pointti on nyt vaan se, ettei se auta vaikka seurustelis ja vaikka kuinka olis harrastamatta yhden illan juttuja...Ainakaan mun kohdalla ei auttanut yhtään!!! - kohtalotoveri
taudinkantaja12345456678708907 kirjoitti:
...minä en pettänyt enkä pannut ketään muuta kuin miestäni. Yhtäkkiä sain kondylooman! Jätin mieheni ja totesin etten voikaan enää niin helposti uutta suhdetta aloittaakaan kun miten sen sitten kerron?!?! Siis kondylooma on erittäin yleinen ja hirveen moni on kantaja myös tietämättään...Ja se on herpesviruksen lailla "uusiutuva" silloin kun olet vähän "heikommassa kunnossa" eli kipeenä tms...
Pointti on nyt vaan se, ettei se auta vaikka seurustelis ja vaikka kuinka olis harrastamatta yhden illan juttuja...Ainakaan mun kohdalla ei auttanut yhtään!!!puhut! Minulla on ihan sama juttu kuin sinulla. Minäkin olen ns. yhden miehen nainen ja kun olin pitkäaikaisessa suhteessa miehen kanssa pidin uskollisuutta itsestäänselvänä. Mutta se ei ilmeisesti ollut molemminpuolista kun sain suhteemme päätyttyä puolen vuoden kuluttua järkytyksekseni tietää saaneeni silloiselta mieheltä tartunnan: kondylooma.
Huomasin surukseni, että uskollisuus EI ole aina tae sukupuolitautien välttymiseltä jos toinen osapuoli, useimmissa tapauksissa mies, tee samanlaista vastapalvelusta naiselle olemalla uskollinen !!
Nyt tuntuu, että loppuelämäni on pilalla kun en enää uskalla heittäytyä uuteen suhteeseen kenenkään miehen kanssa " kantamani poltinmerkin " vuoksi...:( - minäenolevastuussaomastaelä...
kohtalotoveri kirjoitti:
puhut! Minulla on ihan sama juttu kuin sinulla. Minäkin olen ns. yhden miehen nainen ja kun olin pitkäaikaisessa suhteessa miehen kanssa pidin uskollisuutta itsestäänselvänä. Mutta se ei ilmeisesti ollut molemminpuolista kun sain suhteemme päätyttyä puolen vuoden kuluttua järkytyksekseni tietää saaneeni silloiselta mieheltä tartunnan: kondylooma.
Huomasin surukseni, että uskollisuus EI ole aina tae sukupuolitautien välttymiseltä jos toinen osapuoli, useimmissa tapauksissa mies, tee samanlaista vastapalvelusta naiselle olemalla uskollinen !!
Nyt tuntuu, että loppuelämäni on pilalla kun en enää uskalla heittäytyä uuteen suhteeseen kenenkään miehen kanssa " kantamani poltinmerkin " vuoksi...:(Nyyh, nyyh. Vielä pitäisi syyllistää joku muu siitäkin että olet valinnut mieheksesi tauteja levittävän häntäheikin.
"enää uskalla heittäytyä uuteen suhteeseen "
Kuten edellä on vakuuteltu, taudit on varsin yleisiä. Kyllähän niitä kondylooman kotipesiä riittää miehissäkin. Sä tunnistat "Sen Oikean" jatkosaa siitä, että se kantaa samaa virusta.
Saakohan jostain kivoja "I - varmaankin
minäenolevastuussaomastaelä... kirjoitti:
Nyyh, nyyh. Vielä pitäisi syyllistää joku muu siitäkin että olet valinnut mieheksesi tauteja levittävän häntäheikin.
"enää uskalla heittäytyä uuteen suhteeseen "
Kuten edellä on vakuuteltu, taudit on varsin yleisiä. Kyllähän niitä kondylooman kotipesiä riittää miehissäkin. Sä tunnistat "Sen Oikean" jatkosaa siitä, että se kantaa samaa virusta.
Saakohan jostain kivoja "Iasialla oli varmaankin taas se kantakuppilan komein kundi jota kaikki muutkin naiset tavoittelivat? Mikä sai luulemaan että se häntäheikki tyytyisi sinuun? sokea luottamus on typerää jopa parisuhteessa. "Jos pertsa no tähänmennessä pannu läpi kaikki muut tytöt ja menee naimisin mun kaa nii ei kai se enää muita haluis panna ihQdaa"
- taudinkantaja12901483920543...
varmaankin kirjoitti:
asialla oli varmaankin taas se kantakuppilan komein kundi jota kaikki muutkin naiset tavoittelivat? Mikä sai luulemaan että se häntäheikki tyytyisi sinuun? sokea luottamus on typerää jopa parisuhteessa. "Jos pertsa no tähänmennessä pannu läpi kaikki muut tytöt ja menee naimisin mun kaa nii ei kai se enää muita haluis panna ihQdaa"
...oltiin yhdessä useamman vuoden!!!
- BlingBling
varmaankin kirjoitti:
asialla oli varmaankin taas se kantakuppilan komein kundi jota kaikki muutkin naiset tavoittelivat? Mikä sai luulemaan että se häntäheikki tyytyisi sinuun? sokea luottamus on typerää jopa parisuhteessa. "Jos pertsa no tähänmennessä pannu läpi kaikki muut tytöt ja menee naimisin mun kaa nii ei kai se enää muita haluis panna ihQdaa"
"sokea luottamus on typerää jopa parisuhteessa."
Tarkoittaako tämä sitä, että teihin miehiin ei pidä koskaan eikä missään tilanteessa luottaa ja teiltä pitää vaatia taudittomuutenne osoittamista ei ainoastaan suhteen alussa vaan koko suhteen ajan säännöllisesti kerran kuukaudessa ja sen lisäksi naisella on oikeus vaatia miehelle ikuista kortsunkäyttöpakkoa ja kieltäytyä totaalisesti suuseksistä? Koska sokea luottamus on typerää, jopa parisuhteessa?
- mies--
Taudit on yksi merkittävä syy miks en aio IKINÄ harrastaa seksiä, hyi hitto! Kuvottavaa ajatella että saisi jonkun oksettavan sukupuolitaudin toiselta ihmiseltä. Naiset on pelkkä terveysriski ja sen takia aionkin pysytellä niistä erossa.
- Tyyppi valehtelee
Vakuuttele sinä itsellesi mitä haluat, jos se sinua lohduttaa.
Totuus on kuitenkin se, että väität vain vältteleväsi naisia,
vaikka oikeasti naiset eivät vain kiinnostu sinusta, eikä
sinulla siis ole edes mahdollisuutta harrastaa seksiä. - näinpä se näkkyy
Tyyppi valehtelee kirjoitti:
sinulla siis ole edes mahdollisuutta harrastaa seksiä.Kun se tautisen seksin harrastaminen on NIIIIIN kivaa ja muutenkin suotavaa, aina ja kaikkialla. Amen.
- mies--
Tyyppi valehtelee kirjoitti:
sinulla siis ole edes mahdollisuutta harrastaa seksiä.Aivan varmasti tästä maailmasta löytyisi naisia jotka haluaisi harrastaa kanssani seksiä. Teoreettinen mahdollisuus siis olisi, mutta en aio koskaan alentua ali-ihmisten tasolle ja vaarantaa terveyttäni maailman turhimman asian takia.
- hupa
Sitä saa mitä tilaa. Ei pitäisi olla valittamista.
- HERPESHUORANAISET
OLETTE INHOITTAVIA!!! PTHYI!! SAASTAT!!
T. CONDOMS RULE - kun panee
HERPESHUORANAISET kirjoitti:
OLETTE INHOITTAVIA!!! PTHYI!! SAASTAT!!
T. CONDOMS RULEkuin huora. Mitäs huoraat.
- huoraan?
kun panee kirjoitti:
kuin huora. Mitäs huoraat.
Koska huorat on sellaisia.
- Yks tyttö
Olen saanut herpeksen teininä ensimmäiseltä seksikumppaniltani(vakuutti ettei ole tauteja ja minä tyhmänä uskoin). Olen seurustellut muutaman jätkän kanssa ja heille se ei ollut ongelma.
Toivon että miehet suhtautuisivat asiaan kypsästi.
Jos naisella on sukupuolitauti ei tarkoita että hän on kiertopalkinto.- turha mies
Ei mua ainakaan haittaa, vaikka naisella olisikin jokin tauti. Kemiat ratkaisee.
Tosin kemiat on aina lakanneet kohtaamasta siinä vaiheessa, kun tauti on tullut ilmi:) - mielipiteeni
Kyllä tarkoittaa.
- taistomies
kyrpää huoran suuhun. Sieltä ei taudit tartu.
- kiribati
Mm. tippuri voi tarttua myös nieluun ja siis levitä suuseksin välityksellä.
- Suu auki sitten
vaan. Ja mulla on jo kaikki pöpöt ja viirukset, ei sun tarvi pelätä, että sulta jotain saisin.
- bongasinidiootin
taas joku idiootti luulee, ettei suusta tartu taudit. Kyllä tarttuu!!!
- Lahjoittaja
Jokainen mies joka suostuu (lue himoitsee, haluaa) suihinottoa multa, SAA:
-kondyloomaviruksen....mikä aiheuttaa kohdunkaulansyöpää tulevalle vaimollesi.
-Annan myös herpesviruksen suun limakalvojen kautta sinulle mulkkuusi. Sekin voi aktivoitua yllättävässä tilanteessa, esim positiivisen tai negatiivisen stressin johdosta, juuri kun kosit tulevaa vaimoasi. Että olkaapa hyvä vaan miehet...nämä virukset tarttuu oireettomina joten hyvin todennäköisesti et niiden saantia heti huomaa.
Olen uskovaisen perheen hyvinkasvatettu kiltti lapsi. Siksi varmaan olenkin antelias, olen imenyt ainakin 100 mulkkua. Nätti kiltti ja kiva kun olen. - Lahjoittaja
Lahjoittaja kirjoitti:
Jokainen mies joka suostuu (lue himoitsee, haluaa) suihinottoa multa, SAA:
-kondyloomaviruksen....mikä aiheuttaa kohdunkaulansyöpää tulevalle vaimollesi.
-Annan myös herpesviruksen suun limakalvojen kautta sinulle mulkkuusi. Sekin voi aktivoitua yllättävässä tilanteessa, esim positiivisen tai negatiivisen stressin johdosta, juuri kun kosit tulevaa vaimoasi. Että olkaapa hyvä vaan miehet...nämä virukset tarttuu oireettomina joten hyvin todennäköisesti et niiden saantia heti huomaa.
Olen uskovaisen perheen hyvinkasvatettu kiltti lapsi. Siksi varmaan olenkin antelias, olen imenyt ainakin 100 mulkkua. Nätti kiltti ja kiva kun olen.Itse asiassa olen yleensä minua huonosti kohtelevien miesten kanssa niin mielestäni se on ihan reilua että annan heille vastineena 2 tautia.
Lahjoittaja kirjoitti:
Itse asiassa olen yleensä minua huonosti kohtelevien miesten kanssa niin mielestäni se on ihan reilua että annan heille vastineena 2 tautia.
Jeps, ei se ole karuselli kaverin vika jos tauteja saa, vaan vastuu on jokaisella itsellään, eli sukupuolesta riippumatta itseään saa vain syyttää jos jotain tauteja saa.........yhdellä kertaa voi p*skalla tuurilla saada nipullisen kaikkea "kivaa", eikä se kumikaan auta välttämättä, kuin vain jonkun verran, vaikka olisikin menossa mukana loppuun asti ja oikein käytettynä.....limakalvo eritteitä leviää monesti monin eri tavoin....suun kautta, käsien kautta yms....
Eri asia on silloin, jos/kun on suhteessa toisen kanssa, eikä suhde ole enemmän tai vähemmän avoin suhde.......silloin syyllinen on aina se ketä suhteessa on pettänyt ja kutsumattomia tauteja suhteeseen tuonut........tälläinen pettäjä pohjasakka saisi muutenkin pariutua vain ja ainoastaan keskenään....mutta eipähän tämän alin saasta mistään muusta välitä kuin itsestään....
Itseasiassa pettäjä, joka tuo "ei avoimeen" suhteeseen tauteja, riippumatta siitä kuinka "vakavasta" pettämisestä on kyse (eli ihan suuteluista yms. lähtien), pitäisi tuomita ihan lain voimalla eri asteisilla tuomioilla, riippuen siitä minkä taudin/tauteja suhteeseen tuo......törkeä pahoinpitely tuomio maksimi rangaistuksella, maksimi sakoilla, sekä maksimi korvauksilla ja rikosrekisterillä olisi ihan oikea rangaistus näille saastoille....tai jopa kovempi tuomio jossain tapauksissa.....eihän sekään petettyä ja tautien saajaa pelasta, eikä auta kaikkiin henkisiin ja fyysisiin vammoihin, mutta olisi ainakin jotain oikeudenmukaisuutta mukana näissäkin touhuissa....- Täysneitsyys
MGTOW kirjoitti:
Jeps, ei se ole karuselli kaverin vika jos tauteja saa, vaan vastuu on jokaisella itsellään, eli sukupuolesta riippumatta itseään saa vain syyttää jos jotain tauteja saa.........yhdellä kertaa voi p*skalla tuurilla saada nipullisen kaikkea "kivaa", eikä se kumikaan auta välttämättä, kuin vain jonkun verran, vaikka olisikin menossa mukana loppuun asti ja oikein käytettynä.....limakalvo eritteitä leviää monesti monin eri tavoin....suun kautta, käsien kautta yms....
Eri asia on silloin, jos/kun on suhteessa toisen kanssa, eikä suhde ole enemmän tai vähemmän avoin suhde.......silloin syyllinen on aina se ketä suhteessa on pettänyt ja kutsumattomia tauteja suhteeseen tuonut........tälläinen pettäjä pohjasakka saisi muutenkin pariutua vain ja ainoastaan keskenään....mutta eipähän tämän alin saasta mistään muusta välitä kuin itsestään....
Itseasiassa pettäjä, joka tuo "ei avoimeen" suhteeseen tauteja, riippumatta siitä kuinka "vakavasta" pettämisestä on kyse (eli ihan suuteluista yms. lähtien), pitäisi tuomita ihan lain voimalla eri asteisilla tuomioilla, riippuen siitä minkä taudin/tauteja suhteeseen tuo......törkeä pahoinpitely tuomio maksimi rangaistuksella, maksimi sakoilla, sekä maksimi korvauksilla ja rikosrekisterillä olisi ihan oikea rangaistus näille saastoille....tai jopa kovempi tuomio jossain tapauksissa.....eihän sekään petettyä ja tautien saajaa pelasta, eikä auta kaikkiin henkisiin ja fyysisiin vammoihin, mutta olisi ainakin jotain oikeudenmukaisuutta mukana näissäkin touhuissa....Sit on viel sellanen juttu et suurin osa sukupuolitaudeista on oireettomia ja sulla voi olla herpes virus mut jollei se oo aktiivisena sillä hetkellä niin ei se missään sukupuokitautitesteissä näy!!!!
Eli ois kiva tietää kuinka usein sitä tapahtuu et ilmaantuu sukupuolitauti oireilemaan avioliittoon vaikka kukaan oo pettäny. Ne voi vaan olla vaik kolme vuotta oireettomia etkä tiedä esim herpeksestä mut sit se saattaa aktivoitua. Että muistakaahan että vain täysneitsyys on ratkaisu. Ei mikään uusimpeys. - Täysneitsyys
MGTOW kirjoitti:
Itseasiassa pettäjä, joka tuo "ei avoimeen" suhteeseen tauteja, riippumatta siitä kuinka "vakavasta" pettämisestä on kyse (eli ihan suuteluista yms. lähtien), pitäisi tuomita ihan lain voimalla eri asteisilla tuomioilla, riippuen siitä minkä taudin/tauteja suhteeseen tuo......törkeä pahoinpitely tuomio maksimi rangaistuksella, maksimi sakoilla, sekä maksimi korvauksilla ja rikosrekisterillä olisi ihan oikea rangaistus näille saastoille....tai jopa kovempi tuomio jossain tapauksissa.....eihän sekään petettyä ja tautien saajaa pelasta, eikä auta kaikkiin henkisiin ja fyysisiin vammoihin, mutta olisi ainakin jotain oikeudenmukaisuutta mukana näissäkin touhuissa....Tajua: ne taudit voi olla 10v vanhoja eikä tyttöystäväsi vaan ole tiennyt niistä! Ei näy teisteissä herpes.
Täysneitsyys kirjoitti:
Tajua: ne taudit voi olla 10v vanhoja eikä tyttöystäväsi vaan ole tiennyt niistä! Ei näy teisteissä herpes.
Noillehan ei voi mitään ja ainakaan miehestä et voi tietää onko neitsyt vaikka väittäisikin olevansa, jos päättää syystä tai toisesta valehdella....
Suhdetta aloittaessa taitaisi sitten olla hyvä, että molemmat käyvät testeissä, jossa testataan kaikki taudit, mitkä pystytään havaitsemaan.......eli ainakin ne olisi sitten karsittu pois ja jos toiselta tai molemmilta jotain löytyy, niin sitten ne olisi ainakin molemmilla tiedossa.......joko suhde tästä etenee huolimatta taudista/taudeista tai sitten ei etene.....jos etenee, niin sitten molemmat tietävät mikä on homman nimi.....
- Mitähäh_
Sitä on pantu keenerten kanssa?
- taudit.on.tautisten.vika
No ehkä ne ei halua niitä tauteja itselleen? Oliko vaikea arvata?
Tautisten on ihan turha selitellä, että kaikilla on kuitenkin tauteja ja ei voi tietää ja blaa blaa. Jos jokainen pysyisi koko elämänsä ensimmäisen partnerinsa kanssa niin kenelläkään ei olisi sukupuolitauteja, koska mistäs niitä saisi kun ei se ainoa partnerikaan olisi kenenkään tautisen kanssa paneksinut. Ei vain taida nykyajan ristiin rastiin naintikulttuurissa ketään kiinnostaa. - atännä
Mitäs sellaisia tauteja ap:lla mahtaa olla, joita ei lääkkeillä saa kuriin? :)
- Nnainennnn
Viruksen aiheuttamat sukupuolitaudit (kondylooma, herpes, hiv) on sellasia että ne on loppuelämän. Jos tulee esim herpesrakkuloita, ne saa lääkkeillä pois tms mut se herpesvirus säilyy elimistössä ja voi uusiutuu stressin tai auringonpaisteen seurauksena ja sitä tartuttaa eteenpäin jos bylsii kumitta.
Sopii toivoa et lääketiede kehittyy. Hivissähän on päästy huimasti eteenpäin. (viimesin tutkimus tais olla et hiv virus voidaan tappaa =siitä paranee) - atännä
Nnainennnn kirjoitti:
Viruksen aiheuttamat sukupuolitaudit (kondylooma, herpes, hiv) on sellasia että ne on loppuelämän. Jos tulee esim herpesrakkuloita, ne saa lääkkeillä pois tms mut se herpesvirus säilyy elimistössä ja voi uusiutuu stressin tai auringonpaisteen seurauksena ja sitä tartuttaa eteenpäin jos bylsii kumitta.
Sopii toivoa et lääketiede kehittyy. Hivissähän on päästy huimasti eteenpäin. (viimesin tutkimus tais olla et hiv virus voidaan tappaa =siitä paranee)Tuota tarkoitin. Lääkkeillä saadaan jo viruksetkin vaarattomaksi. Tuntuu hassulta, että ihmiset eivät ymmärrä käyttää kondomia seksisuhteissaan. Sekin tuntuu hassulta, että pelätään jotain bakteeria, jonka voi hoitaa antibiootilla. Jos siis se kondomi hajoaa. Fiksut pariskunnat käy sukupuolitautitesteissä ennen kumista luopumista. Ei tarvitse nillittää toiselta seksihistoriaa eikä kumppaneita, eikä ns. varma seksi siltikään kaikelta suojaa.
- Nnainennnn
atännä kirjoitti:
Tuota tarkoitin. Lääkkeillä saadaan jo viruksetkin vaarattomaksi. Tuntuu hassulta, että ihmiset eivät ymmärrä käyttää kondomia seksisuhteissaan. Sekin tuntuu hassulta, että pelätään jotain bakteeria, jonka voi hoitaa antibiootilla. Jos siis se kondomi hajoaa. Fiksut pariskunnat käy sukupuolitautitesteissä ennen kumista luopumista. Ei tarvitse nillittää toiselta seksihistoriaa eikä kumppaneita, eikä ns. varma seksi siltikään kaikelta suojaa.
Ymmärsin että aloittaja halusi naimisiin ja lapsia, ei seksisuhteeseen. Mikäli hän pääsee naimisiin paljastuu herpes, kondylooma... pahimmillaan hiv puolisolle. Ja myös puoliso ne saa.
Mitä testeihin tulee niin niissä ei näy piilevät virukset eli voin näyttää puhtaat paperit vaikka minulla olisi herpes ja kondylooma, ne eivät näy vaikka ovat elinikäisiä sairauksia. - Ikis__M
"Mitäs sellaisia tauteja ap:lla mahtaa olla, joita ei lääkkeillä saa kuriin? :)"
Vika päässä? - Nnainennnn
Ikis__M kirjoitti:
"Mitäs sellaisia tauteja ap:lla mahtaa olla, joita ei lääkkeillä saa kuriin? :)"
Vika päässä?Kyllähän ne kuriin saa mutta ne 1)voi uusiutua 2)voi yllättäen tarttua puolisoon.......ja jos vaikka lasta yritetään tehdä tai muuten nussitaan paljon avioliitossa niin kyllä ne virukset taatusti tarttuu.
- Ikis__M
Nnainennnn kirjoitti:
Kyllähän ne kuriin saa mutta ne 1)voi uusiutua 2)voi yllättäen tarttua puolisoon.......ja jos vaikka lasta yritetään tehdä tai muuten nussitaan paljon avioliitossa niin kyllä ne virukset taatusti tarttuu.
Niinpä. Aika moni suomih...a ei taida edes tajuta että joku herpeskin voi periytyä jos on aktiivivaiheessa synnytyksen aikaan.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä. Aika moni suomih...a ei taida edes tajuta että joku herpeskin voi periytyä jos on aktiivivaiheessa synnytyksen aikaan.
Moni fiksu suomalaismies ei näköjään tiedä, että n.80% (joidenkin arvioiden mukaan jopa 90%) suomalaisista kantaa herpesvirusta, ja se voi tarttua vaikkei oireilisikaan. Huuliherpes tarttuu myös sukupuolielimiin. Ja lapsellesi tartutat sen, kun annat pusun.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Moni fiksu suomalaismies ei näköjään tiedä, että n.80% (joidenkin arvioiden mukaan jopa 90%) suomalaisista kantaa herpesvirusta, ja se voi tarttua vaikkei oireilisikaan. Huuliherpes tarttuu myös sukupuolielimiin. Ja lapsellesi tartutat sen, kun annat pusun.
Ei varmaan modernille nykynaiselle ole vaihtoehto olla nussimatta ympäriinsä ennen kuin sopiva isä lapsille löytyy?
- Nnnainennnnnnn
atännä kirjoitti:
Vähän faktaa kemikaaliherpeksestä:
"Noin 20 % suomalaisista on saanut HSV-2 -tartunnan, mutta vain pieni osa heistä oireilee. "
Eli on yläpään herpes ja alapään herpes ja alapään kemikaaliherpes löytyy noin 20 prosentilta aikuisista. - Nnaineenn
atännä kirjoitti:
On toki mahdollista että huuliherpes tarttuu alapään limakalvoille jos aluksi hierot huulia ja samalla kädellä seuraavaksi hierot pippeliä/pimppiä mutta ei se kovin yleistä ole. Yleensä emättimestä ei siis löydy huuliherpes vaan genitaaliherpes. :(
- Nnnaainennn
Ikis__M kirjoitti:
Ei varmaan modernille nykynaiselle ole vaihtoehto olla nussimatta ympäriinsä ennen kuin sopiva isä lapsille löytyy?
Ei sitä tarvi ympäriinsä nussia, ihan yhden miehen nussinta riittää.
Nnainennnn kirjoitti:
Sopii toivoa et lääketiede kehittyy. Hivissähän on päästy huimasti eteenpäin. (viimesin tutkimus tais olla et hiv virus voidaan tappaa =siitä paranee)"Hivissähän on päästy huimasti eteenpäin. (viimesin tutkimus tais olla et hiv virus voidaan tappaa =siitä paranee)"
Hyvä uutinen sinulle, vitun tautinen huora!!!!- Nnainennnn
super-atm kirjoitti:
"Hivissähän on päästy huimasti eteenpäin. (viimesin tutkimus tais olla et hiv virus voidaan tappaa =siitä paranee)"
Hyvä uutinen sinulle, vitun tautinen huora!!!!Jepjep. Hiviä en vielä ole saanut.
Nnainennnn kirjoitti:
Jepjep. Hiviä en vielä ole saanut.
Toivottavasti saat ja kuolet siihen nopeasti.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096876Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014550L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463841TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133250Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6291855- 661258
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021225Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551223- 91219
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481180