Ihan asiallisia kommentteja kiitos! Siis Anopin 60v synttärit on marraskuussa ja olisi kiva itseltäkin jotain lahjaa antaa, eikä vain miehen ostamaa...
Mitä suosittelisitte? Olen tuntenut hänet vasta puoli vuotta ja en tiedä mistä kaikesta pitää. Väreistä sininen on mieluinen.
Ei myöskään mitään älyttömän kallista, sillä muutakin lahjaa meiltä on tulossa hänelle...
Siis jotain pientä ja kivaa ja käytännöllistä! Ja oikeasti järkevää, ei mitään epäsovinnaista.
Anopille hyviä lahjaideoita
21
6573
Vastaukset
- idea
Osta sininen lasienkeli, ei ole kallis mutta kaunis.
- .... . ..
käsintehtyä, esim. Taito-shopista, niitä on ympäri Suomea. Siellä on kivoja ja käytännöllisiäkin esineitä, ja käsintehty lahja (vaikkei sitä itse olisikaan tehnyt) tuntuu aina persoonallisemmalta.
- "anna"
Mahdoton tehtävä.Anopille ei voi miniä ostaa mitään mieluista.
Seiso miehesi takana piilossa,ole hiljaa ja kuuntele miten anoppi ylistää lahjaa minkä hänen poikansa on valinnut.
Niin, ja muista pitää kestohymy koko vierailun ajan,siinä lahjaa kerrakseen.
Voi anteeksi...pääsi taas oma katkeruus anopilleni valloilleen.
Siis asiallisesti, tekisin anopille herkkukorin,johon voisi laittaa esim.suklaata,kahvipaketin,pipareita yms herkkuja ja vielä jonkin koriste-esineen tai kukan.- Bertta<
Mun anoppi on kieltänyt ainakin jyrkästi tuomasta mitään syötävää ja koriste esineitä!
Pullo hyvää shamppanjaa (ei kuoharia) ja joku ihana kukka!!!! :)))
(ellei ole apsolutisti)
- marimekon
tuotteet ovat tuolle ikäluokalle mieluisia. Iittalan sininen tuikku tai siniset unikkoiset pikkukäsipyyhkeet tms.
- Mannariia
Minusta teidän pitää nimenomaan antaa yhteinen lahja, eikä missään nimessä mieheltä jotain omaa ja sinulta jotain omaa.
Osoittakaa anopille, että te pidätte yhtä.
Myöhemmin voit viedä vaikka tuliaisiksi jotain, mutta silloinkin yhteisenä tuliaisena.
Älä erota itseäsi erilleen miehestäsi anoppisi katseen edessä!
Mitään hyötyä ei ole siitä, että vie oman erillisen lahjansa, mutta haittaa siitä voi olla. Elämä on jostain syystä tällaista.- aloittaja
sillä perusteella mitään "erillistä" lahjaa halua antaa, vaan jotain lisää miehen hankkimaan lahjaan.Eli koko paketti samassa ja yhdessä tietysti annetaan. ;)
- olisi
Aalto tuikkulyhdyt, löytyy myös sinisenä. Nyt kun illat pimenevät, niille löytyisi käyttöä.
Olen eri mieltä edellisen vastaajan kanssa. Itse ottaisin sen kauniina eleenä jos erikseen antaisit jotain pientä. - MaariaM
mitään krääsää mikäli et ole 100% varma että se on mieluinen!!! Kauhuissani kattelin appiukon 50-vuotisjuhlissa kun sille kannettiin lahjaks jotai pellistä väännettyä nallekarhua! Herravarjele 50 vuotiaalle ukolle tuommoista!
En tiedä anopistasi, mutta itse olen todella tarkka sisustukseen littyvistä asioista ja olen sen vuoksi varovainen hankkimaan siihen liittyviä lahjoja muillekaan. Järkeviä lahjoja ovat mielestäni "syötävät ja juotavat" sekä lahjakortit. - kierrätyshyllyyn
Voi, voi kyllä voi saada ihan pienenkin todella karmean lahjan.
Meillä on miniän kanssa todella erilainen maku.
Tämä viimeinen oli kyllä aivan täydellinen, hirveydessään.
Lahja on kehyksessä oleva valokuva pojanpojastani.
Kehys on todella karmea; 16 cm x 16 cm hopeanväristä metallia. Kuvan sisäreunoilla on aniliinin punaisia isompia (2,5 cm x 2 cm), sekä vaalean punaisia pienempiä (1 cm x 1 cm) sydämiä.
Kuvassa on keskellä 8 cm x 9 cm sydämen muotoinen reikä, siitä näkyy sisällä oleva valokuva.
Sydämen sisänipussa on 2 cm x 1 cm rusetti kehyksenpohjaväriä eli hopeaa, kuva reunasydäntä kiertää pienet pallukat, metalli on kohotettu puolipalloiksi ylös, ketjuna sydämen reunoissa, sekä koko kehyksen reunoissa.
Pojanpojasta lähikasvokuvan kehyksessä, niin, että rusetti on edessä pään yläpuolella. Kuvan on todella huonoin mitä pojasta on olemassa, pojan kasvot näyttävät ilmapallolta.
Ainoa ilo lahjasta oli, avasin se ollessani yksin.
En todella olisi osannut pitää ilmettäni, nähdessäni kehykset ja niissä olevan kuvan.
Tiedän miniän maun, mutta tämän on todella pohja noteeraus, tuoda lahjaksi moinen, osoittaa kympillä miten tyhmä Hän on.
Olisin iloinen, jos kyseessä olisi vaikka ”piikki” tai v******u, mutta ei, tämä on Hänen makunsa mukaan, todella kauniskehys.
Hän on nähnyt ihan vaivaa lahjan valmistamisessa, valokuvaa on leikattu, se on teipattu aukon kohtaan taustapahviin kiinni.
Minulla oli tyttöillan pitovuoro, meitä on neljä. Lahjan katsottiin, joko täydelliseksi tyhmyydeksi tai tyhmän tyhmyydeksi. Minun kotiini se ei sovi millään maulla.
Mietin, ehkä tuo miniä on älykkäämpi kuin antaa ymmärtää, ja v******e kauniilla kehyskuvalla, anoppi luulkoon hänen pitävän sitä kauniina.
Vie kauden leikkokukkia kimppu, lahja olkoon myöhemmin omamielipiteesi anopista.- h moilanen
???
miten tämä noin "kosketti".
Eipä tuo kuvankehystä antajalle morkannut. - >00<
Ihana kirjoitus, palsta on ollut aika tylsä, viime aikoina.
- molemmanpuolin
Ehkä Miniäsi oli vain innoissaan omasta lapsestaan, kehys kuvasi tunnetta.
Välttämättä hän ei tullut ajatelleeksi, lahjan esilläoloa tai sisustusosuutta.
Osaatko itse antaa miniän maun mukaisia lahjoja?
Tuo kuvaus voisi olla, ihan kaikkineen, minun saamastani lahjasta. - anoppi
ihmettelin ,kuinka röyhkeesti arvostelit miniäsi antamaa lahjaa.. ei kai se kehys siinä pääasia ollutkaan, vaan lapsen lapsesi kuva..niin minä olisin sen ainakin ymmärtänyt, jos olisin ite saanut samanlaisen miniältäni..olisi sinunkin anoppina aika katsoa peiliin..
- kolmas anoppi
anoppi kirjoitti:
ihmettelin ,kuinka röyhkeesti arvostelit miniäsi antamaa lahjaa.. ei kai se kehys siinä pääasia ollutkaan, vaan lapsen lapsesi kuva..niin minä olisin sen ainakin ymmärtänyt, jos olisin ite saanut samanlaisen miniältäni..olisi sinunkin anoppina aika katsoa peiliin..
Niin olen ollut aika monilla syntymäpäivillä 50 v. 55v. 60v. 65v. 70v. 75v. Arviolta puolet tuoduista lahjoista, ovat saajalleen sopimattomia, jopa typeriä. esim. 75 v. lahjaksi tuli kolme seinäkelloa.
- joka paikkaan
Kukkakimppu, kukkiva kukka tai viherkasvi varsinaisen lahjan lisukkeena on aina tyylikäs juttu.
Ja jos anoppisi tulee saamaan paljon kukkia merkkipäivänään, niin lahjakortti kukkakauppaan on varmasti hyvä oheislahja. Hän saa hakea mieluisiaan kukkia silloin, kun tarvetta on.- kaikille...
jos allergiaa! Muistakaa se! Meidän kotona ainakin on ehdoton kukkienvientikielto. Saa astmakohtauksen justiinsa.
- mitä muuta
kaikille... kirjoitti:
jos allergiaa! Muistakaa se! Meidän kotona ainakin on ehdoton kukkienvientikielto. Saa astmakohtauksen justiinsa.
olette antamassa lahjaksi?
- trhs
kaikille... kirjoitti:
no luulis tietävän kuinka allerginen on anoppinsa...???
- erwfw
vie kukka, joku orkidea tms nätissä ruukussa. kork.30€ ja juhlava juttu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013