Hyvä muffinssi...?

apina

Antakaas joku hyvä muffinssi-resepti? Ja millasiin vuokiin kantsis tehä ettei niist tuu sellasia lättänöitä ku viimeks?? olis kiva et ne olis sen näkösiä että niitä kehtais tajotakki.
Kiitos!

11

31082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ande79

niin muffinssit ei lässähdä.

• Leipomaan?

Saakohan kunnollisia muffinsseja ilman peltiä? Olen aina tehnyt pellin kanssa, mutta nyt sitä ei enää ole..

• hurahtanut ihan

muffinsseihin!!
      Osta sellainen muffinssivuoka! Itselläni on sellainen 12 muffinssin vuoka ja on näppärä ja helppo pestä.
      Ohessa linkki hyvään ruokablogiin missä on muffinssi ohjeita. Itse olen rakatunut valkosuklaa-mustikka muffineihin, joiden ohje löytyy sieltä sivuilta.
      Ole leipomisessa tarkka, erityisesti mittasuhteiden kanssa, niin et voi epäonnistua.

http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/category/MUFFINIT

• muffinssifani

Tässä on kokonainen rimssu ohjeita, jotka todella toimii! Ja helppoja tehdä - et tarvitse sähkövatkainta! Itse olen kokeillut tuolta sivulta ananasmuffinsseja, vadelmamuffeja, suklaamuffinsseja ja mustikkamuffareita. Omat suosikkini olivat ananas ja suklaa! Uskomattoman herkullista!!! Ja hyvännäköisiäkin niistä tuli. Laitoin ihan tavallisiin Bruno-muffinssivuokiin. Täytin vuoat noin puoleenväliin ja sitten uuniin vaan.

Suosittelen näitä ohjeita lämpimästi! Olen itse nyt tehnyt muffareita jo neljänä viikonloppuna näillä ohjeilla. Tulee nopeasti ja on HYVÄÄ!

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/reseptit/makeat_leivonnaiset/muffinit/helppoja_muffineja_moneen_makuun/

• Wilm@
    • leipurivaan.

joo hei ei muffinsseihin tarvi tota vuokaa. oon miljoona kertaa muffinsseja tehy ja aina on onnistunu se on yleensä ohjeesta kiinni minkälaisia tulee. Laitan ihan normaaleihin muffinsivuokiin ja yleensä kaks päällekkäin että pysyy paremmin. Ja sotkuukaa ei oikeestaan tuu ku laittaa vielä leivinpaperin nii saa vaan laittaa roskikseen sen (:

• mustikkamuffetin
      • äiti leipoo

Katso MTV3:n sivuilta, mitä tänään syötäsiin pätkismuffuni ohje, tulee 14 ISOA muffinia,
        amerikan muffinsvuokaan, korkeita ei lässähdä, nuoret ainakin tykkäävät.

• muffarimuusa

Ensinnäkin kannattaa laittaa pari, kolme paperivuokaa päälekäin ja niihin sitten laittaa se taikina. Yksi vuoka ei kokemukseni mukaan oikein muokkaa muffaria nätiksi. Tämä siis jos et tahdo ostaa muffinssivuokaa. Itse en käytä muffarivuokaa, vaan teen juuri noin, että laitan useamman paperivuoan päällekäin ja sitten taikinan niihin.

Mutta tuohon lässähtämiseen on vaikea sanoa mitään, koska itselläni ei läsähdä. Tarkoitatko ehkä että muffareista tulee matalia? Sitten ei muuta kuin enemmän taikinaa vuokiin, niin näyttää runsaammilta.

Tuo aiemmassa vastauksessa ollut linkki Myllyn paras-muffariohjeisiin on muuten todella hyvä, käytän sitä itsekin. Tulee helposti, nopeasti ja maukkaat muffarit. Neuvon vielä, että mustikkamuffareihin kannattaa lisätä n. 100 grammaa rouhittua valkosuklaata, niin a vot! ;)

• Juliett09

Mulla on blogissani kolme muffinsiohjetta opastusta mehevien (ja koossa pysyvien) muffinsien tekoon =) Käypä lukaisemassa =) http://onnelasta.blogspot.com/search/label/Makeat muffinsit

Ehdottomasti olen kyllä tuon pellin kannalla. Ei tule meillä enää yhtään satsia muffinsia ilman muffinsipeltiä :D Sinne kun vielä laittaa yhden paperisen vuoan niin hyvä tulee. =)

• cupcakefani

Upeita koristelu ideoita löytyy ainakin Flickr 'istä. Tosin ohjeita ei ole mutta ideoita on kyllä liikaakin. ^^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe