Siinäpä sielukkuutta kerrakseen!

NoitaNainen

3

449

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urkur Pete

Aivan loistavaa toimintaa

• käpp...

osuvasti sanottu,,,souli pulppuaa sielusta,äijät osaa ilmaista soulin syvää olemusta.mukavaa että meilläkin suomessa muutamat lahjakkaat "nuoret"ovat innostuneet ilmasemaan soulin sykettä.hyviä soulbändejä on kehitteillä kunhan heput jaksavat treenata ja opiskella "sielukasta luovaa" rytmiä.soulissa ja myöskin bluusissa on sitä ihmiskunnan historian sitä "syvintä".kertokaapa te joilla on sana ja ilmaisu hallinnassa mielipiteitä lyhyesti bluus ja soul musiikista.en halua kuulla mitään ve,,, mielipiteitä, vaan ihan vakavasti ja myönteisesti miten ko. musiikki on koskettanut muitakin.

• YrjöJurri

Mollemmat ovat syntyjään etelänmiehiä ja Deltablues on yksi bluesin valtavirta. Minulla oli ilo ja kunnia nähdä molemma taiteilijat myös livenä, ei tosin yhtä aikaa, mutta kuitenkin.

On hyvä jos nuoriso löytää bluesin, itse koin bluesherätyksen 1966. Sen teki periaatteessa jo aijemmin Rollarit, mutta John Mayall ja Bluesbreakers / Clapton / Green oli se suurin paukku. Löysin etelän ja Chicago blueskyssät, unohtamatta Paul Butterfield Blues Bandiä ja sillä tiellä olen edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe