Mistä muuttoauto?

muutto

Mistä kannattaisi vuokrata pakettiauto muuttoa varten Rovaniemellä? Muutto tapahtuu kaupungin sisällä ja muuttoauton tarvitsisi ehkä noin 4-6 tunniksi.

7

1645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

• kokemusta on

no rentiltä hae paku 95 eeroo vuorokausi!!!ee oo kallis ee!! ja toisekseen tuo m.j.matilainen on kallis ja muutenki aika hanur....sta!!! ja kolmanneksi tää oli varmaan sen oma mainos vaa,ehkä,entiä!!

• romotkelle

hei
      ite kysyin muuttoautoa romotkelta, muutto sujui tosi nopeasti ja halvalla, oli itellä muutama muuuttomies mukana.

• aloittaja

Saiko sieltä siis vuokrattua pelkän auton? Kun muuttomiehet on kyllä omasta takaa. Olen ymmärtänyt, että Romotkelta tehdään muuttoja, eli että tulee muuttomiehet auton mukana. Mihin hintaan sait auton? Tarvitsisimme auton noin 6 tunniksi.

• KIKIKI
        aloittaja kirjoitti:

Saiko sieltä siis vuokrattua pelkän auton? Kun muuttomiehet on kyllä omasta takaa. Olen ymmärtänyt, että Romotkelta tehdään muuttoja, eli että tulee muuttomiehet auton mukana. Mihin hintaan sait auton? Tarvitsisimme auton noin 6 tunniksi.

http://www.romotke.fi/tuotanto/kuljetus/pakettiauto.htm
        (hakukoneella on näpsäkkä hakea tietoa asioista; ei tarvitse arvailla)

• Romotkella
        aloittaja kirjoitti:

hei
        mie vuokrasin muuttoauton miehineen, muutin kolmiosta ja auton mukana tuli muistaakseni kaksi miestä. Muutto meni tosi joutuisasti, olin jo pakannut kaiken joko laatikoihin tai pehmeät jutut kuten vaatteet ja petivaatteet yms. jätesäkkeihin. Muuttoon meni muutama tunti kokonaisuudessaan ja hinta oli muistaakseni vuonna 2006 n.70 euroa, jos en aivan kovasti valehtele, mutta omasta mielestä sain tosi hyvää palvelua halvalla ja hyvin tehtynä

• tiedän että.....

soitappa skandia rentin pojille sieltä sen saa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59