Hei! Tiedän, että kaupasta on saatavissa valkosipulimurskaa, joka on pienissä pakastetuissa kuutioissa. Tietääkö kukaan, mistä sitä saa ostaa?
Valkosipulia pakasteena?
6
3580
Vastaukset
- kätevää
Olen joskus ostanut vuosia sitten Turusta - paikkaa en muista (olet. joku marketti), mutta on todella hyvä tuote valkosipulin ystävälle. Olen kuikuillut pakastealtaita, mutta ei ole silmään sattunut enää. Oli melko arvokasta, mutta kätevää ja todella tuoreen veroista.
Olis tosi kiva tietää, mistä tuota saa, jos saa.- Säilykkeenä
Pakasteena ei ikinä valkosipulia ole tullut vastaan, mutta kaupan säilykehyllystä kyllä löytyy todella kätevää valmista valkosipulimurskaa. Pieni lasipurkki, valkoinen kansi.Valmistaja "valkoliekki" (löytyy myös www-sivut).Omasta kaupastani löysin oliivien, hillosipulien ym. luota.Hyvä säilyvyys!
- alkup.
Säilykkeenä kirjoitti:
Pakasteena ei ikinä valkosipulia ole tullut vastaan, mutta kaupan säilykehyllystä kyllä löytyy todella kätevää valmista valkosipulimurskaa. Pieni lasipurkki, valkoinen kansi.Valmistaja "valkoliekki" (löytyy myös www-sivut).Omasta kaupastani löysin oliivien, hillosipulien ym. luota.Hyvä säilyvyys!
Paljon kiitoksia vastauksesta. Löysin tuota säilykemurskaa omasta kaupastani. Nyt ei muuta kuin entistä innokkaammin tekemään valkosipulisia ruokia...!!
- Keittäjä
Älkää nyt herran jumala käyttäkö niitä puolivalmisteita. Mikään ei ole enää pyhää. Valkosipuli täytyy käyttää tuoreena, silloin sen aromit ja maut ovat parhaimmillaan.
- Nysvääjä
Miksi minun pitäisi nysvätä kaupasta saatavien "tuoreiden" valkosipulien kanssa?? Ne kun on useimmiten sisältä homeessa tai ruskeita?? Olen käyttänyt purkissa olevaa valmista Valkoliekki-murskaa ja se on paljon kätevämpää. Makukin on mielestäni ihan hyvä.
Sitä paitsi, jos ostan kokonaisen valkosipulin, josta puolet on homeessa ja käytän siitä 2-3 kynttä, ja heitän loput roskiin, niin eikös sellainen tule aika kalliiksi? Tuo purkissa oleva säilyy pitkään jääkaapissa.
- cittarista saa
Itse olen käyttänyt jo vuosia niitä, toinen maku on puristettu valkosipuli jossa seassa paprikaa. Tosi siistiä, nopeeta ja tuoreen veroista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809