Pitäisi löytää resepti ja menetelmä perinteiselle jälkiuunileivälle. Haluaisin tehdä sen kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, juuresta alkaen. Uunina vain sähköuuni kiertoilmamahdollisuudella.. Kiitos jo etukäteen!
Hyvä resepti jälkiuunileivälle?
6
3336
Vastaukset
- Lei Puri
Oletko aivan tosissasi jälkiuunileivän ohjeen kanssa? onko sinula mahdollisuus valmistaa tätä pitkään käynytä ja paistetua leipää kodin kiertoilmauunissa, kun prosessi juuren aktivoinnista valmiiseen jälkkäriin kuluu vähintään 36 tuntia. Tämä tieto on fakta.
- Leipuriopiskelija
aitoa jälkiuunileipää ei voi paistaa tavallisessa kotiuunissa, koska leipä pitää saada paistumaan uunin pohjalle , ei onnistu pellillä. mutta saahan sitä kokeilla, tulee vain aivan erityyppinen leipä tällä menetelmällä.
- voi voi
kysymys oli: miten tehdään jälkiuunileipää. Jos ette osaa vastata, älkää hukatko aikaani kertomalla miten hankalaa se mahtaa olla ja viisastelemalla. Jos itse valmistuksesta ette ole kykeneviä/halukkaita puhumaan, vaietkaa. vastatkaa kysymykseen jos osaatte ja haluatte auttaa kysyvää. Valmistustapa kaikkine kommervenkkeineen jääköön sitten omaksi huolekseni. Älkää vaivatko itseänne tai minua kertomalla millä keinoin se EI onnistu..
- onnistuu erittäin
voi voi kirjoitti:
kysymys oli: miten tehdään jälkiuunileipää. Jos ette osaa vastata, älkää hukatko aikaani kertomalla miten hankalaa se mahtaa olla ja viisastelemalla. Jos itse valmistuksesta ette ole kykeneviä/halukkaita puhumaan, vaietkaa. vastatkaa kysymykseen jos osaatte ja haluatte auttaa kysyvää. Valmistustapa kaikkine kommervenkkeineen jääköön sitten omaksi huolekseni. Älkää vaivatko itseänne tai minua kertomalla millä keinoin se EI onnistu..
hyvin ja samoin reikäleivän teko sähköuunissa. Että siitä sitten vaan kokeilemaan. En viitsi selittää sen tarkemmin, sehän on sinun ongelmasi ottaa selvää asioista. Jos haluat vain tietää mikä onnistuu, niin juureen tehty leipä onnistuu kyllä, en vain kerro miten!
- kyselyn aloittaja
onnistuu erittäin kirjoitti:
hyvin ja samoin reikäleivän teko sähköuunissa. Että siitä sitten vaan kokeilemaan. En viitsi selittää sen tarkemmin, sehän on sinun ongelmasi ottaa selvää asioista. Jos haluat vain tietää mikä onnistuu, niin juureen tehty leipä onnistuu kyllä, en vain kerro miten!
kun ei saa vastaukseksi kuin viisastelua.. en vain kerro miten.. typerys, tämä oli yksi tapa minulle 'ottaa selvää', ja tuollaisen vastauksen saan.. reseptin ja metodin sain jo muuten, yhdysvaltalaisen foorumin kautta. siellä ei ollut kenelläkään estoja jakaa tietojaan eikä kysellä mistään aiheesta. suomalaisena kummastuttaa vain että piti sieltä asti udella kun täkäläiset leipuriopiskelijat vain saivartelevat päättömyyksiä..
- Jälkkäriävoilla
Hei! Onnea leivän tekemiseen. Itsellä juuri sähköuunissa limppua tulossa, katotaan kuin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026708
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324018törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303445Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831837- 331428
- 281367
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi481141Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111016Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11950- 42909