Missä on perinteisiä Joulumyyjäisiä kemi-tornion alueella?
joulumyyjäisiä?
13
988
Vastaukset
- joululeivonnaisia
halajat?
Nimimerkki-
Mieluusti leipoisin ne sinulle .- joulu leivonnaisten hakuun!
no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
kerro siis jos tulet johonkin myymään!!! - heppahöperöt
joulu leivonnaisten hakuun! kirjoitti:
no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
kerro siis jos tulet johonkin myymään!!!Laivakankaan raviradalla 9.12.2006 kello 12.00 alkean! Sinne vaan kaikki joukolla shoppailemaan=)
- harrastan
joulu leivonnaisten hakuun! kirjoitti:
no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
kerro siis jos tulet johonkin myymään!!!leipomista ja kasitoita ja myyn tuotteeni yleensa vain suoraan kotoa.
Myyntipaikat maksavat suht paljon.
Toki myyjaisis on omanlainen tunnelma.
Siis mielenkiintoinen tapahtuma, varsinkin joulunalus aikaan.
- on....
huomenna seminaarin koululla 10-14
- 7.12
Meillä on perinteiset joulumyyjäiset Kivikon koululla torstaina 7.12 kello 17-19.
Myytävänä kakkuja, käsitöitä, jouluaskarteluja, arpoja, jne. Myyjäisten tuotto menee luokkien luokkaretkiä varten. Tervetuloa iloiseen ja touhukkaaseen tunnelmaan! - kertokaapas/mainostakaa
kiitos vaan,
haluaisin myös ensi viikonlopun myyjäisistä tietoa........- joulumyyjäiset
on joulumyyjäiset tulevana lauantaina 9.12 kello 12.00 alkaen..luvassa oli jotain agility esitystäkin!!!
- 16. pvänä
16.12.2006 MAASEUDUN JOULU TULEE KAUPUNKIIN
Tapahtumapaikka Kemin kulttuurikeskus, klo 9 - 15
Lisätiedot: Kaisu Risto, puh.040 - 526 9868
Sähköposti: [email protected]- Keminmaalla
Löytyykö esim. Keminmaalla niitä perinteisiä yhteisiä joulumyyjäisiä, joissa on ollut järjestäjinä SPR tai VPK:n naiset? Tietääkö kukaan onko niitä tänä vuonna ja koska jos on ja mihin voi ilmoittautua?
- Tonttu
Kemissä on Joulu tori 20.-22.12. Monikulmassa. Näytti olevan mainoslappu talossa. Siellä varmisti kans kaikenlaista leivonnaisia ja muuta mukavaa.
- kippu
Vai onko se Monikulman liikkeiden oma "Joulutempaus"?
- Tonttu
Minun ymmärrykseni mukaan ei ole. Asiahan tietysti selviää, jos käyt paikan päällä katsomassa. Hyvää joulunaikaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372