Missä pelailee Hanno Möttölä. Tiedän, että Hoo lähti Epsanjasta, mutta minne?????? Kertokaa! Mikä on Hannon tulevaisuus? Pelaako vielä NBAssa?
Hanno Möttölän seura?
5
489
Vastaukset
- Baski
vielä ei edes Hanno.
- BasketBall & Rap #9
Niin siis Hanno itse sanoi, että hän saattaa, vielä palata NBA:han, mutta kun hän on nyt niin hyvässä jengissä, että pelaaminen on kivaa.
- se oli toi...
Ketä kiinnostaa enää? Se on nii surkee et ei, ei ja ei. Teit ei kiinnostais se jätkä yhtää jos se ei ois päässy NBA:han. Löytyy Suomestaki parempia pelaajia ku Hanno MöThead.
- El J
se oli toi... kirjoitti:
Ketä kiinnostaa enää? Se on nii surkee et ei, ei ja ei. Teit ei kiinnostais se jätkä yhtää jos se ei ois päässy NBA:han. Löytyy Suomestaki parempia pelaajia ku Hanno MöThead.
En sanois että huono. Sen kokosta pelaajaa ku Hanno on vaikee Suomesta löytää, varsinki jos heittokäden pitäis olla yhtä tarkka ja liikkuvuutta pitäis olla yhtä paljon. Onhan Suomessa näitä isoja köntyksiä jotka pärjää pituudessa, mutta se onkin sitten ainoa ase yleensä. Ilman loukkaantumisia ni sanoisin Sami Lehtorannan olevan lähimpänä Hannoa.
- red bull
olin ilmoittautunut yhelle hanno möttölän järjestämälle leirille ja hannon piti tulla myös sinne mut sit siält tuli kirje ettei hanno vält. pääsekkään koska hänelle on samaan aikaan jotkut NBA-leirit...eli kai se sinne sit yrittää ens kaudeks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020