Hyvä resepti jälkiuunileivälle?

Pidot tiedossa

Pitäisi löytää resepti ja menetelmä perinteiselle jälkiuunileivälle. Haluaisin tehdä sen kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, juuresta alkaen. Uunina vain sähköuuni kiertoilmamahdollisuudella.. Kiitos jo etukäteen!

6

3248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lei Puri

Oletko aivan tosissasi jälkiuunileivän ohjeen kanssa? onko sinula mahdollisuus valmistaa tätä pitkään käynytä ja paistetua leipää kodin kiertoilmauunissa, kun prosessi juuren aktivoinnista valmiiseen jälkkäriin kuluu vähintään 36 tuntia. Tämä tieto on fakta.

• Leipuriopiskelija

aitoa jälkiuunileipää ei voi paistaa tavallisessa kotiuunissa, koska leipä pitää saada paistumaan uunin pohjalle , ei onnistu pellillä. mutta saahan sitä kokeilla, tulee vain aivan erityyppinen leipä tällä menetelmällä.

• voi voi

kysymys oli: miten tehdään jälkiuunileipää. Jos ette osaa vastata, älkää hukatko aikaani kertomalla miten hankalaa se mahtaa olla ja viisastelemalla. Jos itse valmistuksesta ette ole kykeneviä/halukkaita puhumaan, vaietkaa. vastatkaa kysymykseen jos osaatte ja haluatte auttaa kysyvää. Valmistustapa kaikkine kommervenkkeineen jääköön sitten omaksi huolekseni. Älkää vaivatko itseänne tai minua kertomalla millä keinoin se EI onnistu..

• onnistuu erittäin
        voi voi kirjoitti:

kysymys oli: miten tehdään jälkiuunileipää. Jos ette osaa vastata, älkää hukatko aikaani kertomalla miten hankalaa se mahtaa olla ja viisastelemalla. Jos itse valmistuksesta ette ole kykeneviä/halukkaita puhumaan, vaietkaa. vastatkaa kysymykseen jos osaatte ja haluatte auttaa kysyvää. Valmistustapa kaikkine kommervenkkeineen jääköön sitten omaksi huolekseni. Älkää vaivatko itseänne tai minua kertomalla millä keinoin se EI onnistu..

hyvin ja samoin reikäleivän teko sähköuunissa. Että siitä sitten vaan kokeilemaan. En viitsi selittää sen tarkemmin, sehän on sinun ongelmasi ottaa selvää asioista. Jos haluat vain tietää mikä onnistuu, niin juureen tehty leipä onnistuu kyllä, en vain kerro miten!

• kyselyn aloittaja
        onnistuu erittäin kirjoitti:

hyvin ja samoin reikäleivän teko sähköuunissa. Että siitä sitten vaan kokeilemaan. En viitsi selittää sen tarkemmin, sehän on sinun ongelmasi ottaa selvää asioista. Jos haluat vain tietää mikä onnistuu, niin juureen tehty leipä onnistuu kyllä, en vain kerro miten!

kun ei saa vastaukseksi kuin viisastelua.. en vain kerro miten.. typerys, tämä oli yksi tapa minulle 'ottaa selvää', ja tuollaisen vastauksen saan.. reseptin ja metodin sain jo muuten, yhdysvaltalaisen foorumin kautta. siellä ei ollut kenelläkään estoja jakaa tietojaan eikä kysellä mistään aiheesta. suomalaisena kummastuttaa vain että piti sieltä asti udella kun täkäläiset leipuriopiskelijat vain saivartelevat päättömyyksiä..

• Jälkkäriävoilla

Hei! Onnea leivän tekemiseen. Itsellä juuri sähköuunissa limppua tulossa, katotaan kuin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe