VIHATAANKO MEITÄ

gootti tyttö

Vihataanko meitä? Mua ainaki sanotaan saatananpalvojax ja haukutaan. Nii mix siis eix se ole periaatteessa meijän oma asia. Saatana miettisvähän niitä hoppareita saatana menossa talvi sotaan. Nii ja jehovat voi helvetti unoja nii mix meijän pitää olla saman laisii kun muut kulkee farkku mini hame päällä. (mulle ei sellasta sais päälle)No asiaan nii mun kaverit nii ne on laittanu mun kanssa välit poikki ja sillai kun oon gotti.Sekä kaverit laittaa soimaan jotain Rähinää täyssin vihataanko meitä mä haluun tietää kun ei oo hirveen kivaa ja laitan välit poikki niitten kavereitten kanssa ja ne tietää mun Nickin nii tietää ketä tarkotan mut onnee teille jolla on oman laisii kavereita kuten mä LISSUUI :(

13

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      ...meinas tulla housuun tota lukiessa, ja ma kun luulin et gootit on hirveita synkistelijoita, mutta onhan teilla huumorintajua...

    • Kalle

      ...etta gootit on hirveita synkistelijoita, mutta onhan teilla huumorintaju... Ajatus siita ettei tama ehka ollutkaan vitsi saa mut nauramaan entista enemman.

      • eisentää

        mä en ainakaa vihaa goottejaa.. päin vastoin mä jotenkii arvostan teit.. ite oon rakastunutkii goottii. mut ei siit koskaa vois tulla mitää


      • voi kiesus
        eisentää kirjoitti:

        mä en ainakaa vihaa goottejaa.. päin vastoin mä jotenkii arvostan teit.. ite oon rakastunutkii goottii. mut ei siit koskaa vois tulla mitää

        ootko ihan, ihan, IHAN varma, että olet gootti?? tuo teksti ei oikein vakuuttanut mua.. sori, mut harvemmin kuulen goottien puhuvan noin... oudosti ja x:ää korostaen. aiheessasi on kuitenkin asiaa, mutta se ei koske pelkästään gootteja. Myös hevareita ja punkkareita pidetään liian usein saatananpalvojina, mikä on mielestäni täysin perseestä!! Saatananpalvoja saattaa olla joku sellainen, joka ei millään tavalla eroa massasta, on kunnioitetussa asemassa yhteiskunnassa ja kuuntelee vaikkapa Britneytä.
        Siispä, OLKAA YSTÄVÄLLISIÄ, ÄLKÄÄKÄ LUOKITELKO IHMISIÄ ULKONÄÖN PERUSTEELLA!!!!!!!!!!!!!
        Kiitos :)


    • VITUN SELVÄ TROLLI

      VITUN SELVÄ TROLLI

    • BubbleGirl

      Välimerkit on muuten näppärä kieleopillinen keksintö, jota suosittelen käytettäväksi. Yhdyssanat on myös syytä opetella. Kolmas ovat nuo x-kirjaimet ks-kirjainyhdistelmän tilalla, joka saa vasemman silmäkulmani nykimään lievästä aivokrampista. Tekstin perusteella voisit olla vain hyvin ironinen perusteini, joka on saapunut kettuilemaan, mutta uskon sinun kuitenkin olevan goottihengen mukaan kulkeva tyttö... et ehkä vain osaa vielä kirjoittaa...

      Joka tapauksessa: gootteja kohdellaan usein huonosti, koska heitä vähän aristellaan erilaisen; voimakkaan ja synkän ulkomuodon vuoksi. Ne saatananpalvojanimitykset ovat vain kypsymättömien koululaisten keksimä 'kiva juttu', jolla he pyrkivät todistamaan kuuluvansa massaan ja tietenkin kuullostamaan hyvältä. (ha ha)
      En kutsuisi käytöstä vihaksi, vaan ehkä ennemminkin peloksi tai vähintäänkin epäilyksi. Ymmärrettäväähän se on, että pitää alkaa raakkumaan, kun ohitse kävelee tummaan pukeutunut, kylmätunteisen näköinen kaveri. Ihan normaalia nuorten käytöstä. Kyllä ne kasvaessaan ymmärtää olleensa suppeamielisiä ja lapsellisia.
      Sille, että monet nykyään käyttäytyvät noin, sille ei voi mitään. Peruspissat tulevat aina olemaan sellaisia, koska haluavat ryhmän tukea ja sulautua massaan, joka heitä ympäröi. Vaatii tiettyä kypsyyttä ja rohkeutta heittäytyä erilaiseksi, vaikkakin gootteja ja hevareita (jotka tavispulliaiselle ovat yksi ja sama asia, saatanpalvojia x) ) nykypäivänä onkin melkoinen määrä. Perusteinit pelkäävät jäävänsä ryhmän ulkopuolelle ja tulevansa kiusatuksi. Siksi nuorilla on tarve näyttää ja kuullostaa 'kovalta ja seksikkäältä', vaikka tosiasiassa he vain saattavat itsensä naurunalaiseksi. Heikkoja pikku perkeleitä.
      Se on sellaista luonnollista käyttäytymistä, jota jo (ja varsinkin) alkuihmiset harrastivat. Ryhmän (ts. lauman) ulkopuolelle jääneellä yksilöllä oli huonot mahdollisuudet selvitä hengissä. Sama pätee näihin yläasteperkeleihin, yksin ei haluta jäädä, koska yksin ei pärjätä.
      Eli jos muut ovat sitä mieltä, että gootit ovat rumia ja palvovat Saatanaa, täytyyhän MINUNKIN sitten ajatella niin, muutoinhan minusta ei enää ehkä pidettäisikään. Näyttäisin aasilta.

      Ymmärräthän?

      Tahdon nyt siis vain sanoa, että pidä pääsi, löydät vielä paljon uusia ystäviä, mahdollisesti juuri gootteja, kunhan annat tilanteille aikaa ilmaantua. Tutustut vielä moniin uusiin ihmisiin esim. lukiossa ym. ja pien huomaatkin, että kaikenmaailman satanistihaukut ovat vähentyneet kummasti tai kokonaan hävinneet.
      Kulje sitä polkua, jonka tunnet omaksesi, älä alistu muiden sanojen ja mielipiteiden pompoteltavaksi. Olet sellainen, jollaiseksi itsesi tunnet. Forward!




      Ja nyt, jos itse olet kamalasti typottanut, kyllä nolottaa. x)

    • mikä..

      provo!! xD

      niin surkee että tekis mieli itkee...

      ei kukkaa tosissaan tuollasta kirjota!

    • ....

      ...ELÄMÄ!

    • Tuntematon

      Ulkonäön perusteella arvosteleminen on todellakin väärin, eikä se ole erityisen mukavaa. (Omaa kokemusta löytyy myös.)
      Toiseksi, tekstistä saisi paljon paremmin selvää, jos vaihtaisit x-kirjaimet (joiden perusteella en kylläkään ihan heti arvioisi sinua gootiksi) ks-yhdistelmäksi, kiinnittäisit enemmän huomiota yhdyssanoihin, ja aloittaisit jokaisen kirjaimen isolla alkukirjaimella ja lopettaisit pisteeseen. Myös pilkut olisivat suotavia.
      Ja kuten sanoin (ja kuten joku muukin jo sanoi), kirjoitustyyli ei oikein kuulosta gootin kirjoittamalta. Joten saanen kysyä; oletko mieleltäsi todellinen gootti, vai lasketko itsesi gootiksi vain vaatetuksen perusteella? Joka tapauksessa, minä itse olen hieman goottihenkinen ihminen, mutten kuitenkaan laske itseäni gootiksi. Ja minä olen saanut sellaisen käsityksen, että gootteja ei varsinaisesti vihata, muttei kuitenkaan lasketa "normaalien" ihmisten joukkoon. Minä itse hyväksyn kaikki ihmiset sellaisinaan, kuin he sattuvat olemaan.
      Sitten vielä yksi asia. Onko tällä asialla mitään tekemistä goottimusiikin kanssa?!

    • sä olet joku ihQDaa teinix....et gootti...Opetteles kuule tyttö kirjottamaan... ja luuletko todella että oot gootti jos lempi värisi on musta ja pukeudut usein mustaan?? Ehei... Siihen tarvitaan paljon muutakin... Itseäni en luokittele yhtään miksikään mutta on mua gootiksi sanottu niin ei mua ainakaan kukaan vihaa ( tai siis kyllä vihaa mutta se ei liity gootiuteen mitenkään) eikä ystävät oo jättäny ma yksin sen takia millanen oon. Mut jos sä olet gootti niin mä syön alus housuni -_-

    • Crommower

      Tämähän on ilmi selvä trolli.

      • gothstorm

        ..Pitäisi olla gootti MUSIIKKIIN liittyvä aihe?vai ajteltiinko nyt niin että on gootti vain siksi että kuuntelee goottien musaa?! Se musiikki ei tee gootiksi Pitää olla vähän ulkonäöltäkin vähän GOOTTI! en oo kato ikinä nähny goottia farkuissa tai pinkissä topissa ja sitten luonnekkin...


      • Omenaporarekisteri
        gothstorm kirjoitti:

        ..Pitäisi olla gootti MUSIIKKIIN liittyvä aihe?vai ajteltiinko nyt niin että on gootti vain siksi että kuuntelee goottien musaa?! Se musiikki ei tee gootiksi Pitää olla vähän ulkonäöltäkin vähän GOOTTI! en oo kato ikinä nähny goottia farkuissa tai pinkissä topissa ja sitten luonnekkin...

        Ylläri sulle: goottikulttuuri on musiikkipohjainen kulttuuri! Ensin musiikki, sitten vasta vaatteet. Eikä niillä jööteillä ole mitään erityistä luonnetta eikä mitään vitun aatetta, ei ole mitään muuta yhdistävää kuin musta väri.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe