pinaattikeitto

pinaattihullu

rakastan pinaattia tosi paljon ja voisin syödä pinaattikeittoa varmaan joka päivä. no, sitä tässä kyselen että millä ihmeellä saan pinaattikeitosta sakeaa, kun sitä ei nyt enää jauhoilla suurustetakkaa? haluan keitosta sellaista hiukan paksumpaa tai ainaki maitoa paksumpaa.

11

5563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kans

Hei ! Itse pidän myös paljon pinaattikeitosta, ja ostan sen valmiina pakastealtaasta, pirkka, rainbow tms. hinta n. 1€, ei kannata itse värkätä ja on varmasti tasalaatuista, pitää vaan muistaa ottaa muutama tunti ennen ruokailua pakkasesta pois, ettei tarvi väkisin mikrolla sulatella, siinä mennee hermot.

• vaan

mutta en nyt kysellyt keiton hintoja vaan sitä miten teen sen vhh tyylillä. et tainnut oikein tajuta

• Kiril

vhh ruokavaliolle. Siinä on vehnäjauhoa ja sokeria. Katso tuoteseloste:

Ainesosat: vesi, pinaatti (11 %), maitojauhe, vehnäjauho, voi, suola, sokeri (0,5 %), rypsiöljy, stabilointiaineet (E 412, E 410). Suolapitoisuus 0,7 %.

• nämä lisäaineet!
        Kiril kirjoitti:

vhh ruokavaliolle. Siinä on vehnäjauhoa ja sokeria. Katso tuoteseloste:

Ainesosat: vesi, pinaatti (11 %), maitojauhe, vehnäjauho, voi, suola, sokeri (0,5 %), rypsiöljy, stabilointiaineet (E 412, E 410). Suolapitoisuus 0,7 %.

E 412 guarkumi stabilointiaine
        Valmistetaan guarkasvin (Cyamopsis tetragonoloba) siemenistä.

E 410 johanneksenleipäpuujauhe stabilointiaine    Valmistetaan johanneksen leipäpuun siemenistä.

• Valhe

Pinaattikeitto sisältää tyydyttyneitä rasvoja ja aiheuttaa syöpää, varsinkin suomessa valmistettu. Sisältää kaiketi vaarallisia trans-rasvoja.

• kokeillut

juustoa. Esim Koskenlaskija on aika miedon makuista 0 hiilarista ja sakeuttaa aika kivasti.

• Grive

arrowjuuri

• pp69

Itse olen mieltynyt saksalaisen halpaketjun pakaste pinaatti keittoon,se on paksumpaa kuin pirkka tai rainbow.Keittoon lisään vielä aurajuustoa,ripaus valkosipulijauhetta ja keitetty kananmuna,nam pitää nälän loitolla pitkään.

• jatusa

suurustetaan munankeltuaisella. Sopii vallan mainiosti vhh-ruokavalioon.

• spinaatti

miten suurustus taphatuu? vispaatko vaan keltuaisen joukkoon, ja missä vaiheessa? ja montako kelt litraan nestettä? anteeksi tietämättömyyteni...

• jatusa

elikkäs: suurustus kuumaan maitoon/kermaan: sekoita keltuaiset pieneen määrään esim. maitoa ja lisää kuumaan seokseen sekoittaen.
      Suurustus kylmään: sekoita keltuaiset kylmään maitoon/kermaan ja kuumenna koko ajan sekoittaen.
      Keltuaisten määrästä en tarkkaa osaa sanoa, kokeilemalla oppii, itse laitan puoleen litraan n. 3-4 keltuaista, riippuu kuinka paksua haluaa. Ja sitten se suola juttu, eli ei suolaa liian kuumaan keittoon alkaa herottua, vaan annetaan hiukan jäähtyä ja sitten vasta suola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4465
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27