Pöljä vegaani

Teurastaja II

Oli muuten TV2:lla keskiviikkona 25.10.2006 n. kello 18.20 pöljä vegaani.

Oli mukana väittelyssä siitä nuorisotyössä toteutettavasta metsästyksestä ja kalastuksesta. Tämän vegaani oli liian kiihkeä ja sympatiat, jopa yhden tutun vegaanin meni tälle arvokkaalle herralle ja nuorisotyöntekijälle.

Näillä TV väittelyillä on suuri merkitys ja muuta niillä ei saavuteta kuin sympatiaa ja sitä kautta kannattajia.

9

1642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King Tut

Vegaani tarvitsisi kannattajia?

• ......

Kun en nähnyt sitä. Olisin mielelläni katsonut. Miten tämä henkilö sitten osoitti tyhmyytensä?

• omaavat

yleensä niin kapean maailman kuvan etteivät osaa katsoa maailmaa kuin juuri siltä omalta kannaltaan, siksi niiden kommentit on joskus aika huvittavia, koskee myös muita hörhöjä. Jos haluaa viihdettä itselleen niin hakeutuu jonkun hörhön (esim. vegaani, aseistakieltäytyjä, huumeiden kannattaja, ihmisoikeus aktivisti, kettutyttö, kommunisti, vapaa-ajattelija tai joku muu fucking greenpeacen mies) seuraan ja esittää tahallaan kärkeviä kommentteja ko. ihmisen vakaumusta vastaan. Normaali ihminen arvaisi tässä vaiheessa että hänestä tehdään pilkkaa, mutta hörhö ei ikinä ymmärrä vaan alkaa paasaamaan vakaumuksellisia kantojaan, noille on kiva naureskella :)

• katsoin tuon

ohjelman. Olen ihan täysin samaa mieltä kanssasi, se oli tosi hyvää viihdettä.

Ei saisi metsästää, eikä muutenkaan ruokaansa hankkia muualta kuin kaupan tiskiltä. Mä en voi kuin ihmetellä, että mikä se "akatemia" on joka noita oppeja hörhöjen päähän pänttää.

Mulla oli talvella työkaverina yksi täysin vegaani. Ja annas olla kun tuli flunssa-aalto, niin tämähän sitten heti sairaana.
        Niissä heinissä ja iduissa on liian vähän ravintoaineita ym. elimistölle tarpeellista ravintoa. Ja liian yksipuolista.
        Vatsatkin niillä paisuu koripallon kokoiseksi.

• ''¨'¨'¨''¨'¨''
        katsoin tuon kirjoitti:

Ei saisi metsästää, eikä muutenkaan ruokaansa hankkia muualta kuin kaupan tiskiltä. Mä en voi kuin ihmetellä, että mikä se "akatemia" on joka noita oppeja hörhöjen päähän pänttää.

Mulla oli talvella työkaverina yksi täysin vegaani. Ja annas olla kun tuli flunssa-aalto, niin tämähän sitten heti sairaana.
        Niissä heinissä ja iduissa on liian vähän ravintoaineita ym. elimistölle tarpeellista ravintoa. Ja liian yksipuolista.

Siinä junteille hieman opiskeltavaa:
        http://www.vegaaniliitto.fi/kolme.html

• junttipuntti
        katsoin tuon kirjoitti:

Koripallon kokoisiksi? Sittenhän koko Suomi on täynnä kasvissyöjiä, joilla on maha kuin säkki. Ja millä ne on tehty? HK-sinisellä vihanneksella.

• Vegaaniukko

niin kovin avarakatseiselta ja suvaitsevalta.. Oikeinkirjoitusta tunnustamaton tekstisi suorastaan huokuu sisäistä ingelligenssiäsi. Katsoisit edes peiliin ja häpeäisit.

• Vegaaniukko

ja jotkut jäävät asemallekin.

• Vegaani safkalla pärjää. Olutta, ranskiksia, sinappia ja ketchupia. Kaikilla mausteilla. Voiko heteroäijä enempää toivoa...?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3969
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3551
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      49
      2957
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2942
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      144
      2541
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      53
      2253
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      17
      1527
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      105
      1446
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1334
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1203
    Aihe