Mistä kannattaisi vuokrata pakettiauto muuttoa varten Rovaniemellä? Muutto tapahtuu kaupungin sisällä ja muuttoauton tarvitsisi ehkä noin 4-6 tunniksi.
Mistä muuttoauto?
7
1641
Vastaukset
- kokemusta on
no rentiltä hae paku 95 eeroo vuorokausi!!!ee oo kallis ee!! ja toisekseen tuo m.j.matilainen on kallis ja muutenki aika hanur....sta!!! ja kolmanneksi tää oli varmaan sen oma mainos vaa,ehkä,entiä!!
- romotkelle
hei
ite kysyin muuttoautoa romotkelta, muutto sujui tosi nopeasti ja halvalla, oli itellä muutama muuuttomies mukana.- aloittaja
Saiko sieltä siis vuokrattua pelkän auton? Kun muuttomiehet on kyllä omasta takaa. Olen ymmärtänyt, että Romotkelta tehdään muuttoja, eli että tulee muuttomiehet auton mukana. Mihin hintaan sait auton? Tarvitsisimme auton noin 6 tunniksi.
- KIKIKI
aloittaja kirjoitti:
Saiko sieltä siis vuokrattua pelkän auton? Kun muuttomiehet on kyllä omasta takaa. Olen ymmärtänyt, että Romotkelta tehdään muuttoja, eli että tulee muuttomiehet auton mukana. Mihin hintaan sait auton? Tarvitsisimme auton noin 6 tunniksi.
http://www.romotke.fi/tuotanto/kuljetus/pakettiauto.htm
(hakukoneella on näpsäkkä hakea tietoa asioista; ei tarvitse arvailla) - Romotkella
aloittaja kirjoitti:
hei
mie vuokrasin muuttoauton miehineen, muutin kolmiosta ja auton mukana tuli muistaakseni kaksi miestä. Muutto meni tosi joutuisasti, olin jo pakannut kaiken joko laatikoihin tai pehmeät jutut kuten vaatteet ja petivaatteet yms. jätesäkkeihin. Muuttoon meni muutama tunti kokonaisuudessaan ja hinta oli muistaakseni vuonna 2006 n.70 euroa, jos en aivan kovasti valehtele, mutta omasta mielestä sain tosi hyvää palvelua halvalla ja hyvin tehtynä
- tiedän että.....
soitappa skandia rentin pojille sieltä sen saa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392