Onko totta? olen kuullut?

Tytteli87

Että Sivuttaisspagaatia harjoitellessa lopputulokseen pääsee kuulemma yhtäkkiä? aluksi lonkat ei aukea millään mutta yhtäkkiä pääsee sitten loppuun saakka? Kuulin kerran että eräs oli harjoitellut sivuspagaa pitkään mutta ei mennyt. sitten yhtäkkiä hän päätti kokeilla sitä ja avautui loppuun saakka yllättäen.

5

1051

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulematon

Enpä ole tuollaista kuullut, pikemminkin päinvastoin! Kyllä se sieltä tulee kun hieman 'kutittelee'.

Yhden varman keinon tiedän kuinka spagaatin saa treenattua.

Eli maataan selällään peppu ja jalkojen takaosat seinää vasten, siitä annetaan jalkojen kaartua alaspäin (kuin kellon viisarit), polvet suorina. Tätä kun tekee aamuin ja illoin (n.30 min / kerta) parin kolmen kuukauden ajan niin a vot, siinä spagaatti!

Se on helppoa mutta vaatii aikaa, siksi sitä ei monikaan malta treenata.

Ja pikku hiljaa hyvä tulee.

• jalat seinälle

Edellä mainittu liike on hyvä liike, mutta itelläni tahtoo varpaat puutua kymmenen minuutin jälkeen. Ilmeisesti tarkoituksena on tehdä venytykset sarjoina vai kuinka? Ja kysymys....onko sinulla antaa ihan oikeita tuloksia, joita kyseisellä liikkeellä on saatu ja mikä mahtaa olla aikaväli, jolla tuloksia on tullut?

• tiit:)

olen voimistellu ja aerobicannut kahdeksan vuotta ja joka päivä venyttelen mutta eipäs se sivuttais-spagaati aukea elikkä ei se välttämättä luonnistu kaikilla, riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Olen myös valmentanut monia telinevoimistelijoita eikä edes kaikki maamme huiput pääse täysin sivuttais-spagaatiin... eli saattaa olla että teet turhaa työtä!

• :))tanssija

jooo kannaattaahan sivuspagaa venytellä, mutta joillaki ruumiinrakenne on sellanen ettei pääse pohjaan. mutta ei kannata heti hermostua asiasta!! esimerkiksi valmentaja sanoi että lapset tietenkin pääsevät yleensä helpommin sivussa alas, mutta sitten kasvaessa aikuiseksi lantio muuttuu ja nuoret naiset eivä pakosti pääse "uuden" lantion rakenteen takia pohjaan.
      Itse juuri venyttelin sivuspagan pohjaan. olen harjoitellut sitä yli 3 vuotta

• jenniiiiiiiiiii

on totta, itselläni sama juttu. Olen 18 v tyttö ja harrastan telinevoimistelua joukkueessa (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe