Onko totta? olen kuullut?

Tytteli87

Että Sivuttaisspagaatia harjoitellessa lopputulokseen pääsee kuulemma yhtäkkiä? aluksi lonkat ei aukea millään mutta yhtäkkiä pääsee sitten loppuun saakka? Kuulin kerran että eräs oli harjoitellut sivuspagaa pitkään mutta ei mennyt. sitten yhtäkkiä hän päätti kokeilla sitä ja avautui loppuun saakka yllättäen.

5

1038

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulematon

Enpä ole tuollaista kuullut, pikemminkin päinvastoin! Kyllä se sieltä tulee kun hieman 'kutittelee'.

Yhden varman keinon tiedän kuinka spagaatin saa treenattua.

Eli maataan selällään peppu ja jalkojen takaosat seinää vasten, siitä annetaan jalkojen kaartua alaspäin (kuin kellon viisarit), polvet suorina. Tätä kun tekee aamuin ja illoin (n.30 min / kerta) parin kolmen kuukauden ajan niin a vot, siinä spagaatti!

Se on helppoa mutta vaatii aikaa, siksi sitä ei monikaan malta treenata.

Ja pikku hiljaa hyvä tulee.

• jalat seinälle

Edellä mainittu liike on hyvä liike, mutta itelläni tahtoo varpaat puutua kymmenen minuutin jälkeen. Ilmeisesti tarkoituksena on tehdä venytykset sarjoina vai kuinka? Ja kysymys....onko sinulla antaa ihan oikeita tuloksia, joita kyseisellä liikkeellä on saatu ja mikä mahtaa olla aikaväli, jolla tuloksia on tullut?

• tiit:)

olen voimistellu ja aerobicannut kahdeksan vuotta ja joka päivä venyttelen mutta eipäs se sivuttais-spagaati aukea elikkä ei se välttämättä luonnistu kaikilla, riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Olen myös valmentanut monia telinevoimistelijoita eikä edes kaikki maamme huiput pääse täysin sivuttais-spagaatiin... eli saattaa olla että teet turhaa työtä!

• :))tanssija

jooo kannaattaahan sivuspagaa venytellä, mutta joillaki ruumiinrakenne on sellanen ettei pääse pohjaan. mutta ei kannata heti hermostua asiasta!! esimerkiksi valmentaja sanoi että lapset tietenkin pääsevät yleensä helpommin sivussa alas, mutta sitten kasvaessa aikuiseksi lantio muuttuu ja nuoret naiset eivä pakosti pääse "uuden" lantion rakenteen takia pohjaan.
      Itse juuri venyttelin sivuspagan pohjaan. olen harjoitellut sitä yli 3 vuotta

• jenniiiiiiiiiii

on totta, itselläni sama juttu. Olen 18 v tyttö ja harrastan telinevoimistelua joukkueessa (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2681
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      273
      2427
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2295
    4. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      211
      2277
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      154
      1391
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1234
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1199
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1082
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1050
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe