saa kestää??? Onko mitään aikarajaa??? Kun aika nälissään joutuu odottamaan puolitoista tuntia kahta pizzaa niin onko pakko maksaa niistä??? Mielestäni aika kohtuuton aika
Kauanko pizzan
12
6287
Vastaukset
- maximi
Näin on
- ---------
Jos vastaat kyllä, niin kai ehdotit alennuksen antamista jos vielä ensi kerran kestää. Kyllä ne pizzeriassakin kuuntelee asiakasta.
Jos taas vastaat ei, niin turhaan täällä keskustelupalstalla ruikutat. - asiakas29
yleensä toi tunti on aikarajana,mutta jos kiirettä pitäää niin varmaan ilmoittavat jo puhelimessa sen.
Jos menee yli tunnin,saat luultavasti alennusta!! - pepsiMAXgold
- pizzeria...
kerran soitin vantaan koivukylässä sijaitsevaan pizzeriaan ja tilasin 2 pizzaa, ne sano että "menee tunti". Kun oli mennyt 2h 15min soitin ja kysyin että missäköhän helvetissä mun 2 pizzaa viipyy, sanottiin vain että "menee hetki vielä" ja lyötiin luuri korvaan. Voi prkl. Pizzat tuli 2h 30min päästä tilauksesta. Ei anteeksi pyyntöä, ei antanut alennusta. Paikka boikotissa. Hyvät pizzeriat on kyllä vähissä.. Joko pizzat tuodaan muovilaatikossa (tulee mössöä) tai sit kestää liian kauan tai on muuten vaa pahaa.
Ne pizzeriassa puhelimeen vastaavat voisivat käydä useamman suomenkielen tunnin ja puhua keskenään suomea siellä pizzeriassa, ärsyttävää kun ei saa selvää mitä toinen sanoo puhelimessa. Hermo menee kun 3 kertaa saa kysyä että MITÄÄH?
- kylmä läpyskä
Itse vaadin aina korvausta.Viimeksi kesti kauan ja läpyskä oli kylmä,joten totesin karvakädelle,että en maksa tollasesta mitään tee sille mitä haluat.
Sain sen ilmaiseksi.
Ei kaikkea tarvii aina sietää. - Pizzeria
Mika hatana? Me tehda pizzoja paljo. kiiretta eika kaikia utopia toiveta voi toteuta. tule toihin nii naet. loppetakaa valitamine.
- Anonyymi
Jos kiire enemmän työntekijöitä.
- tilaaja
itse suosin,varsinkin viikonloppuisin,pienempiä(vähemmän tunnettuja)
pizza paikkoja,kuljetus pelaa varmasti nopeammin kuin ketjuilla joilla on paljon enemmän töitä,sekä kuljetuksia paljon.
suosikki paikkani pizzat,ovat aina ajoissa ja lämpimiä.taidankin tilata pizzan....= ) - Anonyymi
Maksoin etukäteen ruuat ja piti olla vaille 4 perillä. Tilasin ennen kolmea.
- Anonyymi
Vali vali rasistit. Mekkää itse pizzeriaan töihin, tuskin kestäisitte päivääkään.
- Anonyymi
En makaisi mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837