nopeaa pientä suolaista??

tekis mieli, nam

eli monesti illalla tulee himo johonkin hyvään, suolaiseen. se majoneesi-tonnikala mössö ei uppoo sitten millään.. :(
eli vinkkejä kiitos!

ennensitä otti palan pitsaa, tai teki kunnon sämpylän..

10

3336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      Tee lämmin "voileipä" silleen, että leikkaat kesäkurpitsasta pitkipäin siivun, siihen vaikka metwurstia pari siivua, tomaattia siivuina ym. ja juustoraastetta päälle ja mikroon tai grilliin, täydestä menee... : )

      • Kiril

        vähähiilihydraattisen voileivän? Haluaisin reseptin.


      • lainausmerkeissä
        Kiril kirjoitti:

        vähähiilihydraattisen voileivän? Haluaisin reseptin.

        Ole hyvä vaan, siinähän se oli!!!


      • Setä Smetana
        Kiril kirjoitti:

        vähähiilihydraattisen voileivän? Haluaisin reseptin.

        Kuten huomaat, tämä dietti aiheuttaa lukutiadottomuutta ja tyhmyyttä tarpeettoman viisastelun ja ylimielisyyden ohessa. Varaudu siis ystäviesi ja työpaikkasi menettämiseen.

        Itse suosittelen smetanaa nautittavaksi kaikkien vihamiesten kanssa.


    • menhir

      paitsi et niihin tulee himo ja sit tuleekin syötyä liikaa ja se ei olekaan enää hyväksi :D.

      Hyvä suolainen nami on poistaa herkkusienistä jalka, pistää tilalle homejuustoa ja sienen ympärille kierittää pekonia. Sitten vaan uuniin.

      • ei saa haaskata ruok

        Kyllä se jalkakin pilkotaan pieniksi ja laitetaan takaisin sinne sienen hattuun täytteiden kanssa.


    • Grive

      itse paahdan välillä kikherneitä jossa makuna ihan mitä sillä hetkellä kiihottaa, esim valkosipuli, tai chili ja suola tietysti

    • VHH-peikko

      en siis osaa tuohon antaa neuvoa. Mutta monelle auttaa se, että illalla syö kunnon aterian, ei tule napostelun nälkää kun on syönyt hyvän aterian 19-21 välillä.

      Perheenkin saa paremmin kasaan siihen aikaan.

    • TOIMII! :)

      yks vaihto ehto esim. aamupalks on et ostaa turkki/kreikkalaista jogurttia ja lisää hiukan makeutus aineita ja/tai marjoja... siinä tulee jonkin verran sokeria mutta se ei ainakaan minun ruokavalioon ole mitenkään haitaksi ollut... (olen 2.8kg laihtunut viikossa!) toimii siis hyvin! :)

      • vjbjv

        miten luulit tämän antavan mitään vastausta alkuperäiseen kysymykseen? :DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe