virolainen mies ja suomi nainen

n84ph

onko täällä naisia joilla kokemusta virolaisista miehistä? haluaisin kuulla kokemuksia.. kun itse ihastunut.
kiitoksia jo etukäteen.

16

3497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmukka.

ne hyppii kukasta kukkaan. pidä varasi.

• noi virolaismiehet

Olen tutustunut kahteen virolaismieheen. Viinaarakastavaa ja esittää olevansa kovia miehiä. Yksi jopa myönsi että käy vieraissa aina kuin on mahdollista. Toisella on taipumus joutua tappeluun. Sanoisin että hämärämiehiä noi virolaiset. Mutta en yleistä. Varmasti jotkut ovat kivoja. En vaan ole kohdannut.
      Tsemppiä sinulle. :)

• N50-

Oman maansa miehistä en ainakaan virolaiselta tuttavaltani saanut kovin korkeaa arvosanaa. Hän oli hyvin avoin ihminen ja kertoi, mitä kysyin. Muistan ainakin sen, että hänen mukaansa virossa on tavallistakin tavallisempaa se, että miehellä on vaimo, joka pitää huolen kotitaloudesta ja sitten se rakastajatar, jonka kanssa hoidellaan enemmän seksipuoli. Virolainen mies on ymmärtääkseni hyvin kaksinaismoralistinen. Se miten virotar kehui suomalaisia miehiä paremmiksi, pistää ajattelemaan että mitä lie ovat viron miehet.

Uskon sen ainakin olevan totta, että Suomalaiset miehet arvostavat enemmän naisia, eivätkä ole yhtä kaksinaismoralisteja. Suomi on sentään pohjoismaata, asenteiltaankin. Viro on jotain muuta.

• kokemusta on

omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin osaavat puhua ja pussata...mutta en kovin tosissani näitä miehiä ota. Myös vähän sovinisteja, ainakin ne jotka olen tavannut (ikä 40-45 v.). Nuorempi ikäpolvi varmaan erilaista, nämä vanhemmat ovat oman aikansa lapsia...eestiläiset naiset ei ole kauheasti kehuneet viron poikia, "länsimies" tuntuu olevan monella unelmana...No jokainen on yksilö, toivottavasti sinulle sattuu tällanen 10 yksilö ;-)

• eesti

Jaaahh! Ensiksi, nykypäivä on semmoinen, että pettä niin naiset kuin miehet, niin Suomessa kuin missä maassa tahansa. Ja EESTILÄISENÄ sanon, että eestiläiset miehet, ainakin minun ikäiset(vuosimalli 56), ja keitä tunnen ja tiedän, ovat kohteliaita, kunnioitavat Naista ja ovat kunnon perheenisiä! Hyvin samakaltaisiä, samankaltaista, kuin Suomessa! niin asenteelta kuin käyttätymiseltÄ! Ja eestiläiset KYLLÄ ollaan, avoimia ja positiivisimpiä!

• Jaa...
        eesti kirjoitti:

Jaaahh! Ensiksi, nykypäivä on semmoinen, että pettä niin naiset kuin miehet, niin Suomessa kuin missä maassa tahansa. Ja EESTILÄISENÄ sanon, että eestiläiset miehet, ainakin minun ikäiset(vuosimalli 56), ja keitä tunnen ja tiedän, ovat kohteliaita, kunnioitavat Naista ja ovat kunnon perheenisiä! Hyvin samakaltaisiä, samankaltaista, kuin Suomessa! niin asenteelta kuin käyttätymiseltÄ! Ja eestiläiset KYLLÄ ollaan, avoimia ja positiivisimpiä!

Eestissä muutamaankin otteeseen käyneenä en ihan heti väittäisi, että eestiläiset ovat yhtään avoimempia ja positiivisempia kuin suomalaiset. Pikemminkin päinvastoin. Neuvostoaika on jättänyt jälkensä...

• sori vaan
        eesti kirjoitti:

Eestin ja eestiläisen tilalle on kieleemme vakiintunut Viro ja virolainen, revi siitä.

• .........................

Kaksinaismoralistisia miehiä on Suomi täynnä.
        Valitettavasti ei ole maantieteellinen käsite.

Joskus erehdyin minäkin kehumaan suomalaisia paremmaksi. Empä enää. Miettikää miksi.

• n84ph
        sori vaan kirjoitti:

Eestin ja eestiläisen tilalle on kieleemme vakiintunut Viro ja virolainen, revi siitä.

eikö tuo eesti ja eestiläinen ole heidän kielellä viro ja virolainen. näin käsittääkseni.

• eesti
        n84ph kirjoitti:

eikö tuo eesti ja eestiläinen ole heidän kielellä viro ja virolainen. näin käsittääkseni.

Suomalaiset käyttä, mikä myöskään ei ole väärin, Viro ja virolaiset. Eestiläinen sanoa kotimaata Eestiks ja minä olen eestiläinen!

• ???
        eesti kirjoitti:

Suomalaiset käyttä, mikä myöskään ei ole väärin, Viro ja virolaiset. Eestiläinen sanoa kotimaata Eestiks ja minä olen eestiläinen!

Suomalaisille virolaiset ovat suomeksi aina olleet VIROLAISET, samoin kuin Virossa suomalaiset virolaisille heidän äidinkielellä SOOMLASET. Jos virolaiset kerran haluavat, että suomalaiset käyttävät heistä puhuttaessa heidän äidinkieltä ja sanovat EESTLAISET. Niin eiköhän suomalaisetkin voisivat oletta, että heitä sanottaisiin virossa heidän äidinkielellä SUOMALAISIKSI.

• Virolaisen nainen

Olen seurustellut jo lähes kolme vuotta Virolaisen miehen kanssa. Hän on kylläkin asunut jo toistakymmentä vuotta Suomessa, mut pitänyt oman kansallisuutensa.
      Sanotaan näin, että komeampaa ja muotitietoisempaa miestä en Suomessa ole tavannut.
      Herrasmies on ja ymmärtää hyvän päälle.
      Yleisesti mitä olen kokenut, niin Virolaiset miehet pitävät jopa Suomalaisia miehiä enemmän kauniista naisista, kun ovat tottuneet näkemään niitä paljon Virossa. Ovat erittäin hyvää porukkaa. Tunnen monia, kun matkustamme luonnollisesti melko usein Tallinnaan.
      Niin... asutaan yhdessä ja on se ainakin tähän asti ollut helpompaa, kuin Suomalaisten kanssa asuminen ollut (en yleistä).
      Suosittelen... erilaisiahan nekin on kuitenkin keskenään, niinkuin suomalaisetkin keskenään.

• ehkä kannattaa

Niin ehkä kannattaa vain itse tutustua ja katsoa millainen on se mies, meinaan mulla taas on tietoa kahden laisista miehistä. Toiset käyttää aineita ja viinaa ja on tosi ikäviä ihmisiä ja sitten on taas tietoa ihan kunnon miehistä, että sanoisin kanssa et kyllä niitä on niin erilaisia kuten joka kulttuurissa.
        Itse en henk.koht. varmaakaan ikinä ottais Eestiläistä miestä, mutta mene ja tiedä.
        Aika paljon tuntuu noi päihteet kuuluvan heidän "kulttuuriinsa"

• matkailijatar

.ainakin mitä olen Virossa nähnyt.
      En sitten luonteista tiedä..

• eestlane naine

Kyllä eestiläiset miehet niin kuin naisetkin ovat hyvännäköiset! En tiedä mitä ikäluokkaa sinä itse olet ja missä niitä rumia miehiä olet nähnyt. Suomessakin on näitä irtolaisia, joilla on huonot hampaat ja ne haiseekin ja ovat oikeasti rumia...

• siinä ero

Olet tutustunut virolaisen mieheen joka on asunut jo pitkään Suomessa. Väittäisin, että siinä ajassa hän on aika paljon suomalaistunut niin ajattelulta kuin käyttäytymiseltä ja siksi ei paljon erottuu suomalaisesta miehestä.
      Eri juttu ovat Virossa asuvat miehet jos ovat sitä ikäluokka, että heillä on neuvostoliiton aikainen kasvatus. Voit varautua seuraavan:
      - On naisten työt ja miesten työt, eli ovat pikkuisen sovinistejä.
      - Heillä on kilpailukykyisyys tosi tärkeä, pitää olla kallis auto, hieno ammattinimike ja edustuskelpoinen nainen jota voi esitellä "ylpeydellä" ihmisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      121
      1688
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      798
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      731
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      60
      653
    Aihe