ylimääräinen!
Osta omena!
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Onni on omena, kuhan ei oo jaspia.
- Anonyymi
Jos ostan, muista maksaa saatavistasi vero.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa, kun ikioman puutarhan omenat lähtee verolle, syntyy Arkadianmäelle erittäin hapokas vastakampanja.
Sanokaa minun sanoneen.- Anonyymi
Muista totuus, että me täällä suomessa elämme sosialismissa. Järjetömät verot ja raskaatakin raskaampi byrokratia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista totuus, että me täällä suomessa elämme sosialismissa. Järjetömät verot ja raskaatakin raskaampi byrokratia.
Eihän sosialismissa sinänsä mitään vikaa ole, esim. kansallissosialismi on ihan kelpo aate. Järjettömät verot olivat viime vuosituhannen juttu. Nyt myydään yhteistä omaisuutta ja otetaan reippaasti lisää velkaa. Haiskahtaa enemmän riistokapitalismilta kuin shamppanjasosialismilta, vaikka sellaiseksi olisikin naamioitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sosialismissa sinänsä mitään vikaa ole, esim. kansallissosialismi on ihan kelpo aate. Järjettömät verot olivat viime vuosituhannen juttu. Nyt myydään yhteistä omaisuutta ja otetaan reippaasti lisää velkaa. Haiskahtaa enemmän riistokapitalismilta kuin shamppanjasosialismilta, vaikka sellaiseksi olisikin naamioitu.
AAAAHHH Tuo kunnon Kansallissosialismi olisi asiaa täällä suomessa. Ajaisimme vain ja ainostaan suomalaisten etuja ja hyvinvointia.
Tuo eurostoliitto ei sitä tee, eikä koskaan siihen pyrikkään.
Omenat ja hillot vain ja ainostaan omaan käyttöön. Bisnestä voisimme toki tehdä, myymällä hyvään hintaan, puhdasta ja ravitsevaa tuotetta.
mullo kuus..liiteristä
- Anonyymi
omena possun suuhun
possu vartaaseen
varras hiilille
???
*röyh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 624898
- 733982
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2543591- 1183138
- 482944
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2662270Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902