Millaisia varusteita avantouinnissa tarvitaan? Uimapuku ja pyyhe, tietysti. Pipokin on varmaa hyvä mutta onko esim. neopreenitossut ja -hanskat "pakolliset" vai voiko uida ilman?
Varusteet
5
4093
Vastaukset
- Auvoinen olo
Avantouimarin omat varusteet ovat uimapuku ja pyyhe. Mikäli avantopolulla ei ole lämpömattoa, uimari voi käyttää villasukkia eristämään jalkapohjansa kylmästä maasta. Uimareille on tarjolla myös erityiset neoprenistä valmistetut tossut, joiden pohja antaa suojan teräviä kiviä, liukastumista ja suolaa vastaan.
- Jää
Pysyykö varpaat kuivina?
- santral
halunnu kokeilla avantouintia, ja tänä talvena sen aion tehdä. Meressä olen kyllä uinut huhtikuulta lokakuuhun, mutta avantoon en ole vielä pulahtanu.
Varusteiksi riittänee uikkarit, pyyhe ja aimo annos suomalaista sisua!- Ponsku
Itse aloitin avantouinnin viime talvena ja jäin koukkuun siihen. Oli pakko käydä pari kolme kertaa viikossa. Aivan mahtava tunne valtas aina kun oli käyny avannossa.
Varusteista sen verran että kannattaa ottaa pipo mukaan ettei pää jäädy ja sit jotkut tossut/sukat. Ja vettä tai jotain muuta juotavaa mukaan, ettei pääse nestehukka yllättään.
Kivoja avantohetkiä!
- VAATIMATONTA
EI KAIT TUO TEKSTIILIURHEILUA OLE? VOIHAN SITÄ OSTAA HANSKAT JA TOSSUTKIN - EI HASSUMPIA MUTTA ILMANKIN PÄRJÄÄ. TOSSUJEN ASEMASTA SUKAT KÄYVÄT - POLULLA OLEVA JÄÄ EI TARTU IHOON KIINNI. HANSKAT EIVÄT TAHDO KUIVAA, VAIKKA MONTA PÄIVÄÄ PAUSSIA PITÄÄ. TOSIN NEOPREENIKÄSINEET LÄMMITTÄVÄT. UIMAPUKU EI TARVITSE OLLA VIIMEISTÄ HUUTOA. PÄÄHINEITÄ ON MONENLAISIA, SARVIPÄITÄKIN TAITAA OLLA JA TONTTULAKKIKIN ON NÄKYNYT. TAVALLINEN PIPO KÄY TARVITTAESSA. EIKÖHÄN KOHTUUS RIITÄ TÄSSÄKIN LAJISSA - TERVEYS KUNNIAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219