Atria ja HK ovat kehittäneet uuden broilerilajikkeen Suomen markkinoille. Samassa linnussa löytyvät niin sisä-,ulkopaisti, sisä-,ulkofile, ainakin kun katsoo markkinoilla olevia kauppanimikkeitä. Ja hinta tietysti osan arvon mukaan. Olen huomannut 30v menneen hukkaan ravintolassa kun en ole löytänyt kyseisiä eri osia broilerista. Ja koulutus. Minusta lintu näyttää edelleen samanlaiselta eli 2 siipeä, 2 koipea, 2 rintapalaa. Se sisäffilee joka itseasiassa löytyy on n. 1-2cm pituinen ja painaa 5-6g. Näiden yritysten kehitysosasto pitäisi palkita maailmanlaajuisesti mullistavan linnunjalostuksesta.
Monitoimilintu
2
744
Vastaukset
Onhan sitä jo aikaisemmin kehitetty nautaeläin.
Lehmänfileestä tuottajalta lähtiessä muovautuu häränfile kauppaan tullessa.
Sisäpaistista taasen pihvifile.
Mitä taasen makkaroihin tulee niin,erehdyin taanoin ostamaan porosalamia jossa oli 80% possun eri osasia 15% muita tykötarpeita ja sitten 5% poroa että se siitä poronlihanautinnosta.
No pitää kyllä mainita että en sorru eineksiin kuin äärimmäisessä hädässä.- kulinaristiko?
Ei varmaan paina broilerin sisäfile noin paljoa ;) Ulkofile on kutakuinkin tuon kokoinen ;)
Muuten olet kyllä ihan oikeassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095