Täällä palstalla on tosi hiljaista ottaen huomioon että avantokausi on parhaillaan hyvässä vauhdissa....
Vastaukset 4
- ja hö
Missä avantoja on ? : )
- Ponsku
Oon kuullu ton vitsin jo niiiiin monta kertaa tänä syksynä että ei enään naurata : )
Mun mies sano ton saman tänään viimeks kun tulin avannosta tai anteeksi talviuinnilta ; )
- Tähh
Tuntuu tyhmältä tuollainen skeidanmössöttäminen. Ei täälä Etelä-Suomessa mittään lunta ees ole enää ku sulannu kaikki. Luulet varmaan että tulen päivittäin Lappiin polskuttelemaan.
- Ponsku
Sä voit kyl iha rauhassa mennä sinne Lappiin jos haluat, mut mä kyllä harrastan avantouintia tai siis talviuintia täällä Etelä-Suomessa. Ja kyllä mä varsin hyvin tiedän että lumet on sulanut kaikki täältä etelästä.
Enkä mä mielestäni mitään paskaa puhu...mut tietenkin jokainen saa olla mitä mieltä tykkää. Huumorillahan tässä ollaan kirjoteltu ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3581327Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061175- 102915
- 82847
- 78832
- 52766
- 110763
- 82756
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686