Syönkö tarpeeksi?

prettygirl-86

Moi!

Oon ruvennut miettimään et syönkö tarpeeksi kun oon siirtynyt tähän VHH-ruokaan (en nyt ihan kirjaimellisesti mut pääosin vhh-ruokaa...)

Pääosin syön seuraavanlaisesti:

Aamupala: esim.1 kaks kananmunaa, salaattia/raastetta, (pala juustoa), (pala leipää)

Noi mitkä laitoin sulkuihin, tarkottaa siis sitä etten aina syö noita, mut saatan syödä...:)

lounas: jotain salaattia ( kalaa, esim.sardiineja) tai kaali/lantturaastetta...

päivällinen: vaihtelee aika paljon, en oo aina ehtinyt/jaksanut kokkailla kirjaimellisesti vhh-"ohjeiden" mukaan...mutta esim.muikkuja ja salaattia, jotain keittoa, jotain kalaa, välillä lihaa jne. yms.

Oon aika pitkä ja hoikkakin ollut aina, tää ruokavalio tosin kiinteyttänyt lihaksia, ja hoikistanutkin entisestään jonkun verran...

Välillä tuntuu et esim. lounaan jälkeen tulee nopeemmin nälkä mitä "sais" tulla...eli jo aiemmin kuin 5-6 tunnin jälkeen...

Muuten tää ruokavalio siis toiminut hyvin mut välillä vähän nälättää...(tosin välillä saatan ostaa karkkia mikä ehkä sekottaa ruokavaliotani...? en jaksa olla liian tiukka tässä asiassa...)

Oleellisin muutos minkä tän ruokavalion myötä tein oli leivän jättäminen lähes kokonaan runsashiilariset ruuat...Lähti kaikki pikkunäpytkin naamasta, kauneusruokaa...:)

Mut joo...kommentteja, vinkkejä ym.?

Lisäksi: Käytättekö lisäravinteita/vitamiineja, ja jos niin mitä ja kuinka paljon?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!:)

p.s. Eikö idea oo kuitenkin se että saa syödä niin paljon kuin huvittaa jokaisella aterialla...? eli ts. mahansa täyteen...

2

1404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhömm

      Onhan tuossa monenmoista, mutta mahdoton sanoa syötkö tarpeeksi tuommoisen sepustuksen perusteella.

      "esim.muikkuja ja salaattia, jotain keittoa, jotain kalaa, välillä lihaa jne. yms."
      Ota tuosta nyt sitten selvää paljonko siinä on ruokaa... :D

    • Josuli

      energia/kalorimäärä tavoittuu, niin silloin kyllä. Oletko laskenut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2276
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      437
      1709
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      19
      1255
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      82
      1236
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1164
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      295
      1086
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      192
      1064
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      52
      1051
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      208
      903
    Aihe