Olen juossut 10 vuotta suunnilleen samanlaisilla ja merkkisillä kantavaimennetuilla gel kengillä. Päkiävaimennusta ei juuri vanhoissa kengissäni ole ollut. Ei koskaan mitään ongelmia jaloissa.
No hankinpa sitten tämän merkin (joku nimbus)parhaat ja vaimennetuimmat kengät, mitkä mulle pitäis sopia. Tuli jalkaterät ja pohkeet kipeiksi aina juoksun jälkeen. Lenkkeilymäärät ja alustat ovat pysyneet samoina - ihan käsittämätöntä. Varsinkin lenkkeilyn jälkeisenä aamuna sattuu kummasti jalkateriin.
Olen ajatellut, että totun näihin varmasti. Pieni kipu ja tottuminen on mielestäni normaalia. Totunkohan todella näihin, vai voivatko vahvasti päkiävaimennetut kengät olla minulle vain väärä valinta? Kipeytyminen on kestänyt nyt pari kuukautta tuollaisella 3 krt/vko lenkkeilyllä. Mielestäni tämä on outoa.
Voiko päkiävaimennus jotenkin "potkia takaisin" tietynlaisessa askellustyypissä?
Onko samanlaisia kokemuksia.
Jalkaterän kivut ja...
3
376
Vastaukset
- nimbus VII
Nimbuksethan on neutraalin ja supinoivan askeltajan kenkä. Itellä on neutraali ja Nimbukset sopii kuin nenä päähän. Eka viikko menee aina uusilla NImbuksilla pikkusen kituessa eli kengät tuntuu kanooteilta, mutta sen jälkeen homma alkaa rullata mielekkäästi. Ite yritin välillä eroon Nimbuksista, mutta ei vaan löytynyt jaloille toista yhtä hyvää.
Ehkä ne Nimbukset eivät vaan sovi sun jaloille, sen verran pitkään oot kuitenkin koettanut ajaa niitä sisään...- efgrh
Jos noin pitkään olet kipujen kanssa juossut, niin vaihda ihmeessä kenkiä.
- ...Pegasos
Asicsin Nimbus on käsittääkseni tullut kilpailemaan Niken Pegasoksen sarjaan, mutta ei mielestäni onnistunut siinä täysin. Kantaa nostamalla saatiin "nikemäinen" juoksuasento, mutta päkiän kohta jäi liian pehmeäksi. Itselläni myös kipeytyy jalkaterät Nimbuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637