Millaisia varusteita avantouinnissa tarvitaan? Uimapuku ja pyyhe, tietysti. Pipokin on varmaa hyvä mutta onko esim. neopreenitossut ja -hanskat "pakolliset" vai voiko uida ilman?
Varusteet
5
4099
Vastaukset
- Auvoinen olo
Avantouimarin omat varusteet ovat uimapuku ja pyyhe. Mikäli avantopolulla ei ole lämpömattoa, uimari voi käyttää villasukkia eristämään jalkapohjansa kylmästä maasta. Uimareille on tarjolla myös erityiset neoprenistä valmistetut tossut, joiden pohja antaa suojan teräviä kiviä, liukastumista ja suolaa vastaan.
- Jää
Pysyykö varpaat kuivina?
- santral
halunnu kokeilla avantouintia, ja tänä talvena sen aion tehdä. Meressä olen kyllä uinut huhtikuulta lokakuuhun, mutta avantoon en ole vielä pulahtanu.
Varusteiksi riittänee uikkarit, pyyhe ja aimo annos suomalaista sisua!- Ponsku
Itse aloitin avantouinnin viime talvena ja jäin koukkuun siihen. Oli pakko käydä pari kolme kertaa viikossa. Aivan mahtava tunne valtas aina kun oli käyny avannossa.
Varusteista sen verran että kannattaa ottaa pipo mukaan ettei pää jäädy ja sit jotkut tossut/sukat. Ja vettä tai jotain muuta juotavaa mukaan, ettei pääse nestehukka yllättään.
Kivoja avantohetkiä!
- VAATIMATONTA
EI KAIT TUO TEKSTIILIURHEILUA OLE? VOIHAN SITÄ OSTAA HANSKAT JA TOSSUTKIN - EI HASSUMPIA MUTTA ILMANKIN PÄRJÄÄ. TOSSUJEN ASEMASTA SUKAT KÄYVÄT - POLULLA OLEVA JÄÄ EI TARTU IHOON KIINNI. HANSKAT EIVÄT TAHDO KUIVAA, VAIKKA MONTA PÄIVÄÄ PAUSSIA PITÄÄ. TOSIN NEOPREENIKÄSINEET LÄMMITTÄVÄT. UIMAPUKU EI TARVITSE OLLA VIIMEISTÄ HUUTOA. PÄÄHINEITÄ ON MONENLAISIA, SARVIPÄITÄKIN TAITAA OLLA JA TONTTULAKKIKIN ON NÄKYNYT. TAVALLINEN PIPO KÄY TARVITTAESSA. EIKÖHÄN KOHTUUS RIITÄ TÄSSÄKIN LAJISSA - TERVEYS KUNNIAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767