Irene Hopkinsin kirjasta Kundaliinijooga olen saanut hyviä hoito-ohjeita.
Kirjassa neuvotaan hyviä hengitysvinkkejä, myös meditaatio-ohjausta.
Voin sanoa että http://www.uniomystica.fi on markkinoimallaan
Lena Johanssonin kirjalla Reiki auttanut selviytymistä arjessa.
Käytän rinnakkain näitä meditaatio ja Reikimenetelmiä itsehoitona.
Mm jokapäiväisiin ahdistustilat ja unihäiriöt ovat lieventyneet siedettäviksi.
Kundaliinijoogasta apua
18
2401
Vastaukset
- on erinomainen
Keino päästä varhaiseläkkeelle. Sivuoireita ovat mm. psykoosi. Katsopa huvikses hakusanalla Dangers of Kundalini.
- Pakkomielle
Että pakkomiellekin on sairaus, ihan tosi, onko tullut mieleen, että saattaisit jopa kärsiä siitä.
- "pakkomielteinen"
Pakkomielle kirjoitti:
Että pakkomiellekin on sairaus, ihan tosi, onko tullut mieleen, että saattaisit jopa kärsiä siitä.
että kundalini yoga on tarkoitettu hyvin edistyneille joogeille, ei kuntoilijoille eikä vasta-aloittelijoille. Dangers of Kundalini sivut kertovat tarinoita typeristä kokeiluista, joissa asiantuntemattomat ovat leikkineet asioilla joihin heillä ei ole mitään edellytyksiä. Urpo...
- joqeri
"pakkomielteinen" kirjoitti:
että kundalini yoga on tarkoitettu hyvin edistyneille joogeille, ei kuntoilijoille eikä vasta-aloittelijoille. Dangers of Kundalini sivut kertovat tarinoita typeristä kokeiluista, joissa asiantuntemattomat ovat leikkineet asioilla joihin heillä ei ole mitään edellytyksiä. Urpo...
Hopkinsin kirjassa opetetaan myös hyödyllisiä hengitystekniikoita.
Reiki omahoitotehosta olen aivan innostunut.
Esim. nivelreuman kivut alkavat lieventymään pelkällä käsikontaktilla lähes välittömästi.
Samoin astmalääkitykseni olen voinut jättää pois.
Sanonpa vaan; käy kelle käy. Saattaa olla tyyppikysymyskin.
En voinut käytännössä tietää itsehoidosta Luonnonenergian avulla. - joqeri
Olen kuullut potilailta, että mm. Reikihoito on laukaissut psykoosin.
Omahoitonakin reikimenetelmä nostaa alitajunnan eritasoja tietoisuuteen hyvin vahvasti.
Koen tämän prosessin erittäin terapeuttisena.
Avaukseni oli vähän harhaanjohtava. Kundaliiniin kuuluvaa meditaatiota harrastan Reikin kanssa. - ddedede
joqeri kirjoitti:
Olen kuullut potilailta, että mm. Reikihoito on laukaissut psykoosin.
Omahoitonakin reikimenetelmä nostaa alitajunnan eritasoja tietoisuuteen hyvin vahvasti.
Koen tämän prosessin erittäin terapeuttisena.
Avaukseni oli vähän harhaanjohtava. Kundaliiniin kuuluvaa meditaatiota harrastan Reikin kanssa.Jos psykoosi on niin pinnalla, niin mikä tahansa asia olisi sen laukaissut.
- joqeri
ddedede kirjoitti:
Jos psykoosi on niin pinnalla, niin mikä tahansa asia olisi sen laukaissut.
Jos ihmisen persoonallisuudessa 'muhii' psykoosin kaltainen tila...
ehkä asiallinen lääkehoito on silloin paikallaan.
- mudrat
muistaaksi jotenkin eritavalla. Virheitä?
- vasta-alkaja
tekee mudrilla? Kysyn vaan?
- jossain
vasta-alkaja kirjoitti:
tekee mudrilla? Kysyn vaan?
niitä käsiäkin on pidettävä.
- Fyysistä vs henkistä joogaa
Mielenkiintoista, oletko myös kokeillut fyysisempää joogaa.
Olen itse saanut mielentilaani apua astangajoogasta.
Kärsin pahoista keskittymishäiriöistä, ajoittaisesta masennuksesta ja kroonisesta väsymyksestä. Astanga kyllä auttaa noihin asioihin ihan selkeesti.- kunhan saat
vain asiallista opetusta asanoiden oikein tekemisestä, seuraa näes niitä polvivammoja kun ei opi oikein alusta. Vai mitä polvivammaiset Astanga koulun opettajat?
- Fyysinen vs. henkinen
kunhan saat kirjoitti:
vain asiallista opetusta asanoiden oikein tekemisestä, seuraa näes niitä polvivammoja kun ei opi oikein alusta. Vai mitä polvivammaiset Astanga koulun opettajat?
No, mun jalkojen asentoja korjataan jatkuvasti ja olen jo tajunnut, että jalat eivät saa törröttää ihan mihin tahansa suuntaan.
- jääg intte
- Mataji
Onks noi sahaajat hinduja? Matami ainakin näyttää ihan spykopaatilta.
- Reiki peikko
Arjesta selviää ihan itsekin tai aina voi hakea apua vaikka ammattilaiselta tai ystävältä. Konstit on monet! Varo että et täysin hurahda reikimiseen :)
- joqeri
Parantavaa energiaa. Yksikään ötökkä, ihminen mukaan lukien ei elä ilman sitä.
Tämä vanha itämainen menetelmä parantaa henkisiä ja fyysisiä sairauksia.
Mm. ahdistustloihin ja masennukseen näyttää tepsivän. Lääkkeettömästi.
- joogaaja
itekin kayn kundaliini joogassa. Aivan ihanaaa ja todella ghengitys tapoja monia ja en sanoisi sita niin haastavaksi. Itse asun ulkomailla ja taalla aloitin sen ja kayn tunneilla (nyt kaynyt 2 kk 2-5x viikos) eika itella ainakaan minkaan laisi ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798