Onko kellekään muulle täällä tuttu ruotsalainen säilykepurkissa myytävä olutmakkara, jonka nimi on "Bullens pilsnerkorv"?
Ruotsissa se on oikein kulttikamaa, sääli ettei sitä saa Suomesta - mitä nyt olen kerran Maarianhaminasta löytänyt.
"Pilsnerimakkara" on nakin paksuista ja etusormen pituista, melko tumman ruskeaa ja pehmeää (luonnonkuori), ja aromi jumalallinen. Siinä on mm. sisäelimiä mukana. Syödään lämmitettynä vesihauteessa.
Ymmärtäisipä joku alkaa tuoda sitä Suomeenkin, kun tulee nykyään niin ääriharvoin käytyä Tukholmassa. Bullens pilsnerkorvia saa periaatteessa ihan tavallisista kaupoista Ruotsissa, en voi vannoa että jokaisesta, mutta vähänkin paremmin varustetuista. Tuossa linkki
http://www.bullens.se/
niin pääsette katsomaan kuvaa purkista ja myös lukemaan itse tuotteesta.
Bullens pilsnerkorv?
6
12037
Vastaukset
- Surffailija2
Satuin netissä surfatessani törmätä tämmöisiin sun hengenheimolaisiin...? Suorat sitaatit:
"parhain nakki päällä maapallon!
Julkaistu Ma, 30/01/2006 - 14:58
flop
käyn aina hakee haaparannalta ruottalaisii pilsner nakkeja ja teen niistä hodareita. AI ETTÄ O MAUKASTA!!!"
Ja:
"Bullens Pilsnerkorv...
Julkaistu Ma, 30/01/2006 - 16:24
olliylex
Viitaten aiempaan viestiin ja Haaparannan nakkeihin. Ne on maailman parhaita, niin omaa luokkaansa, että en edes laske niitä nakeiksi. Ne on jotain suurempaa... kuinka saatoin unhoittaaa. Ostan niitä aina monta purkkia mukaan kun käväisen länsinaapurissa.
Bullens Pilsnerkorv on Nakkien Rolex ja se äijän kuva siinä purkissa erittäin viehättävä."
Ja saitti on tämä:
http://x-stage.yle.fi/node/6274
Silvuplee, tai siis vassekuu! - try
ertytr
- kivikylänpikkunakki
Juuri syötiin noita nakkeja. Oli ihan helposti pahinta nakkia mitä olen syönyt miesmuistiin. Piti tulla tarkistamaan netistä kuinka paljon sitä on haukuttu, mutta pitihän se arvata, että makuja on monia.
- 115
Brunabönor on parempi
- TonniKeijo
Paras HotDok makkara
- Mss9
Kun Afrikassa muutaman kuukauden oltuaan tulee ruotsalainen kaveri ja tarjoaa Bullensia niin täytyy sanoo että hyvää oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841