Kait ne analogiset radiolähetyksetkin tyssää ensi elokuussa kaapeliverkossa? Tartteeko radiokin sitten omat digipurkkinsa? Minkälaiset? Eikö noilla nykyisillä ghettoblastereillakaan voi enää ensi vuoden lopulla kuunnella muuta kuin ceedeetä?
Prkle, vaikka Ula-lähetykset alkoivat jo 50-luvulla on AM-alueilla lähetetty jotain ihan näihin päiviin asti. Voisivat kyllä lähettää ulalla vielä jonkun aikaa, vaikka digitaali on muka tätä päivää. Tulee kansalle kalliiksi ostaa joka vehkeeseen omat digipurkit jos näin menee.
-Pera
Entäs radiolähetykset, digitaaliako nekin..?
7
441
Vastaukset
Ei radiolähetyksissä tule mitään muutosta. Digiradiosta YLE päätti luopua vähäisen suosion takia. Digi-TV:n kautta toki voi vastaanottaa radio-ohjelmia, mutta nämä ovat vähän eksoottisia kanavia.
- PeraS
Hyvä näin. Jotain valoa sentään tässä touhussa. Hyvää järjestelmää ei kannata noin vain romuttaa. RDS toimii sitten edelleenkin?
Olisipa se ollut aika puuhaa kun jokaiseen autoonkin olisi pitänyt hankkia digiboxi...
-Pera - make69
"mutta nämä ovat vähän eksoottisia kanavia."
Aijaa, no onhan esim. ne Uusi Kiss ja Iskelmä kyllä melko ekstoottisia. - nuo SBS:n
make69 kirjoitti:
"mutta nämä ovat vähän eksoottisia kanavia."
Aijaa, no onhan esim. ne Uusi Kiss ja Iskelmä kyllä melko ekstoottisia.kanavat yhdistyy kun Kiss muuttuu Iskelmäksi. Siten siis yksi kanava vähemmän. ;)
- Harri Potter
Minulla ei ole digiboxia. Mitä tarvitaan digiradion
musiikin tallentamiseen cd:lle ? - sitten siis
Harri Potter kirjoitti:
Minulla ei ole digiboxia. Mitä tarvitaan digiradion
musiikin tallentamiseen cd:lle ?digiboksin, siihen kelpaa korttipaikatonkin vaikka en sitä suosittele koska joskus kuitenkin sulla tulee halu katella Canal tai jos oot kaapelitalossa niin maksullisia kaapelikanavia.
No, ns. "digiradio" sisältää seuraavat kanavat:
Yle Klassinen
Yle Radio Peili (kuuluu myös Ula-taajuuksilla ja ensi vuonna kuuluvuus laajenee)
Yle Mondo (Mondon ohjelmistoa voi kuunnella myös Yle Capital FM-taajuuksilla)
Yle FSR
Yle X3M
Ja lisäksi kaupalliset Kiss ja Iskelmä.
Noista em. siis Peili, Mondo ja X3M, sekä Kiss ja Iskelmä kuuluu ihan tavallisella radiolla. Joitakin noista voi kuunnella myös netin kautta. - homo
nuo SBS:n kirjoitti:
kanavat yhdistyy kun Kiss muuttuu Iskelmäksi. Siten siis yksi kanava vähemmän. ;)
Ja tähän sinulla on varmaan joku linkki antaa, että näin tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902