joulumyyjäisiä?

joulu leivonnaisten hakuun!

Missä on perinteisiä Joulumyyjäisiä kemi-tornion alueella?

13

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joululeivonnaisia

      halajat?

      Nimimerkki-
      Mieluusti leipoisin ne sinulle .

      • joulu leivonnaisten hakuun!

        no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
        kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
        kerro siis jos tulet johonkin myymään!!!


      • heppahöperöt
        joulu leivonnaisten hakuun! kirjoitti:

        no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
        kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
        kerro siis jos tulet johonkin myymään!!!

        Laivakankaan raviradalla 9.12.2006 kello 12.00 alkean! Sinne vaan kaikki joukolla shoppailemaan=)


      • harrastan
        joulu leivonnaisten hakuun! kirjoitti:

        no otan ihan jotain joulukakkuja ja yleensä ostan pari joululimppua..... jos sattuu kohdalle niin ostan pipareitakin. ja villasukat voisn myös ottaa miehelleni.
        kaipaan siis niitä myyjäisiä ja sitä tunnelmaa ja ostan mieluummin sieltä kun suoraan sinulta=)
        kerro siis jos tulet johonkin myymään!!!

        leipomista ja kasitoita ja myyn tuotteeni yleensa vain suoraan kotoa.
        Myyntipaikat maksavat suht paljon.

        Toki myyjaisis on omanlainen tunnelma.
        Siis mielenkiintoinen tapahtuma, varsinkin joulunalus aikaan.


    • on....

      huomenna seminaarin koululla 10-14

    • 7.12

      Meillä on perinteiset joulumyyjäiset Kivikon koululla torstaina 7.12 kello 17-19.
      Myytävänä kakkuja, käsitöitä, jouluaskarteluja, arpoja, jne. Myyjäisten tuotto menee luokkien luokkaretkiä varten. Tervetuloa iloiseen ja touhukkaaseen tunnelmaan!

    • kertokaapas/mainostakaa

      kiitos vaan,
      haluaisin myös ensi viikonlopun myyjäisistä tietoa........

      • joulumyyjäiset

        on joulumyyjäiset tulevana lauantaina 9.12 kello 12.00 alkaen..luvassa oli jotain agility esitystäkin!!!


    • 16. pvänä

      16.12.2006 MAASEUDUN JOULU TULEE KAUPUNKIIN
      Tapahtumapaikka Kemin kulttuurikeskus, klo 9 - 15
      Lisätiedot: Kaisu Risto, puh.040 - 526 9868
      Sähköposti: [email protected]

      • Keminmaalla

        Löytyykö esim. Keminmaalla niitä perinteisiä yhteisiä joulumyyjäisiä, joissa on ollut järjestäjinä SPR tai VPK:n naiset? Tietääkö kukaan onko niitä tänä vuonna ja koska jos on ja mihin voi ilmoittautua?


    • Tonttu

      Kemissä on Joulu tori 20.-22.12. Monikulmassa. Näytti olevan mainoslappu talossa. Siellä varmisti kans kaikenlaista leivonnaisia ja muuta mukavaa.

      • kippu

        Vai onko se Monikulman liikkeiden oma "Joulutempaus"?


      • Tonttu

        Minun ymmärrykseni mukaan ei ole. Asiahan tietysti selviää, jos käyt paikan päällä katsomassa. Hyvää joulunaikaa!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe