koulumme ruoka..

joku.

olen kuullut paljon valituksia koulun ruuista.koulumme on ihan hyvää vaikka moni on sitä mieltä että se on pahaa. oppilasta kohden käytetään 35-40 senttiä ja on sanottu että se on nähiten koko suomessa. joten olisitte tyytyväisiä koulujenne ruokiin. leipää meillä on todella harvoin ja puuro päiviä on paljon mutta se ei haittaa koska pidän puurosta. ihmiset voisivat ajatella niitä ihmisiä jotka asuvat afrikassa ja jotka eivät saa edes mahdollisuutta käydä koulua eivätkä saa kouluruokaa. usassa kouluruuasta maksetaan paljon enemmän siitä johtuu purilaiset, hodarit ja muut. tiedän itse kokemuksesta.(asuin vuoden jenkeissä) ihmiset siellä ovat ylipainoisia myös kouluruuan takia mutta myös siitä että he eivät harrasta välttämättä niin paljon liikuntaa. yksi asia jäi minua silti ihmetyttämään kun asuin vuoden siellä en lihonnut paljon vaikka söin joka päivä koulun ruokia mutta en lihonnut melkein yhtään :o enkä edes harrastanut paljoa liikuntaa. mutta nyt täytynee lopettaa kirjoittaminen =)

4

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mannapuuro12

      Ihmisten pitäisi vain tyytyä tuohon "pahaan" kouluruokaan.Se on aina ihan syötävää ja usein on vielä ruokavaihtoehtoja - VARAA MISTÄ VALITA.Lisäksi on ruuat kasvissyöjille.

      • hp_guru

        Tiedätkös, että lauseen jälkeen tulee välilyönti, jonka jälkeen se toinen lause! Eli...otappa tästä opiksi:
        "Hänen on tyydyttävä kouluruokaan, koska muutakaan vaihtoehtoa ole. Hän voi kuitenkin ostaa omalla rahallaan pizzan, joka on epäterveellinen." ELI .-jäleen VÄLILYÖNTI! ja sitten vasta se uusi lause.


      • mannapuuro12
        hp_guru kirjoitti:

        Tiedätkös, että lauseen jälkeen tulee välilyönti, jonka jälkeen se toinen lause! Eli...otappa tästä opiksi:
        "Hänen on tyydyttävä kouluruokaan, koska muutakaan vaihtoehtoa ole. Hän voi kuitenkin ostaa omalla rahallaan pizzan, joka on epäterveellinen." ELI .-jäleen VÄLILYÖNTI! ja sitten vasta se uusi lause.

        En tiedä kummalle meistä vastasit, ketjun aloittajalle, vai minulle, mutta vastaan kuitenkin. Suosittelen, ettei ruveta pilkun *ussijoiksi. Mutta, jos noin on tehtävä, niin sinuna katsoisin hieman tarkemmin omaa viestiäsi.
        (minun mielipide)


    • kouluruoka

      kouluruoka on terveellistä ja ravitsevaa.
      mun koulussa pöperöön lisätään kalssiumia, koska kaikki ei juo maitoa. Ei sen kouluruoan tarvii kotiruokaa olla. Oppiipahan tavoille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe