Mistähän johtuu älytön rypälehimo. En voi ohittaa niitä kaupassa olipa mikä vuodenaika tahansa.Olen
M56. Onko niiden jatkuva syönti terveellistä ?
Muita näkökohtia asiaan, kiitos !
Grapes wanted !
1
441
Vastaukset 1
- N25*
Minä myös pidän paljon rypäleistä, tosin himoa on vähän hillinnyt tieto niiden sisältämästä kalorimäärästä. 10 viinirypäleessä on melkein 50kcal, joten puolesta kilostakin tulee helpolla keskivertoaterian energiamäärä. Rypäleet tulisi myös pestä huolella, sillä niiden kuoressa voi olla kaikenlaisia myrkkyjä jne. En kuitenkaan usko, että rypäleiden jatkuvasta syönnistä mitään suurempaa haittaa terveydelle on. Itse olen asunut vähän aikaa Turkissa, jossa yhden syksyn aikana söin n. rypälekilon päivässä. Ei ollut terveydelle mitään vaikutusta, eikä himokaan valitettavasti lakannut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627