Bullens pilsnerkorv?

Pullukka

Onko kellekään muulle täällä tuttu ruotsalainen säilykepurkissa myytävä olutmakkara, jonka nimi on "Bullens pilsnerkorv"?
Ruotsissa se on oikein kulttikamaa, sääli ettei sitä saa Suomesta - mitä nyt olen kerran Maarianhaminasta löytänyt.
"Pilsnerimakkara" on nakin paksuista ja etusormen pituista, melko tumman ruskeaa ja pehmeää (luonnonkuori), ja aromi jumalallinen. Siinä on mm. sisäelimiä mukana. Syödään lämmitettynä vesihauteessa.
Ymmärtäisipä joku alkaa tuoda sitä Suomeenkin, kun tulee nykyään niin ääriharvoin käytyä Tukholmassa. Bullens pilsnerkorvia saa periaatteessa ihan tavallisista kaupoista Ruotsissa, en voi vannoa että jokaisesta, mutta vähänkin paremmin varustetuista. Tuossa linkki
http://www.bullens.se/
niin pääsette katsomaan kuvaa purkista ja myös lukemaan itse tuotteesta.

6

12037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surffailija2

Satuin netissä surfatessani törmätä tämmöisiin sun hengenheimolaisiin...? Suorat sitaatit:

"parhain nakki päällä maapallon!
      Julkaistu Ma, 30/01/2006 - 14:58
      flop
      käyn aina hakee haaparannalta ruottalaisii pilsner nakkeja ja teen niistä hodareita. AI ETTÄ O MAUKASTA!!!"

Ja:

"Bullens Pilsnerkorv...
      Julkaistu Ma, 30/01/2006 - 16:24
      olliylex
      Viitaten aiempaan viestiin ja Haaparannan nakkeihin. Ne on maailman parhaita, niin omaa luokkaansa, että en edes laske niitä nakeiksi. Ne on jotain suurempaa... kuinka saatoin unhoittaaa. Ostan niitä aina monta purkkia mukaan kun käväisen länsinaapurissa.

Bullens Pilsnerkorv on Nakkien Rolex ja se äijän kuva siinä purkissa erittäin viehättävä."

Ja saitti on tämä:
      http://x-stage.yle.fi/node/6274

Silvuplee, tai siis vassekuu!

• try

ertytr

• kivikylänpikkunakki

Juuri syötiin noita nakkeja. Oli ihan helposti pahinta nakkia mitä olen syönyt miesmuistiin. Piti tulla tarkistamaan netistä kuinka paljon sitä on haukuttu, mutta pitihän se arvata, että makuja on monia.

• 115

Brunabönor on parempi

• TonniKeijo

Paras HotDok makkara

• Mss9

Kun Afrikassa muutaman kuukauden oltuaan tulee ruotsalainen kaveri ja tarjoaa Bullensia niin täytyy sanoo että hyvää oli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe