Onko se "yhtä aikaa" vai "yhtaikaa" ?
"Yhtä aika" vai "yhtaikaa"
4
997
Vastaukset
- Tuhkaluukku
vai yht'aikaa
- Ässässäkävijä
>kaikki yhes koos
Saako neljän K:n K-citymarketista (”kitukaupasta”) yhden koon sukkahousuja (sukahousuja?)
???
No, pankkiryöstöt eivät kuulu toimialaani, joten sukkahousujen saatavuus ei ole minulle oleellisen tärkeää. Teepaitoja olen sen sijaan koettanut kummankin ryhmän marketeista itselleni katsella. Huonolla menestyksellä – johtuneeko siitä, että olen pikemminkin kahvinjuoja?
* * *
S-ryhmä piirrätti pari vuosikymmentä sitten uuden liikemerkin jollakulla tunnetulla logograafikolla – olisikohan ollut peräti professori Kyösti Varis himself asialla? Siitä tuli jonkin sortin floppi. Aiheena oli lähinnä S-kirjain ja muutama epäkeskeinen ympyrä, kolmekohan kaikkiaan? Kansa kutsui tekelettä piankin Epä-Keskoksi. Ei se kauankaan ehtinyt käytössä vanheta ennen kuin tuli korvatuksi taas uudella. - Koollakin väliä
Ässässäkävijä kirjoitti:
>kaikki yhes koos
Saako neljän K:n K-citymarketista (”kitukaupasta”) yhden koon sukkahousuja (sukahousuja?)
???
No, pankkiryöstöt eivät kuulu toimialaani, joten sukkahousujen saatavuus ei ole minulle oleellisen tärkeää. Teepaitoja olen sen sijaan koettanut kummankin ryhmän marketeista itselleni katsella. Huonolla menestyksellä – johtuneeko siitä, että olen pikemminkin kahvinjuoja?
* * *
S-ryhmä piirrätti pari vuosikymmentä sitten uuden liikemerkin jollakulla tunnetulla logograafikolla – olisikohan ollut peräti professori Kyösti Varis himself asialla? Siitä tuli jonkin sortin floppi. Aiheena oli lähinnä S-kirjain ja muutama epäkeskeinen ympyrä, kolmekohan kaikkiaan? Kansa kutsui tekelettä piankin Epä-Keskoksi. Ei se kauankaan ehtinyt käytössä vanheta ennen kuin tuli korvatuksi taas uudella.Ässässäkävijä kysyy:
>>Saako neljän K:n K-citymarketista (”kitukaupasta”) yhden koon sukkahousuja (sukahousuja?)>>
Saapi kyllä. Mutta mitä minä teen niillä, kun en ole yhden kokoinen :)
Näin vitsaili naapurin ylensyönyt rouva langanlaihalle sisarelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036