ja mistä sitä saa ?
onko se hyvää ?
kertokaa vain kokemuksi jos on :)
mitä on jääsuklaa
5
8279
Vastaukset
- Chokladmästare Jerker
Jääsuklaan nimi tulee siitä, että se tuntuu kylmältä suussa, kun kuorisuklaa on sulanut. Sisällä oleva täytesuklaa sisältää eri lämpötilassa kuin kaakaovoi sulavaa rasvaa, joka tuntuu kylmältä suussa. Homma perustuu siis eri rasvoihin.
- matkalainen1
Jääsuklaata olen ostanut marketin irtari-laatikoista ihan kilohintaan. Ovat olleet neliön mallisia paloja jotka on pakatutta erivärisiin kääreisiin. eivät ole olleet mitään täytesuklaita tms, ihan vain suklaapaloja kääreissään.
Ihanaa ja hyvää, parempaa kuin Fasun sininen :)- Meeritti
Pidetään jääkaapissa ennen nauttimista. Tavallista suklaatahan ei sitävastoin saa pitää jääkaappilämpötilassa.
- kukukukurre!
Jääsuklaa on ihan hirveetä!
Maistoin irtokarkeista ja oli ihan sontaa, ihme kirpee maku, yäk! - aapinamies
kirjotas toi googlen ni näät en ooite maistanu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219