Ihan älytöntä!
Juuri luin Maikkarin sivulta, että heille tulee 4 uutta kanavaa digiboksille ja vain 2 niistä näkyy antennitalouksissa! Kaksi! Ja nämä kaksi on: 1) miehille tarkoitettu kanava missä äijjähuumoria, tissejä ja sen semmosta. Kanava 2) lapsille suunnattua ohjelmaa.
Tosi kiva tämmöiselle lapsettomalle heteronaiselle! Pistää miettimään miksi sitä tv-lupaa täytyy maksaa.........
Kaapeli vs. antenni
3
396
Vastaukset
- -tuloja
>Pistää miettimään miksi sitä tv-lupaa täytyy maksaa.........
kaupalliset kanavat eivät saa senttiäkään tv-maksusta, vaan ne menee punamedian YLEnannille.
tilaa satelliitista sopiva paketti, siellä on vaihtoehtoja ja tarjontaa. - Näin se menee
TV-maksu menee YLE/FST:lle, jotta YLE pystyy tekemään 20% ohjelmistaan RUOTSINKIELELLÄ.
Se on jopa enemmän kuin Ruotsin Radio pystyy sijoittamaan itse tekemiinsä ohjelmiin.
Suomen valtion budjetista maksetaan lisäksi suoraan se, että Riikinruotsin ohjelmat saadaan siirrettyä linkkiteitse Suomeen. Lisäksi Suomen valtio maksaa ranskalaiselle digitalle, että nämä Ruotsin TV:n ohjelmat lähetetään täällä Suomessa. Nuo kanavanthan ovat maksullisia. Jos sisältö ei miellytä, älä tilaa. TV-maksu sitten ihan oma juttunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932