Onko totta? olen kuullut?

Tytteli87

Että Sivuttaisspagaatia harjoitellessa lopputulokseen pääsee kuulemma yhtäkkiä? aluksi lonkat ei aukea millään mutta yhtäkkiä pääsee sitten loppuun saakka? Kuulin kerran että eräs oli harjoitellut sivuspagaa pitkään mutta ei mennyt. sitten yhtäkkiä hän päätti kokeilla sitä ja avautui loppuun saakka yllättäen.

5

1010

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulematon

Enpä ole tuollaista kuullut, pikemminkin päinvastoin! Kyllä se sieltä tulee kun hieman 'kutittelee'.

Yhden varman keinon tiedän kuinka spagaatin saa treenattua.

Eli maataan selällään peppu ja jalkojen takaosat seinää vasten, siitä annetaan jalkojen kaartua alaspäin (kuin kellon viisarit), polvet suorina. Tätä kun tekee aamuin ja illoin (n.30 min / kerta) parin kolmen kuukauden ajan niin a vot, siinä spagaatti!

Se on helppoa mutta vaatii aikaa, siksi sitä ei monikaan malta treenata.

Ja pikku hiljaa hyvä tulee.

• jalat seinälle

Edellä mainittu liike on hyvä liike, mutta itelläni tahtoo varpaat puutua kymmenen minuutin jälkeen. Ilmeisesti tarkoituksena on tehdä venytykset sarjoina vai kuinka? Ja kysymys....onko sinulla antaa ihan oikeita tuloksia, joita kyseisellä liikkeellä on saatu ja mikä mahtaa olla aikaväli, jolla tuloksia on tullut?

• tiit:)

olen voimistellu ja aerobicannut kahdeksan vuotta ja joka päivä venyttelen mutta eipäs se sivuttais-spagaati aukea elikkä ei se välttämättä luonnistu kaikilla, riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Olen myös valmentanut monia telinevoimistelijoita eikä edes kaikki maamme huiput pääse täysin sivuttais-spagaatiin... eli saattaa olla että teet turhaa työtä!

• :))tanssija

jooo kannaattaahan sivuspagaa venytellä, mutta joillaki ruumiinrakenne on sellanen ettei pääse pohjaan. mutta ei kannata heti hermostua asiasta!! esimerkiksi valmentaja sanoi että lapset tietenkin pääsevät yleensä helpommin sivussa alas, mutta sitten kasvaessa aikuiseksi lantio muuttuu ja nuoret naiset eivä pakosti pääse "uuden" lantion rakenteen takia pohjaan.
      Itse juuri venyttelin sivuspagan pohjaan. olen harjoitellut sitä yli 3 vuotta

• jenniiiiiiiiiii

on totta, itselläni sama juttu. Olen 18 v tyttö ja harrastan telinevoimistelua joukkueessa (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22