Vaasan Citymarketin

asiakaspalvelua

Itse uutinen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200611155368333_uu.shtml

ja alkuperäinen kirjeenvaihto:
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:[email protected]]

Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan
yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !

Marttunen Petri < [email protected]
> kirjoitti:

Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee.
Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin.
Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei.
Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.>

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä
kestää:
Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta.
Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni
töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Juha Västilä

4

4425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrPhil

      milloin olisin viimeiksi naurannut näin paljon.

      • kokemusta on

        Todellakin on sellaiset asiakkaat rasittavia, jotka omaa tyhmyyttään/ tietämättömyyttään tuhoavat tuotteen, niin että se ei ole enää myyntikelpoinen ja sitten haluavat vielä rahansa takaisin. Itselläni tuli kerran asiakas palauttamaan Lahden voileipälevitteen. Kýsyin asiakkaalta ystävällisesti, että oliko tuote pilalla ostaessasi sen tai rahastimmeko väärän summan tai oliko päiväys vanhana myyty jne. Kun asiakas kertoi, että hän ei vaan tykännyt ks. tuotteesta ja hän haluaa rahansa takaisin tai vaihtaa muuten kauppaa, joten eipä siinä muuta kuin toivotin asiakkaalle hyvät päivän jatkot.. Ai niin kerran eräs pappa kuori appelsiineja ennen kuin hän punnitsi ne. Kysyin miksi hän meni sellaista tekemään, niin hän vastasi, että hän ei maksa kuoria, koska hän myöskään voi syödä niitä, että silleen..


      • Anonyymi

        Mistä tämä tänne taas pamahti.


    • NiMeTöN123

      avaamattoman tuotteen voi ainostaan palauttaa tai vaihtaa... näin meillä on ainakin neuvottu niin myyjille kuin asiakkaillekin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

      Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3430
    4. Kauan säkin jaksoit

      Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

      Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2386
    6. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

      ..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

      Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1819
    Aihe