mineraali meikit samaa kuin marketin meikit

..............................

Minua on pitkään askaruttanut miksi maksaa kauheita summia mineraali meikeistä kun ne kerran sisältää monta samaa ainetta kuin marketti meikitkin. Ja monet tällä palstalla on väittänyt että mineraali meikit ei sisällä kemikaaleja mutta kun tarkastelee tarkemmin mitä aineita ne sisältää huomaa että kemikaalejahan ne on.

ESIM. Everyday minerals mineraali meikin sisältö on: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxide, Zinc Oxide, Allantoin, Indian Gooseberry. (siinä oli luetelltu kaikki mitä se merkki sisältää)

Mulla on ihan tavallinen marketti merkki kiko joka sisältää Mica,titanium oxide, iron oxide. (luetteln vain yhtäläisyydet edelliseen merkkiin verrattuna)

Mun lumene meikkivoide sisälltää titanium oxid, iron oxide (luettelen yhtäläiyydet)

Cover girl luomiväri sisältää mica, iron oxide, titanimum oxide (luettelen yhtäläiyydet)

Eli nuo mineraali meikit sisältää samoja aineita kun tavalliset markettimeikitkin. (eli meitä huijjataan )

Alla on wikipediasta otettua tietoa niistä aineista. Ei kullosta kovin houkuttelevalta laittaa ihoon. Osa noista on kemikaaleja ja osa luonnon juttua. Eli ei 100% puhtaat paperit

Zinc oxide is a chemical compound with formula ZnO

Iron(II) oxide or ferrous oxide (FeO) The black-coloured powder in particular can cause explosions as it readily ignites.

Titanium dioxide occurrences in nature are never pure; it is found with contaminant metals such as iron. The oxides can be mined and serve as a source for commercial titanium.

The mica group of sheet silicate minerals includes several closely related materials having highly perfect basal cleavage

Allantoin is a botanical extract of the comfrey plant and is used for its healing, soothing, and anti-irritating properties

Its chemical formula is C4H6N4O3. It is also called 5-ureidohydantoin, glyoxyldiureide, and 5-ureidohydantoin. It is a product of oxidation of uric acid. It is a diureide of glyoxylic acid. It is a product of purine metabolism in most mammals except higher apes, and it is present in their urine.[1]

The Indian gooseberry (Phyllanthus emblica) is a deciduous tree of the Phyllanthaceae family. It is known for its edible fruit of the same name

6

3384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyshäirikkö

askarruttaa miksi tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä.

• ......................

mineraali meikit ja marketti meikit sisälltää samoja aineita ja iron oxidea käytetään sekä mineraali meikeissä että tavan meikeissä yleisemmin sitä käytetään räjähteissä. ja titanium oxide sisältää metalleja ja se ei ole luonnostaan puhdasta. eli kemikaaleja ne mineraali meikin ainekset on

• ...

Johan sulle joku tuolla edellisessä ketjussa selitti ne aineet. Jos nyt vielä rautalangasta vääntäis:

Mineraalimeikki on tehty murskatuista mineraaleista, eikä sisällä iholle haitallisia kemikaaleja (siis on kemikaaleja muttei niitä iholle haitallisia sellaisia) tai väri- tai täyteaineita. Sen sisältämät sinkkioksidit ja titaniumdioksidit tarjoaa UV-suojaa ja ehkäisee ihoärsytystä, ja mica (katinkultaa) heijastaa valoa, mikä taas vähentää ryppyjen näkyvyyttä. Ero markettimeikkiin onkin siinä, mitä mineraalimeikissä _ei ole_ eli niitä iholle haitallisia tai ihoärsytystä aiheuttavia aineita (parabeeneja ja talkkia ja väriaineita ja silikoneja ja ja ja). Just niitä mitkä jätit luettelematta. Ne murskatut mineraalit ei tue bakteerikannan säilymistä hengissä.

• rautalangasta....

Vielä rautalankaa: sinun meikit sisältää luettelemiesi lisäksi muita aineita, esim. silikoneja ja mineraaliöljyjä. Joiden iholle nää ei sovi. Siksi toiset ihmiset välttää näitä.

• ihan niinq tiedoksi vaan

oot oikeesti vissiin joku provoilija joka on päättäny pilata muiltakin mineraalimeikki-innostuksen. ootko 14v? käy edes kattomassa millasia ne on ennenkun tuut kertomaan että ne on samaa kamaa kun sun omistamat meikkivoiteet. miksi et lukenut saamiasi vastauksia toisessa ketjussa? jos kerran jaksat postata moneen kertaan noin yhtäläisyydet, niin laitappa edes kerran ne kaikki muutkin ainesosat omista meikeistäsi. vertaillaan sitten! mistä oot saanu päähäs ettei nää mineraali- ja tavalliset meikit voisi sisältää mitään mitään samoja aineita? en ymmärrä sun logiikkaa. ne lumenet ym. sun omistamat ei muutu mineraalimeikeiksi vaikka kuinka monta kertaa postaat noi yhtäläisyydet tänne!

• peace y ´all

jos et oo kemisti niin älä viitti puhuu asioista joista et tiedä paljoakaan.Hammastahnoissakin on triclosania mikä on ympäristö myrkky. Monet asiat on myrkyllisiä mitä käytät jokapäiväisessä elämisessä,hengität ja elät myrkkyjen keskellä,syötkin niitä. Kyse on tässäkin asiassa määristä.mikä määrä jotain ainetta on vaarallista ja mikä ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe