onko kellään kokemuksia sunny beachin hotellien ruokailuista esim. Riu Helios all inclusive, Astorian puolihoidosta tai Clubhotell Riu Evrika all inclusive
bulgaria sunny beach
1
622
Vastaukset
- löytyy
Vanhoja keskusteluita hotelleista löydät, kun kirjoitat yllä olevaan HAE-lokerikkoon vaikkapa sanan Evrika.
Evrika on hyvätasoinen, rauhallinen ja siisti hotelli. Allasalue baareineen on todella suuri, ruokapalvelut ihan OK ja rannallakin on omat tuolit ja sielläkin ilmaisbaari.
Sapuskaa on tarjolla aamusta iltaan ja vaihtoehtoja löytyy. On keittopöytä, leipäpöytä, juomapöytä, salaattipöytä, lämpimän ruoan ja paikalla valmistettavan sapuskan pöytä ja jälkiruokapöytä leivonnaisineen ja hedelmineen. Lisäksi on juomapöytä olut-, viini- ja limpskahanoineen.
Jos et viitsi lähteä altaalta, niin sielläkin on tarjolla lounasbuffet ja jäätelöallas, josta lapset erikoisesti pitävät. Iltapäivällä on myös kahvitarjoilua leivonnaisineen.
Aterioiden hinnat ovat niin alhaisia Bulgariassa, että vaikka ottaisitkin AI:n, niin silti ei vie konkurssiin, vaikka käy muuallakin syömässä. Nessebarissa on myös ihan kivoja ravintoloita, kannattaa kokeilla niitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995