Mulla on HANDAN DVB-T 6000 tallentava digiboksi, ja sen kovalevy alkaa pikkuhiljaa täyttyä.
Onnistuuko siirto suoraan tallentavalle DVD:lle ja jos onnistuu niin miten
vai pitääkö leffat ym. siirtää ja polttaa PC:n kautta?
t. Vinkeistä kiitollinen
Tallentava digiboksi täyttyy...
6
1034
Vastaukset
Kytket tallentavan DVD:n vain TV:n ja Boksin väliin (Ainakin Philipseillä onnistuu) ja panet laitteen tallentamaan ja boksin toistamaan. Homma menee ihan reaaliajassa, eli varaa siihen aikaa.
- ihmetteIijä
Onpas alkeellista, koskahan tuohonkin lastentautiin saadaan lääke?
- se on
ihmetteIijä kirjoitti:
Onpas alkeellista, koskahan tuohonkin lastentautiin saadaan lääke?
kuin sinulla,joka kopioit itsellesi nauhoja beta kytkettynä vhs:ään...
- tallentavalle
Pitäisi onnistua ihan helposti. Kytke scart-kaapeli boxin ja tallentavan DVD:n välille. Handaniin toisto päälle ja DVD tallentamaan AV-kanavaa.
- Toinen tiedoton
Onko nykytekniikalla mahdollista polttaa tietokoneen dvd:llä,mitä vaatii kun ei ole esim scarttia??
- Digiman49
OK, siirsin kokeeksi yhden leffan digiboksista DVD:lle ja näytti ommistuvan Scart-kaapelin läpi! Siirtonopeus = katselunopeus.
Kuvan laatu ei tosin ole niin hyvä kuin digiboksilta katsottaessa. Ainoa kytkentä digiboksin ja DVD-soittimen välilä on tuo scartti. Lisäksi DVD:stä lähtisi tv-antennikaapeli, jota en ole kytkenyt mihinkään, koska TV-kaapeliyhteys on kytketty jo digiboksin kautta.
Pitäisiköhän se DVD:nkin antennipiuha kytkeä TV:een (ei mahdu ellen hanki jotain jakajaa?). Paranisiko kuvan laatu näin vai onko jossain muissa asetuksissa vielä säätöaraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211