Kaverini pilasi yhden parhaimmista ystävyys suhteistani, joten nyt tekisi mieli lähettää tälle ex-ystävälle viesti jossa kiitän häntä ystävyydestä joka meillä oli ja hyvästelen hänet! Kertokaa kaikki runot jotka voi lähettää..
runo ystävälle ystävyyden loppumisen merkiksi
4
11184
Vastaukset
- Kikkioliina
Kerronpa sinulle tarinan tään
joka kuvaa kahta ystävää.
He kantoivat ruukkua keveää
oli täynnä se elämää elävää.
Oli ruukussa surut, ilot ja huolet
mutta-ei hätää-ystävä kantoi puolet.
Mutta kohtalo puuttui peliin
ja pienen paholaisen talutti esiin.
Putos ruukku ja meni rikki
sitä ystävät kumpikin itki.
Oli ruukku vuosia hajalla
kulki ystävät eri suunnalla.
Mietti kumpikin omalla tahollaan
voisko ruukkua ryhtyä korjaamaan.
Ihan pienin askelin etenivät
ja ruukun luokse ehtivät.
Sen yhdessä ehjäksi korjasivat
ja matkaa riemulla jatkoivat.
Nyt kun on juhlapäivä sulla
voi ystävä taas luokses tulla.
Lisää suvulla www.positiivarit.fi- kiitokset
Vallan mainiosti sanottu.Kauniisti ajateltu,tälläistä lukee mielellään!
- RonkeliPonkeli
Ystävä rakas, haluun toisen ystäväni takas. En suhun enään luota, ei ystävyytemme toivoa tuota. Pelkään tiemme nyt erille kulkevan, ystävyytemme tämän sulkevan. Älä muistele minua pahalla, pysyy muistot aina mukana!
- Iiidaj
Koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän, yht'äkkiä huomaa se päättyikin tähän. On paikkasi tyhjä ja korvaamaton, ja kaipuu suuri sanaton.❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849