Onko totta? olen kuullut?

Tytteli87

Että Sivuttaisspagaatia harjoitellessa lopputulokseen pääsee kuulemma yhtäkkiä? aluksi lonkat ei aukea millään mutta yhtäkkiä pääsee sitten loppuun saakka? Kuulin kerran että eräs oli harjoitellut sivuspagaa pitkään mutta ei mennyt. sitten yhtäkkiä hän päätti kokeilla sitä ja avautui loppuun saakka yllättäen.

5

983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulematon

Enpä ole tuollaista kuullut, pikemminkin päinvastoin! Kyllä se sieltä tulee kun hieman 'kutittelee'.

Yhden varman keinon tiedän kuinka spagaatin saa treenattua.

Eli maataan selällään peppu ja jalkojen takaosat seinää vasten, siitä annetaan jalkojen kaartua alaspäin (kuin kellon viisarit), polvet suorina. Tätä kun tekee aamuin ja illoin (n.30 min / kerta) parin kolmen kuukauden ajan niin a vot, siinä spagaatti!

Se on helppoa mutta vaatii aikaa, siksi sitä ei monikaan malta treenata.

Ja pikku hiljaa hyvä tulee.

• jalat seinälle

Edellä mainittu liike on hyvä liike, mutta itelläni tahtoo varpaat puutua kymmenen minuutin jälkeen. Ilmeisesti tarkoituksena on tehdä venytykset sarjoina vai kuinka? Ja kysymys....onko sinulla antaa ihan oikeita tuloksia, joita kyseisellä liikkeellä on saatu ja mikä mahtaa olla aikaväli, jolla tuloksia on tullut?

• tiit:)

olen voimistellu ja aerobicannut kahdeksan vuotta ja joka päivä venyttelen mutta eipäs se sivuttais-spagaati aukea elikkä ei se välttämättä luonnistu kaikilla, riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Olen myös valmentanut monia telinevoimistelijoita eikä edes kaikki maamme huiput pääse täysin sivuttais-spagaatiin... eli saattaa olla että teet turhaa työtä!

• :))tanssija

jooo kannaattaahan sivuspagaa venytellä, mutta joillaki ruumiinrakenne on sellanen ettei pääse pohjaan. mutta ei kannata heti hermostua asiasta!! esimerkiksi valmentaja sanoi että lapset tietenkin pääsevät yleensä helpommin sivussa alas, mutta sitten kasvaessa aikuiseksi lantio muuttuu ja nuoret naiset eivä pakosti pääse "uuden" lantion rakenteen takia pohjaan.
      Itse juuri venyttelin sivuspagan pohjaan. olen harjoitellut sitä yli 3 vuotta

• jenniiiiiiiiiii

on totta, itselläni sama juttu. Olen 18 v tyttö ja harrastan telinevoimistelua joukkueessa (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2687
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      1869
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1798
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      309
      1384
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      155
      1189
    6. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      71
      1086
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      90
      1047
    8. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      1023
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      997
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      969
    Aihe