Piltit

Sinni000

Onko siis piltit terveellisiä? Haluaisin päästä sokerista eroon, mutta silti aina kun olen syönyt ruoan haluan jotakin makeaa. Enkä keksi mitään hyvää ja sokeritonta ja terveellistä jälkiruokaa... paitsi tietty hedelmät, mutta ei niitäkään aina viitti syödä.
Paljonko pilteissä on sokeria, siis niissä marja pilteissä?

9

6152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNI
      • Sinni000

        linkistä. Mutta se herätti lisää kysymyksiä. En ole todellakaan hyvä näissä ruoka-asioissa ja siksi olenkin lihava. Eli siis onko hyvä vai huono asia laihduttajan kannalta että syö imeytyviä hiilihydraatteja?
        Ja olen maistanut pilttejä ja ne ovat mielestäni hyviä.. ne marjaset, ei siis kasvispöperöt sun muut.


      • Sinni000
        Sinni000 kirjoitti:

        linkistä. Mutta se herätti lisää kysymyksiä. En ole todellakaan hyvä näissä ruoka-asioissa ja siksi olenkin lihava. Eli siis onko hyvä vai huono asia laihduttajan kannalta että syö imeytyviä hiilihydraatteja?
        Ja olen maistanut pilttejä ja ne ovat mielestäni hyviä.. ne marjaset, ei siis kasvispöperöt sun muut.

        mun mielestä toi piltti ei kauheen terveelliseltä vaikuttanut... siinä on aika paljon sokeria...


    • :o :o

      Ovat meinaan kamalan makuisia.

    • Flikka

      Pilttipurkissa on 100-120 kaloria eli aika vähän, mutta toisaalta jos syöt päivässä kolme purkillista pilttiä saat jo saman verran kaloreita kuin pikku viineristä. ´

      Suosittelisin, että opettelet syömään ateriasi arkena ilman jälkiruokaa. Nappaa ruuan päälle purkkaa, se vie hyvin pureskelun tarpeen ja saat jälkiruuan sijaan hyvän tavan lopettaa ruokailu.

      Käytä pilttejä mielummin välipaloina ja lisukkeina. Itse laitan pilttiä usein puuron päälle, hillon tai voisilmän sijaan.

    • mä vain.......

      Pilttejähän on nykyään hetkinen, onkos ne uudemmat sokerittomia vai ei lisättyä sokeria? No mutta kuitenkin vähemmän sitä sokeria kuin vanhemmissa samanlaisissa. Itse söin yhteen aikaan niitä aina eväänä töissä, nam! =) Ihan huoletta voi silloin tällöin syödä makeanhimoon. Kurkkaappa kaupassa piltin tuoteselostetta niin näkyy se sokerin määrä kun en äkkiseltään muista!

      • Sinni000

        Mä katoin tänään kaupassa niitä pilttejä ja niissä oli n. 7g/100g sokeria. Kaikki sokeri mikä niissä tosin on, niin on hedelmäsokeria eli lisättyä sokeria ei ole. Ainut missä oli lisättyä sokeria oli mustikkasose, sitä en ainakaan löytänyt muuna versiona.

        Ajattelinkin että söisin pilttiä ihan kamalaan makean himoon ja aamupuuron kanssa tai Weetabixien päälle. Ennen laitoin sokeria kumpienkin päälle ja ajattelin että piltti olisi terveellisempi vaihtoehto.
        En siis ajatellut syödä jälkiruokaa joka päivä, vaan sillon tällön tai sitten joka päivä pilttiä 1tl jälkiruoaksi.


      • Nanni_25
        Sinni000 kirjoitti:

        Mä katoin tänään kaupassa niitä pilttejä ja niissä oli n. 7g/100g sokeria. Kaikki sokeri mikä niissä tosin on, niin on hedelmäsokeria eli lisättyä sokeria ei ole. Ainut missä oli lisättyä sokeria oli mustikkasose, sitä en ainakaan löytänyt muuna versiona.

        Ajattelinkin että söisin pilttiä ihan kamalaan makean himoon ja aamupuuron kanssa tai Weetabixien päälle. Ennen laitoin sokeria kumpienkin päälle ja ajattelin että piltti olisi terveellisempi vaihtoehto.
        En siis ajatellut syödä jälkiruokaa joka päivä, vaan sillon tällön tai sitten joka päivä pilttiä 1tl jälkiruoaksi.

        No jos ottaa vaan sen yhden teelusikallisen, niin eikö sitten ole sama olla ottamatta ollenkaan? Helpommalla, halvemmalla ja kevyemmin pääset niin :)
        Ei sillä että ne piltit nyt niin hurjan kalliita olisi...


    • Anonyymi

      moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe