Missä pelailee Hanno Möttölä. Tiedän, että Hoo lähti Epsanjasta, mutta minne?????? Kertokaa! Mikä on Hannon tulevaisuus? Pelaako vielä NBAssa?
Hanno Möttölän seura?
5
492
Vastaukset
- Baski
vielä ei edes Hanno.
- BasketBall & Rap #9
Niin siis Hanno itse sanoi, että hän saattaa, vielä palata NBA:han, mutta kun hän on nyt niin hyvässä jengissä, että pelaaminen on kivaa.
- se oli toi...
Ketä kiinnostaa enää? Se on nii surkee et ei, ei ja ei. Teit ei kiinnostais se jätkä yhtää jos se ei ois päässy NBA:han. Löytyy Suomestaki parempia pelaajia ku Hanno MöThead.
- El J
se oli toi... kirjoitti:
Ketä kiinnostaa enää? Se on nii surkee et ei, ei ja ei. Teit ei kiinnostais se jätkä yhtää jos se ei ois päässy NBA:han. Löytyy Suomestaki parempia pelaajia ku Hanno MöThead.
En sanois että huono. Sen kokosta pelaajaa ku Hanno on vaikee Suomesta löytää, varsinki jos heittokäden pitäis olla yhtä tarkka ja liikkuvuutta pitäis olla yhtä paljon. Onhan Suomessa näitä isoja köntyksiä jotka pärjää pituudessa, mutta se onkin sitten ainoa ase yleensä. Ilman loukkaantumisia ni sanoisin Sami Lehtorannan olevan lähimpänä Hannoa.
- red bull
olin ilmoittautunut yhelle hanno möttölän järjestämälle leirille ja hannon piti tulla myös sinne mut sit siält tuli kirje ettei hanno vält. pääsekkään koska hänelle on samaan aikaan jotkut NBA-leirit...eli kai se sinne sit yrittää ens kaudeks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014