Pöljä vegaani

Teurastaja II

Oli muuten TV2:lla keskiviikkona 25.10.2006 n. kello 18.20 pöljä vegaani.

Oli mukana väittelyssä siitä nuorisotyössä toteutettavasta metsästyksestä ja kalastuksesta. Tämän vegaani oli liian kiihkeä ja sympatiat, jopa yhden tutun vegaanin meni tälle arvokkaalle herralle ja nuorisotyöntekijälle.

Näillä TV väittelyillä on suuri merkitys ja muuta niillä ei saavuteta kuin sympatiaa ja sitä kautta kannattajia.

9

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King Tut

      Vegaani tarvitsisi kannattajia?

    • ......

      Kun en nähnyt sitä. Olisin mielelläni katsonut. Miten tämä henkilö sitten osoitti tyhmyytensä?

    • omaavat

      yleensä niin kapean maailman kuvan etteivät osaa katsoa maailmaa kuin juuri siltä omalta kannaltaan, siksi niiden kommentit on joskus aika huvittavia, koskee myös muita hörhöjä. Jos haluaa viihdettä itselleen niin hakeutuu jonkun hörhön (esim. vegaani, aseistakieltäytyjä, huumeiden kannattaja, ihmisoikeus aktivisti, kettutyttö, kommunisti, vapaa-ajattelija tai joku muu fucking greenpeacen mies) seuraan ja esittää tahallaan kärkeviä kommentteja ko. ihmisen vakaumusta vastaan. Normaali ihminen arvaisi tässä vaiheessa että hänestä tehdään pilkkaa, mutta hörhö ei ikinä ymmärrä vaan alkaa paasaamaan vakaumuksellisia kantojaan, noille on kiva naureskella :)

      • katsoin tuon

        ohjelman. Olen ihan täysin samaa mieltä kanssasi, se oli tosi hyvää viihdettä.

        Ei saisi metsästää, eikä muutenkaan ruokaansa hankkia muualta kuin kaupan tiskiltä. Mä en voi kuin ihmetellä, että mikä se "akatemia" on joka noita oppeja hörhöjen päähän pänttää.

        Mulla oli talvella työkaverina yksi täysin vegaani. Ja annas olla kun tuli flunssa-aalto, niin tämähän sitten heti sairaana.
        Niissä heinissä ja iduissa on liian vähän ravintoaineita ym. elimistölle tarpeellista ravintoa. Ja liian yksipuolista.
        Vatsatkin niillä paisuu koripallon kokoiseksi.


      • ''¨'¨'¨''¨'¨''
        katsoin tuon kirjoitti:

        ohjelman. Olen ihan täysin samaa mieltä kanssasi, se oli tosi hyvää viihdettä.

        Ei saisi metsästää, eikä muutenkaan ruokaansa hankkia muualta kuin kaupan tiskiltä. Mä en voi kuin ihmetellä, että mikä se "akatemia" on joka noita oppeja hörhöjen päähän pänttää.

        Mulla oli talvella työkaverina yksi täysin vegaani. Ja annas olla kun tuli flunssa-aalto, niin tämähän sitten heti sairaana.
        Niissä heinissä ja iduissa on liian vähän ravintoaineita ym. elimistölle tarpeellista ravintoa. Ja liian yksipuolista.
        Vatsatkin niillä paisuu koripallon kokoiseksi.

        Siinä junteille hieman opiskeltavaa:
        http://www.vegaaniliitto.fi/kolme.html


      • junttipuntti
        katsoin tuon kirjoitti:

        ohjelman. Olen ihan täysin samaa mieltä kanssasi, se oli tosi hyvää viihdettä.

        Ei saisi metsästää, eikä muutenkaan ruokaansa hankkia muualta kuin kaupan tiskiltä. Mä en voi kuin ihmetellä, että mikä se "akatemia" on joka noita oppeja hörhöjen päähän pänttää.

        Mulla oli talvella työkaverina yksi täysin vegaani. Ja annas olla kun tuli flunssa-aalto, niin tämähän sitten heti sairaana.
        Niissä heinissä ja iduissa on liian vähän ravintoaineita ym. elimistölle tarpeellista ravintoa. Ja liian yksipuolista.
        Vatsatkin niillä paisuu koripallon kokoiseksi.

        Koripallon kokoisiksi? Sittenhän koko Suomi on täynnä kasvissyöjiä, joilla on maha kuin säkki. Ja millä ne on tehty? HK-sinisellä vihanneksella.


      • Vegaaniukko

        niin kovin avarakatseiselta ja suvaitsevalta.. Oikeinkirjoitusta tunnustamaton tekstisi suorastaan huokuu sisäistä ingelligenssiäsi. Katsoisit edes peiliin ja häpeäisit.


    • Vegaaniukko

      ja jotkut jäävät asemallekin.

    • Vegaani safkalla pärjää. Olutta, ranskiksia, sinappia ja ketchupia. Kaikilla mausteilla. Voiko heteroäijä enempää toivoa...?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe