Mk81:n terveiset

sini_taivas

Olin tekstiviestiyhteydessä Miikaan ja hän pyysi välittämään anteeksipyyntönsä kaikille viimeöisestä viestistä.

Hän ei itse nyt pääse nettiin joten pyysi kertomaan teille kaikille,että hän on vielä olemassa.

Lähetin ylläpidolle viestin poistamispyynnön,koska siinä on hänen kaikki mahdolliset tietonsa,viesti siis poistuu Miiikan pyynnöstä.

Voitte ottaa kännyn numeron talteen ja lähettää hänelle rohkaisevia viestejä.Sellaisia kuin Jeesus avuttomalle lapselleen hätätilanteessa antaisi!

Rukoillaan Miikan puolesta.

Minulla on eräät 8- ja 10v. tytöt ystävänä jotka ovat myös rukoilleet Miikan puolesta,ettei hän tekisi itselleen mitään pahaa!

T.sini_taivas

31

1460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

kiitos tästä viestistä.

• frihet

On jotensakkin ihmeellistä, ettei kukaan teistä lähempänä asuvista voi ystäväämme käydä tervehtimässä, vai onko tämän palstan kirjailijat sellasta poppoota, ettei tekoja tarvita, edes ruuan suuhun laittamiseks.

Tiedän Jukan tekoja ihan keskusteluni puitteissa, mut ei kait hänkään tuolta Karjalohjalta joka paikkaan repeä, kun on muitakin nuoria, joita yrittää Kristuksen avulla tukea.

Eli eikä tän palstan kirjoittajista kukaan tuolla lähempänä Lappeenrantaa asu ja sais sydämmelleen Mk81, myös käymällä tervehtimässä.

Toisaalta uskon myös, että ystävämme tarvitsee terapiaa ja varmaan lääkehoidon, päästäkseen yli vaikeimman kauden, vaikka tiedämmekin, että yli-lääkärimme on Jeesus Kristus.

Eli seurakuntalaiset lähempää, ottakaa jokin yhteys, onhan teillä kuolutettuja seilun hoitajia ja psykiatrisen koulutuksen omaavaa porukkaa sekä Kan-koteja ja mitä kaikkea muuta tarjottavaa hädän alaiselle, koska Mk81 ei voi hyvin tänäkään iltana, eikä ole sitä hyvin vointia kokenut pitkiin aikoihin.

Joskus meinaan nämä ystävämme onnistuvat keräämään sen voiman, että onnistuvat aikeissaan ja se on tapahtunut aivan liian usein.
        Tietenkin rukouksin muistaminen on tärkeää, mutta sit pitäis päästä jo tekoihinkin, enkä nyt tarkoita ainoastaan materiaalisen tuen auttamista vaan jopa vierellä seisomista.

Toiset eivät tahdo, että heidän perässään kuljetaan, toiset eivät myös tahdo kulkea kenenkään perässä, vaan tahtovat rinnalleen kulkijaa, jopa vaihtamaan mielipiteitä, eks vaan.

• frihet kirjoitti:

On jotensakkin ihmeellistä, ettei kukaan teistä lähempänä asuvista voi ystäväämme käydä tervehtimässä, vai onko tämän palstan kirjailijat sellasta poppoota, ettei tekoja tarvita, edes ruuan suuhun laittamiseks.

Tiedän Jukan tekoja ihan keskusteluni puitteissa, mut ei kait hänkään tuolta Karjalohjalta joka paikkaan repeä, kun on muitakin nuoria, joita yrittää Kristuksen avulla tukea.

Eli eikä tän palstan kirjoittajista kukaan tuolla lähempänä Lappeenrantaa asu ja sais sydämmelleen Mk81, myös käymällä tervehtimässä.

Toisaalta uskon myös, että ystävämme tarvitsee terapiaa ja varmaan lääkehoidon, päästäkseen yli vaikeimman kauden, vaikka tiedämmekin, että yli-lääkärimme on Jeesus Kristus.

