Siinäpä sielukkuutta kerrakseen!
3
399
Vastaukset
- Urkur Pete
Aivan loistavaa toimintaa
- käpp...
osuvasti sanottu,,,souli pulppuaa sielusta,äijät osaa ilmaista soulin syvää olemusta.mukavaa että meilläkin suomessa muutamat lahjakkaat "nuoret"ovat innostuneet ilmasemaan soulin sykettä.hyviä soulbändejä on kehitteillä kunhan heput jaksavat treenata ja opiskella "sielukasta luovaa" rytmiä.soulissa ja myöskin bluusissa on sitä ihmiskunnan historian sitä "syvintä".kertokaapa te joilla on sana ja ilmaisu hallinnassa mielipiteitä lyhyesti bluus ja soul musiikista.en halua kuulla mitään ve,,, mielipiteitä, vaan ihan vakavasti ja myönteisesti miten ko. musiikki on koskettanut muitakin.
- YrjöJurri
Mollemmat ovat syntyjään etelänmiehiä ja Deltablues on yksi bluesin valtavirta. Minulla oli ilo ja kunnia nähdä molemma taiteilijat myös livenä, ei tosin yhtä aikaa, mutta kuitenkin.
On hyvä jos nuoriso löytää bluesin, itse koin bluesherätyksen 1966. Sen teki periaatteessa jo aijemmin Rollarit, mutta John Mayall ja Bluesbreakers / Clapton / Green oli se suurin paukku. Löysin etelän ja Chicago blueskyssät, unohtamatta Paul Butterfield Blues Bandiä ja sillä tiellä olen edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020