Mitkä luonteenpiirteet uskotte teillä olevan parhaita kumppaneittenne kannalta arkielämässä ja mitkä ikävimpiä?
Mulla parhaita ehkäpä luotettavuus, sitoutuneisuus, kiinnostus ihmiseen ja sen hyvinvointiin, kuuntelemisen taito, hoivaamisen taito, empaattisuus ja ihannoiminen. Osaan olla hyvinkin leikkisä. Vastapainona taito olla uskomatta mitä toinen sanoo/jättää "ymmärtämättä" mitä toinen tarkoittaa, kriittinen/puolueeton toisen tekemisten arviointi ja tarkkailu (kerron yleensä vaan kysyttäessä)(voidaan pitää myös rehellisyytenä), vastakaiun vaatiminen jos ei sitä ole riittävästi saanut (rasittavuus, jankkaaminen).
parhaat ja huonoimmat luonteenpiirteet
3
870
Vastaukset
- kysyä
Oletkos oikeasti löytänyt jonkun netin kautta kun noita luonteenpiirteitä kyselet? Tuntuu että suurin osa on semmoisia jotka etsivät aikansa eivätkä koskaan edes pääse treffeille saati pidemmälle.
- tyytö 23
En kysele treffeissä luonteenpiirteistä. Se on ihan turhaa puuhaa. En seurustele tällä hetkellä.
Korkeintaan kysymys oletko rauhallinen vai papupata, vois valaista jotain.
- joomelo
Tämä olikin ihan hyvä aloitus. Tätä kysymystä olisi ihmisten syytä miettiä useimminkin.
Itsestäni, jos jotain hyvää löydän, niin ehkäpä se, että pyrin asettumaan toisen asemaan ja miettimään esim. riidoissa, mikä toista oikein vaivaa.
Toisena hyvänä puolena pitäisin sitä, että en jaksa provosoitua melkeinpä mistään. Tästä olisi elävän elämän esimerkki, "Kuinka saan naapurin vihaisen mummon pahasuopaisuuden pois" :D
Huonoksi puoleksi voisin ehkä sanoa tietynlaisen vakavuuden. Ainakin joittenkin ihmisten mielestä. Se voi johtua myös siitä, että en näe tarpeellisena väitellä asioista, jotka ovat vastoin minun käsityksiäni.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö minulla olisi mielipiteitä. Niistä pyrin kertomaan hieman eri tavalla.
En nyt muuta tällä kertaa muista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743