Eli seurakuntalaiset lähempää, ottakaa jokin yhteys, onhan teillä kuolutettuja seilun hoitajia ja psykiatrisen koulutuksen omaavaa porukkaa sekä Kan-koteja ja mitä kaikkea muuta tarjottavaa hädän alaiselle, koska Mk81 ei voi hyvin tänäkään iltana, eikä ole sitä hyvin vointia kokenut pitkiin aikoihin.

Joskus meinaan nämä ystävämme onnistuvat keräämään sen voiman, että onnistuvat aikeissaan ja se on tapahtunut aivan liian usein.
        Tietenkin rukouksin muistaminen on tärkeää, mutta sit pitäis päästä jo tekoihinkin, enkä nyt tarkoita ainoastaan materiaalisen tuen auttamista vaan jopa vierellä seisomista.

Toiset eivät tahdo, että heidän perässään kuljetaan, toiset eivät myös tahdo kulkea kenenkään perässä, vaan tahtovat rinnalleen kulkijaa, jopa vaihtamaan mielipiteitä, eks vaan.

Toivon sydämestäni, että joku lähellä MK81:stä saisi sidämelleen auttaa häntä. Sanon jälleen kerran, että "raha on vain tavaroiden mittaa". Meidän elämämme ei ole riippuvainen rahasta vaikka sitä olisi ylenpalttisestikin.

Lähetän Sinulle viestin sähköpostiisi ja vaikka seuraavista sanoistani saisin Sinulta (ehkä ansaittuja) nuhteita, niin kiitän Herraa, joka on vaikuttanut Sinussa sellaista armeliaisuutta kärsiviä ja köyhiä kohtaan, kuin mitä olet tehnyt. Lohdutuksen sanoina haluan sanoa Sinulle, että "tuomio on kohtaava kaikkea salassa olevaa, olkoonpa se hyvää tai pahaa". Sinun Herrasi, joka salassa näkee, maksaa julkisesti. Jää Jumalasi rauhaan ja vilkaise s-postiasi illan aikana.

Rauhan ja siunauksen terveisin Jukka Virtanen.

• frihet
        jukka.finland kirjoitti:

Toivon sydämestäni, että joku lähellä MK81:stä saisi sidämelleen auttaa häntä. Sanon jälleen kerran, että "raha on vain tavaroiden mittaa". Meidän elämämme ei ole riippuvainen rahasta vaikka sitä olisi ylenpalttisestikin.

Lähetän Sinulle viestin sähköpostiisi ja vaikka seuraavista sanoistani saisin Sinulta (ehkä ansaittuja) nuhteita, niin kiitän Herraa, joka on vaikuttanut Sinussa sellaista armeliaisuutta kärsiviä ja köyhiä kohtaan, kuin mitä olet tehnyt. Lohdutuksen sanoina haluan sanoa Sinulle, että "tuomio on kohtaava kaikkea salassa olevaa, olkoonpa se hyvää tai pahaa". Sinun Herrasi, joka salassa näkee, maksaa julkisesti. Jää Jumalasi rauhaan ja vilkaise s-postiasi illan aikana.

Rauhan ja siunauksen terveisin Jukka Virtanen.

Kuten Jukka ja kaikki muut kristityt tietävät, että Kristuksen rakkaus saa meissä aikaan sen vähänkin, mitä voimme ja saamme läheistemme puolesta tehdä.

En minä tekisi itsessäni mitään, hyvä jos itse viitsisin edes sydä

On kuitenkin mahtavaa, että saa olla Herran "talkooväen" joukossa mukana ja vielä kokea että itsekin virvoittuu, jos joku osa "ruumiista" iloitsee.

Kiitos kirjeestä, jonka sain ja laitoin omia murheita sinulle Jukka tiettäväksi.

• Timoriepu

Onpa hyvä, että kerroit terveiset. Olen koittanut pitää Miikaa rukouksissani ja nyt sitten jatkan muistamista ihan oikealla nimellä.
      Meidän tehtävä on muistaa auttaa Miikaa siten kuin kukin kykenemme. Rukous on tärkein avunanto.
      Jeesuksen siunausta sinulle!

• sini_taivas

Hei Timo
        Tiedän sinun olevan uskollinen esirukoilija ja kiitän siitä Jeesusta ja sinua.

Jää Jeesuksen hoitoon!

• Jumalan voideltu

Miikalle edelleen.Herra on joka hetki kanssasi.

• ...

Minusta tuollainen on julmaa että hokee tappavansa itsensä vaikka ei ole tosissaan. Tämä ei ollut hänen eka kertansa. Huonoa huumoria jos se sitä oli.

• Timoriepu

Hätähuudosta on kysymys. Tällaiset hätähuudot pitää aina ottaa todesta, eikä jäädä välinpitämättömänä moittimaan ja viereltä katselemaan, jos vain voi jotain tehdä toisen hyväksi.
        Tiedän omakohtaisesti tällaisesta ahdistuksesta, sillä olin itsarikandi itsekin ennen uskoontuloa.

• frihet
        Timoriepu kirjoitti:

Hätähuudosta on kysymys. Tällaiset hätähuudot pitää aina ottaa todesta, eikä jäädä välinpitämättömänä moittimaan ja viereltä katselemaan, jos vain voi jotain tehdä toisen hyväksi.
        Tiedän omakohtaisesti tällaisesta ahdistuksesta, sillä olin itsarikandi itsekin ennen uskoontuloa.

Minä olen armosta elävien kirjoissa, kun ei minulla olis tuota rohkeutta löytynyt.

Monet kaveristani, joiden kanssa tuli ryypiskeltyä, on tuohon itsari päätökseen tullu ja kymmenkunta on sen tehnytkin.

Eräs nainenki uhkaili monasti ja muutaman kerran hänet pelastimme huuhdontaan, mutta sit kerran meni kellariin istuun ja oli liian myöhästä, eräs kaveri taas "kyllästy eukkoonsa" ja nappas sellasen annoksen, että emme ehtineet muuta todeta, kun kuolema voitti, vaikka koitimme saada hänet oksentamaan, ambulansia odotellessa.

Eli kyllä meidän pitää hiukan hiljentyä ´"avunhuutojen" kuuluessa ja siksi tuossa ylempänä kuulutin tekoihinkin, eikä ainoastaan muistamisiin rukouksissa, koska saattaa joskus sekin asia jäädä puolitiehen, eli kun on rukoiltu, niin sit pitäs tekoihinkin pystyä.

Moosekselle Jumalakin sanoi, mitä minun puoleeni huudat, minähän olen käskenyt sinut johdattamaan kansani pois egyptistä,huom., noin omin sanoin ramatun kohta 2.MOOS.kirjasta.

• Timoriepu
        frihet kirjoitti:

Minä olen armosta elävien kirjoissa, kun ei minulla olis tuota rohkeutta löytynyt.

Monet kaveristani, joiden kanssa tuli ryypiskeltyä, on tuohon itsari päätökseen tullu ja kymmenkunta on sen tehnytkin.

Eräs nainenki uhkaili monasti ja muutaman kerran hänet pelastimme huuhdontaan, mutta sit kerran meni kellariin istuun ja oli liian myöhästä, eräs kaveri taas "kyllästy eukkoonsa" ja nappas sellasen annoksen, että emme ehtineet muuta todeta, kun kuolema voitti, vaikka koitimme saada hänet oksentamaan, ambulansia odotellessa.

Eli kyllä meidän pitää hiukan hiljentyä ´"avunhuutojen" kuuluessa ja siksi tuossa ylempänä kuulutin tekoihinkin, eikä ainoastaan muistamisiin rukouksissa, koska saattaa joskus sekin asia jäädä puolitiehen, eli kun on rukoiltu, niin sit pitäs tekoihinkin pystyä.

Moosekselle Jumalakin sanoi, mitä minun puoleeni huudat, minähän olen käskenyt sinut johdattamaan kansani pois egyptistä,huom., noin omin sanoin ramatun kohta 2.MOOS.kirjasta.

Oma isäni toimitti itsensä pois päiviltä, ollessani pieni poika, annettuaan ennen sitä useita hätähuutoja aikeistaan.
        Konkreettisia tekoja Raamattu tosiaan kehottaa tekemään, mm. Jaakobin kirjeenkin mukaan, että uskomme näkyisi jossain. Mielestäni Lappeenrannan ja lähiseudun uskovat uskovat ovat nyt avainasemassa. Toivottavasti Jeesus saa vaikuttaa omissaan tahtomista ja tekemistä.
        Siunausta sulle. Elämä on lyhyt, eletään se Jeesuksen kunniaksi ja lähimmäisten parhaaksi.

• hansutuulia

hätähuutoja jotka kannattaa ottaa vakavasti.
        Olisin toivonut oman veljeni kohdalla että hän olisi puhunut. Hän poistui keskuudestamme jättäen viisi lasta. Joten olen iloinen ettei hän ole tehnyt mitään itselleen. Toivottavasti Mikalla on joitain ystäviä joiden puoleen hän voisi kääntyä.

• sini_taivas

Lappeenrannan lähellä on eräs henkilö,joka voisi olla itse yhteydessä,ja pyytää ystäviään olemaan tukena Miikalle!

Rukoillaan heille Jeesuksen rakkautta Miikaa kohtaan ja uskollisuutta!

Jatketaan rukousta!

Eräs ystävä yritti itsaria yhdeksän kertaa,se oli hätähuuto,ikävä kyllä kymmenes yritys onnistui :`(

Kiitos kaikille, jotka rukoilette.

• frihet

Uskon että mietä on monia, jotka muistamme Mk81

Mieleen tulee vain, miksi ihminen ja ihmiset eivät nöyrry Jumalan tahtoo ja etsi sinnikkäästi apua Häneltä, vaan suurten tai pienten vastoin käymisten johdosta mennään maailman rapaojille.

En tosin nyt puhu sairauksien johtamistateoista.

Tiedän omasta kokemuksesta, että pilvet yllämme saattavat tummua niin, ettei itse jaksa uskoa niiden takana olevaan aurinkoon, tai se vaan on ikään kuin kadonnut elämästä.

Muistetaan todella ystäväämme, ja myös heitä jotka voisivat lähempänä olessa olla tukena, että hekin saisivat rakkautta ja taivaallista viisautta toimia Jumalan tahdossa.

• kun tulin itse uskoon,mulla oli itsetuhoisia ajutuksia,ennen uskoon tuloa ja jälkeenkiin.sain vahvistua kan-kodilla.mun velipoika teki itsemurhan.koitan nyt omaltani osaa tehdä sen minkä voin Miikan avuksi,lähinnä pitää puhelimella yhteyttä.rukoilla,ja katsoa löytyykö kaupungista seurakuntalaisia jotka olisivat tukenna.niin mie itse asun taavetissa 32 km lappeenrannasta kouvolaan päin.eikä oo autoa.no rukousin eteenpäin.:Aki

• aksu521 kirjoitti:

kun tulin itse uskoon,mulla oli itsetuhoisia ajutuksia,ennen uskoon tuloa ja jälkeenkiin.sain vahvistua kan-kodilla.mun velipoika teki itsemurhan.koitan nyt omaltani osaa tehdä sen minkä voin Miikan avuksi,lähinnä pitää puhelimella yhteyttä.rukoilla,ja katsoa löytyykö kaupungista seurakuntalaisia jotka olisivat tukenna.niin mie itse asun taavetissa 32 km lappeenrannasta kouvolaan päin.eikä oo autoa.no rukousin eteenpäin.:Aki

Toivon, että soitat MK81:lle ja pyrit sopimaan tapaamisen hänen kanssaan. 32 km on vähemmän kuin 370 km. Matkarahat saat tilillesi heti, kun haluat lähteä häntä tapaamaan.

Ystävällisin ja siunaavin terveisin
        Jukka Virtanen
        Karjalohja
        e-mail [email protected]

• Mk81
        jukka.finland kirjoitti:

Toivon, että soitat MK81:lle ja pyrit sopimaan tapaamisen hänen kanssaan. 32 km on vähemmän kuin 370 km. Matkarahat saat tilillesi heti, kun haluat lähteä häntä tapaamaan.

Ystävällisin ja siunaavin terveisin
        Jukka Virtanen
        Karjalohja
        e-mail [email protected]

elossa ollaan. ja anteeksi kun lähti lapasesta taas. oli vaan oikeesti paha olla, ja en tienny mitä tehä. en tiiä miks, mut olo on nyt ihan hyvä.

no mutta. Lähetin samana yönä isälleni tekstarin, eikä sekään mikään nätti teksti ollut. sen johosta eilen nähtiin ja pitkästä aikaa kunnolla juteltiin kaikenlaisista asioista. omia perheen välisiä arkoja juttuja. se teki hyvää! sainpa siinä sivussa pari tonnia lanaksikin:) että jos jukka näät tän siin soita jne, tarvis maksaa ne laskut pois. jippiii!!!!

• Mk81
        Mk81 kirjoitti:

elossa ollaan. ja anteeksi kun lähti lapasesta taas. oli vaan oikeesti paha olla, ja en tienny mitä tehä. en tiiä miks, mut olo on nyt ihan hyvä.

no mutta. Lähetin samana yönä isälleni tekstarin, eikä sekään mikään nätti teksti ollut. sen johosta eilen nähtiin ja pitkästä aikaa kunnolla juteltiin kaikenlaisista asioista. omia perheen välisiä arkoja juttuja. se teki hyvää! sainpa siinä sivussa pari tonnia lanaksikin:) että jos jukka näät tän siin soita jne, tarvis maksaa ne laskut pois. jippiii!!!!

oon oikeesti ihan liekeissä nyt! se johtuu siitä, että juttelin isukin kanssa. siis meillä on niin samanlaiset ajatukset yms ja toisia kohtaan väärinkäsityksiä ihan liikaa. hmm, eikös tätäkin asiaa täällä joskus puitu ja rukoiltu. tuntuu jotenkin vaan niin hyvältä. aletaan käymään ukon kanssa punttisalilla yhessä jne, että on ees jotain tekemistä välillä, muutakin kun juua jotain kaljaa ja istua koneen eessä. alkokin se kaljottelu jo kyllästyttää. pakko päästä tästä ihmisten ilmoille, kun yksinään ahistelu ei auta.

kiitos kaikille rukouksista ynnä muusta....eiköhän tää taas tästä ala sujua:)

• sini_taivas
        Mk81 kirjoitti:

oon oikeesti ihan liekeissä nyt! se johtuu siitä, että juttelin isukin kanssa. siis meillä on niin samanlaiset ajatukset yms ja toisia kohtaan väärinkäsityksiä ihan liikaa. hmm, eikös tätäkin asiaa täällä joskus puitu ja rukoiltu. tuntuu jotenkin vaan niin hyvältä. aletaan käymään ukon kanssa punttisalilla yhessä jne, että on ees jotain tekemistä välillä, muutakin kun juua jotain kaljaa ja istua koneen eessä. alkokin se kaljottelu jo kyllästyttää. pakko päästä tästä ihmisten ilmoille, kun yksinään ahistelu ei auta.

Kiitos Jeesukselle! Rukoukset on taas kuultu!
        Tosi isoja asiotita sulle on nyt tapahtunutkin,kun olet saanut jutella iskän kans!
        Tässä Jumala on laittanut taas kerran pahan palvelemaan hyvää! Taivaan Isä osaa,YES!

• hansutuulia
        Mk81 kirjoitti:

laitoin sinusta tuonne netmissioniinkin rukousaiheen. Huomaatko, meillä on kuuleva Jumala!
        Olen iloissani että sinulla on nyt asiat paremmin.
        Hienoa että olet löytänyt isäsi kanssa yhteistä.
        Arvaa kun sydämessäin tuntuu hyvältä. Rukoilin ja uskoin että Jumala tarttuu sinuun ja nostaa sinut pois noista syvistä vesistä. Siunausta sinulle, ja enkeleitä matkallesi. :)

• kauko k
        hansutuulia kirjoitti:

laitoin sinusta tuonne netmissioniinkin rukousaiheen. Huomaatko, meillä on kuuleva Jumala!
        Olen iloissani että sinulla on nyt asiat paremmin.
        Hienoa että olet löytänyt isäsi kanssa yhteistä.
        Arvaa kun sydämessäin tuntuu hyvältä. Rukoilin ja uskoin että Jumala tarttuu sinuun ja nostaa sinut pois noista syvistä vesistä. Siunausta sinulle, ja enkeleitä matkallesi. :)

Vein tuossa kuukausi sitten erään ystävän niin sanotulle B-asastolle samojen asioden vuoksi. Olen kyllä sitä mieltä että kun on tuollainen hätä ja jos todella olette auttavaisia niin ammattiauttajat on ensin niitä varten. Ahdistus vain lisääntyy teidän Jumalasta puhuminen ja parannuksen tekeminen. Jos olette ystäviä ja tunnette niin viekää oikeaan paikkaan ja toipumisen jälkeen voitte sitten esitellä hengen tuotteitanne. Olen niin monesti sen nähnyt miten toipumisennuste huononee kun siihen sotketaan muut asiat vielä lisäksi. Ahdistus on vakava sairaus joka on hoidettavissa ,mutta ei enää lisäämällä tuskaa. Niin kuin myös on tilastoitu niin siellä osastoilla on helluntalaisia eniten uskovaisista. Miksiköhän?. Niin kaverini on toipumassa ja "siviilissä".

• Timoriepu
        kauko k kirjoitti:

Vein tuossa kuukausi sitten erään ystävän niin sanotulle B-asastolle samojen asioden vuoksi. Olen kyllä sitä mieltä että kun on tuollainen hätä ja jos todella olette auttavaisia niin ammattiauttajat on ensin niitä varten. Ahdistus vain lisääntyy teidän Jumalasta puhuminen ja parannuksen tekeminen. Jos olette ystäviä ja tunnette niin viekää oikeaan paikkaan ja toipumisen jälkeen voitte sitten esitellä hengen tuotteitanne. Olen niin monesti sen nähnyt miten toipumisennuste huononee kun siihen sotketaan muut asiat vielä lisäksi. Ahdistus on vakava sairaus joka on hoidettavissa ,mutta ei enää lisäämällä tuskaa. Niin kuin myös on tilastoitu niin siellä osastoilla on helluntalaisia eniten uskovaisista. Miksiköhän?. Niin kaverini on toipumassa ja "siviilissä".

Minun kehno, kurja elämäni sai uuden toivon ja suunnan, kun tulin Jeesuksen luo ja omaksi. Sisäinen parantumisprosessi on Jeesuksen käsissä, joka on luvannut viedä työnsä loppuun jokaisen omansa kohdalla, myös minun kohdalla.

• Mk81
        Timoriepu kirjoitti:

Minun kehno, kurja elämäni sai uuden toivon ja suunnan, kun tulin Jeesuksen luo ja omaksi. Sisäinen parantumisprosessi on Jeesuksen käsissä, joka on luvannut viedä työnsä loppuun jokaisen omansa kohdalla, myös minun kohdalla.

kiitti timoriepu avusta! mut hei, tietääkö kukaan jukasta mitään? en oo saanu vielkää kiinni.

• Timoriepu
        Mk81 kirjoitti:

kiitti timoriepu avusta! mut hei, tietääkö kukaan jukasta mitään? en oo saanu vielkää kiinni.

En ole ollut Jukkaan kosketuksissa. Tuossahan tuo viestin on jättänyt. Vaikeaa on näköjään tavoittaa häntä.
        Miika, kyllä sä olet pääsemässä jaloillesi. Älä hellitä, vaikka välillä pilvisiä päiviä tulisikin. Niitä tulee kaikille ja ne ovat niitä koetuksen aikoja. Rukoile Jumalan tahdon tapahtumista elämässäsi ja pyydä sitä armoa, että saisit antaa elämäsi kokonaan Jeesukselle. Jeesus ei hylkää sinua, kun Hänen luokseen tulet. Hän tuli maailmaan juuri syntisten ja heikkojen tähden. Itseriittoiset ihmiset eivät Häntä tarvitse, mutta meillä heikoilla on paljon asiaa Jeesukselle. Hän sovitti sinunkin syntisi ristillä. Jeesus auttaa sinuakin!

• Timoriepu kirjoitti:

En ole ollut Jukkaan kosketuksissa. Tuossahan tuo viestin on jättänyt. Vaikeaa on näköjään tavoittaa häntä.
        Miika, kyllä sä olet pääsemässä jaloillesi. Älä hellitä, vaikka välillä pilvisiä päiviä tulisikin. Niitä tulee kaikille ja ne ovat niitä koetuksen aikoja. Rukoile Jumalan tahdon tapahtumista elämässäsi ja pyydä sitä armoa, että saisit antaa elämäsi kokonaan Jeesukselle. Jeesus ei hylkää sinua, kun Hänen luokseen tulet. Hän tuli maailmaan juuri syntisten ja heikkojen tähden. Itseriittoiset ihmiset eivät Häntä tarvitse, mutta meillä heikoilla on paljon asiaa Jeesukselle. Hän sovitti sinunkin syntisi ristillä. Jeesus auttaa sinuakin!

KiiTOS herralle että voit hyvin,sain just sun viestin.niin mie voisin tulla ensi viikon keskiviikona lappeenrantaan,mentäisi vaikka kospel-kahvillaan.niin mie en tiedä onko sulla sitä seurakuntayhteyttä,se on tärkeä olla.pidetään yhtettä.t:AKI

• mieluummin
        aksu521 kirjoitti:

KiiTOS herralle että voit hyvin,sain just sun viestin.niin mie voisin tulla ensi viikon keskiviikona lappeenrantaan,mentäisi vaikka kospel-kahvillaan.niin mie en tiedä onko sulla sitä seurakuntayhteyttä,se on tärkeä olla.pidetään yhtettä.t:AKI

terv.keskuksen vastaanotolle tai mieluummiin yksityiselle.

• Mk81
        mieluummin kirjoitti:

terv.keskuksen vastaanotolle tai mieluummiin yksityiselle.

kiitos sinulle joka lähetit niitä cd levyjä:) tuli perille.

• Niitä oli ihan
        Mk81 kirjoitti:

kiva äänitellä. En menettänyt mitään. Jumalan siunausta sulle.

• frihet
        Mk81 kirjoitti:

Neuvoni on, ettet ota velkoja enää, etkä elä epärehellisesti, koska ne asiat painavat elämän vaaassa paljon, jopa henkisesti.

Sait kertomasi mukaan pari tuhatta isältäs lainaks ja se riittää varmaan hyvinkin velkojesi maksuun.

Pohjolan maissa ei nälkään vielä tarvitse kuolla, sen nuorena miehenä varmaan tiedät ja kun avoimesti ja REHELLISESTI elämänsä elää, niin monet muutkin asiat hoituvat.

Muistutan vielä näin suoraan, että etsi aina ensin Jumalan vanhurskautta ja Hänen Valtakuntaansa, niin muihinkin asioihin vastaukset löytyvät.

Kristus on antava levon ja rauhan, jokaiselle joka nöyrtyy Hänen tahtonsa alle.

Jukalla on varmaan kiireitä ja paljon muutakin pohtimista, kuin seurata tätä palstaa, mut muistetaan Jukkaa rukouksin, et voisi Kristuksen rakkaudessa tukea niitä joita on saanut sydämmelleen.

• Mk81
        frihet kirjoitti:

Neuvoni on, ettet ota velkoja enää, etkä elä epärehellisesti, koska ne asiat painavat elämän vaaassa paljon, jopa henkisesti.

Sait kertomasi mukaan pari tuhatta isältäs lainaks ja se riittää varmaan hyvinkin velkojesi maksuun.

Pohjolan maissa ei nälkään vielä tarvitse kuolla, sen nuorena miehenä varmaan tiedät ja kun avoimesti ja REHELLISESTI elämänsä elää, niin monet muutkin asiat hoituvat.

Muistutan vielä näin suoraan, että etsi aina ensin Jumalan vanhurskautta ja Hänen Valtakuntaansa, niin muihinkin asioihin vastaukset löytyvät.

Kristus on antava levon ja rauhan, jokaiselle joka nöyrtyy Hänen tahtonsa alle.

Jukalla on varmaan kiireitä ja paljon muutakin pohtimista, kuin seurata tätä palstaa, mut muistetaan Jukkaa rukouksin, et voisi Kristuksen rakkaudessa tukea niitä joita on saanut sydämmelleen.

joo nimenomaan pakko opetella tuota rehellisyyttä nyt. minulla kun on tapana vähän pyöristellä asioita. sen oon kotonta oppinu aikoinaan. se just kun pääs isälle sanomaan asiat just niinku ne on, se helpotti meitä molempia.

nää raha-asiat on nyt opittu kantapään kautta. jännä etten vieläkään oo saanu stressiä laukeemaan niistä sotkuista, vaikka se on nyt ohi.

jukan sain tänään kiinni joo. oon nyt soitellu kaikille velkojille ja selvitelly jo melkein kaikki että mitä ja mihin pitää maksaa.

kyl tää tästä vielä iloks muuttuu :)

• frihet
        Mk81 kirjoitti:

joo nimenomaan pakko opetella tuota rehellisyyttä nyt. minulla kun on tapana vähän pyöristellä asioita. sen oon kotonta oppinu aikoinaan. se just kun pääs isälle sanomaan asiat just niinku ne on, se helpotti meitä molempia.

nää raha-asiat on nyt opittu kantapään kautta. jännä etten vieläkään oo saanu stressiä laukeemaan niistä sotkuista, vaikka se on nyt ohi.

jukan sain tänään kiinni joo. oon nyt soitellu kaikille velkojille ja selvitelly jo melkein kaikki että mitä ja mihin pitää maksaa.

kyl tää tästä vielä iloks muuttuu :)

Kun tässä saan aikaseks sillä Suomessa piipahtaa, niin koitan soitella, koska viime kerralla kännykän vaihto teki mahdottomaks soitot.

Ostin kyllä siellä uuden ja sama numero minulla on jäljellä, sain sen kerran eräältä romaani ystävältä, kun muutto kuormaa sille vein, joten pidä lippu korkeella ja älä häpeä etsiä lääkäri apuakaan, vaikka ensi-suosituksemme onkin usko Kristuksen lunastus työhön, mutta pidä terveydestäsi huolta ja muista että Raamattukin kehoittaa fyysisenkin kunnon hoitoon kuten myös psyyken puolen.

Terveys on melkonen lahja, kunhan sen vain käsittäis ajoissa, joten hyvät jatkot sulle, t. frihet. kuulemisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1021
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe