naiset suomessa huono arvoisia

,.,.,.,.,

Yleensä rumia, läskejä, persejalkoja ja vittumaisia tai pakollisesti vähintään pari noista. Tietysti hyviäkin naisia on, mutta eipä niitä sinkkuina ole ja 99% sinkkunaisista on pelkkiä jämiä tavalla toisella. Kun katselee suomalaisia miehiä niin monet on pitkiä, komeita ja hyvässä kunnossa ja luonnekaan ei ole niin vittumainen mitä naisilla. Onneksi nykyjään ei tarvi tyytyä rumenevaan ja huonoluonteiseen suomiakkaan. Ihan sama mihin ilman suuntaan menisi niin vähintään luonne on parempi mitä näillä suomalaisilla puolimiehillä ja ulkonäkö usein myös huomattavasti parempi. Harmittaa kyllä joidenkin suomalaisten miesten puolesta kun joutvat näitä harakoita sietämään kun eivät tiedä paremmasta.

64

3507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää uhotko

Kyllä niille rumille suominaisillekin joku pettävä gigolo löytyy etelästä

• Oswald

...hyvähkössä trimmissä. Venäjätä ja Virosta löytyy kaunottaria ja vielä kauempaa Thaimaasta aivan upeita. Miesten ei tarvitse antaa suomalaisen tuulipukuämmän syljeksiä silmilleen. Vierasmaalaisten seksiperinteet rikastuttavat.

• odottelet?

Kyllä rumille suominaisille joku pettävä gigolo löytyy etelästä.

Joten sinun ei tarvitse hyvää hyvyyttäsi säästellä taivaspaikkaa rinnallasi.

• lehden lukenut

Oli perjantain Hesarissa just juttua noista vierasmaalaisista. Oikeen "upeita" HIV:n kantajia. Yök.

• Carlsberg-Heineken

että "etelän adonikset" eli kreikkalaiset miehet ovat Euroopan ylipainoisimpia. Suomalaiset miehet eivät myöskään ole innokkaimpia kaljan juojia Euroopassa, vaan tsekit. Irlantilaiset taas kuluttavat eniten alkoholia.

• Tuborg-fani
        Carlsberg-Heineken kirjoitti:

että "etelän adonikset" eli kreikkalaiset miehet ovat Euroopan ylipainoisimpia. Suomalaiset miehet eivät myöskään ole innokkaimpia kaljan juojia Euroopassa, vaan tsekit. Irlantilaiset taas kuluttavat eniten alkoholia.

nimittäin suomalaiset miehet (ja ok, naisetkin jotkut)on ainoat enää 2000-luvulla kun käyttävät vyölaukkuja. Mykistävää.

• en katunut hetkeäkään

Joo eli tilasin naisen sitten netistä. Maksoin MasterCardilla (voittaa Visan mun mielestä). Niin joo siis Venäjältä, naisen nimi oli muistaakseni Lena. Vitun kaunis. Hyvä perse. Eli meitsi oli myytyä miestä siitä hetkestä kun näin sen akan kuvan siellä saitilla. Osaa kuulemma kokata ja olla muutenkin naisellinen. Toivottavasti sieltä nyt on tulossa ihan kelpoa tavaraa, haluaisin päästä jo koe-ajamaan kyseisen leidin. Pitäis saapua Suomeen tossa parin viikon kuluttua, turhan pitkä aika, mutta niinhän ne sanoo että hyvää kannattaa odottaa...

• lällöllol

Voi helkkari... Ei kai vaan tulliin jää tommonen kissa pakkaus? :S

• tarkastaa hanurin
        lällöllol kirjoitti:

Voi helkkari... Ei kai vaan tulliin jää tommonen kissa pakkaus? :S

mä luulen että kyllä tullimiehet tarkastavat siltä ruumiinontelot ;D

• venäläisistä

Tarkastetaanko näistä venakoista HIV yms testit. Olen itse hoitoalalla ja tiedän valitettavasti tapauksen, jossa vanhempi suomal.mies oli tilannut naisen näin ja rakastunut tähän venakkoonsa kovasti, mutta voi, saikin häneltä HIV:n. Tämä on siis täysin tositarina.Oli mun potilas nimittäin. Harmitti tämä tapaus,koska mies ihan oikeasti rakasti tätä naista.Voihan se kylklä testauttaa sitten täällä suomessakin, mutta testithän näyttää vasta muutaman kuukauden päästä varman positiivisen.

• kiribati
        venäläisistä kirjoitti:

Tarkastetaanko näistä venakoista HIV yms testit. Olen itse hoitoalalla ja tiedän valitettavasti tapauksen, jossa vanhempi suomal.mies oli tilannut naisen näin ja rakastunut tähän venakkoonsa kovasti, mutta voi, saikin häneltä HIV:n. Tämä on siis täysin tositarina.Oli mun potilas nimittäin. Harmitti tämä tapaus,koska mies ihan oikeasti rakasti tätä naista.Voihan se kylklä testauttaa sitten täällä suomessakin, mutta testithän näyttää vasta muutaman kuukauden päästä varman positiivisen.

hoitoalan ihminen olet? Etkä tuon parempaa ohjetta osaa antaa?

KAIKKIEN uusien kumppaneiden kanssa, olivat he minkämaalaisia tahansa, tulee alkuun käyttää kondomia. Sitten kun on oltu yhdessä muutama kuukausi ja kun on ainakin hyvä syy uskoa, että ollaan molemminpuolin sitouduttu olemaan vain keskenään (sillehän ei mitään voi, jos toinen silti pettää, käydään molemmat testeissä ja vasta sen jälkeen jätetään kortsu pois. Siis jos raskauden ehkäisy on kunnossa tai raskaus on toivottu.

• oudossa valossa

"Osaa kuulemma kokata ja olla muutenkin naisellinen."

Ei se kokkaus naisellisuutta ole.

• niin,
        kiribati kirjoitti:

KAIKKIEN uusien kumppaneiden kanssa, olivat he minkämaalaisia tahansa, tulee alkuun käyttää kondomia. Sitten kun on oltu yhdessä muutama kuukausi ja kun on ainakin hyvä syy uskoa, että ollaan molemminpuolin sitouduttu olemaan vain keskenään (sillehän ei mitään voi, jos toinen silti pettää, käydään molemmat testeissä ja vasta sen jälkeen jätetään kortsu pois. Siis jos raskauden ehkäisy on kunnossa tai raskaus on toivottu.

lisäksi minun tietojeni mukaan suomessakin kyseistä tautia löytyy, vaikka en hoitoalan ihminen olekaan.

Joten varoivainen tulee olla aina uudessa suhteessa.

• Hoituri
        kiribati kirjoitti:

Tarkoitin viestini "tilasin naisen netistä"-kirjoittajalle, huomasit varmaan!!Eli tarkennukseksi, tottakai myös kotimaisissa suhteissa täytyy olla varovaisutta aluksi, mutta yleensä kotimaissa pystyy seurustelemaan vähän pidempään,eli tutustuu ihmiseen ilman seksiä. Postimyyntitytön sen sijaan tuosta vaan muuttaa kotiisi asumaan "vaimoksi".Ymmärrät varmaan asian eron.

• Pyh pyh

Tuo on ihan paskapuhetta ja tiedät sen itsekin. Meneppä
      vaikka yliopistolle katsomaan siellä opiskelevia tyttöjä.
      Löytyy hoikkaa, kaunista ja mukavaa naista vaikka millä
      mitalla ja ainakin puolet ovat vielä sinkkuja.

Sinun kannaltasi ongelmallista on tietysti se, että he hakevat
      seuraa lähinnä oman ikäisistään fiksuita miehistä, eivätkä
      kaltaisistasi katkeroituneista mitättömyyksistä.

Elämä on. Get over it. Hae sinä naisesi ulkomailta, jos
      et suominaisille kelpaa.

• Kandidaatti

Yliopistoilta saattaa löytää hoikassa kunnossa olevia naisia, jotka ovat vieläpä kauniitakin, mutta siihen se sitten jääkin.

Nämä ulkopuoleltaan kovin viehättävät naiset juoksevat pariin kertaan viikossa ryyppäjäisissä, harrastavat vuorotellen irtosuhteita muutamien kampusten "orien" kanssa ja käyttäytyvät törkeästi.

Näille naisille miehen luonne on yksi lysti, ja hänen ulkonäkönsä ja varallisuutensa kaikki kaikessa.

Jonkinlaisen käsityksen näiden naisten olemuksesta saa jo kuuntelemalla, kuinka he vertailevat seksikokemuksiaan yliopistojen käytävillä, mutta parhaiten heidät oppii tuntemaan, jos vierailee ylioppilaiden päihtymistilaisuuksissa.

• Tasoista

99% sinkuista sukupuolesta riippumatta on nk. jämiä. Ylemmän markkina-arvon omaavan ihmisen ei tarvitse koskaan olla sinkkuna pitkiä aikoja. Eli siis hyvännäköiset ja kelvollisen luontoiset fiksut ihmiset eivät ole sinkkuna vuositolkulla (paitsi eritystapauksessa). Onhan se nyt itsestäänselvyys, että jos ei kelpaa kenellekään niin jotain vikaa täytyy olla.

• tarkoita

ettei kelpaisi kenellekään. Minkäs tasoinen ihminen se sellainen on, joka ottaa sen jolle kelpaa. Eikös pitäisi edes haeskella sellaista, jonka haluaisi ottaa, oikeesti ottaa eikä vain esittämään, että on joku.

• Vaaditaan liikoja
        tarkoita kirjoitti:

ettei kelpaisi kenellekään. Minkäs tasoinen ihminen se sellainen on, joka ottaa sen jolle kelpaa. Eikös pitäisi edes haeskella sellaista, jonka haluaisi ottaa, oikeesti ottaa eikä vain esittämään, että on joku.

No monella sinkulla tilanne onkin se, että vaaditaan liikaa
        omaan tasoonsa nähden. Jos tuotetta kauppaa ylihintaan,
        niin eihän sitä kukaan osta.

Jos pyydät vanhasta Toyotasta saman verran kuin uudesta
        BMW:stä, niin luultavasti saat kaupata sitä loppuikäsi.

• jämälle

paljon sinkkuja, suurin osa miehiä, jotka ovat kaikki erittäin siistejä ja osa suorastaan erittäin kauniita ja komeita ja yleensä myös hyvin koulutettuja älyköitä.
        Mitä olen katsellut näitä seurustelevia pareja ja nuoria perheitä, niin ne ovat suurin piirtein niitä "jämiä", siis todella tavallisen näköistä
        ja perusjätkä ja napapaitaporukkaa.
        Ei siis todellakaan ole kyse jämistä, lähinnä viisaudesta ja kaikki eivät edes omasta tahdostaan halua pariutua, joten se siitä jämiydestä.
        Itse olet varmaan jämä. Minun tuntemani erittäin monet sinkut ovat todella pitkälle lukeneita, niin naiset kuin miehetkin, mutta katsovat todella kauan tai lopullisesti ennenkuin edes ajattelevat pariutua nykyaikana.
        En viitsi kertoilla kauhuskenaarioita tulevaisuudesta, koska tuollaisia sammakoita suustaan päästävä tuskin ymmärtää edes peruskoulun ala-asteen asioita.

• Tasoista
        jämälle kirjoitti:

paljon sinkkuja, suurin osa miehiä, jotka ovat kaikki erittäin siistejä ja osa suorastaan erittäin kauniita ja komeita ja yleensä myös hyvin koulutettuja älyköitä.
        Mitä olen katsellut näitä seurustelevia pareja ja nuoria perheitä, niin ne ovat suurin piirtein niitä "jämiä", siis todella tavallisen näköistä
        Ei siis todellakaan ole kyse jämistä, lähinnä viisaudesta ja kaikki eivät edes omasta tahdostaan halua pariutua, joten se siitä jämiydestä.
        Itse olet varmaan jämä. Minun tuntemani erittäin monet sinkut ovat todella pitkälle lukeneita, niin naiset kuin miehetkin, mutta katsovat todella kauan tai lopullisesti ennenkuin edes ajattelevat pariutua nykyaikana.
        En viitsi kertoilla kauhuskenaarioita tulevaisuudesta, koska tuollaisia sammakoita suustaan päästävä tuskin ymmärtää edes peruskoulun ala-asteen asioita.

Jämyys määräytyy tässä asiassa vain ja ainoastaan parisuhdekelpaavuuden mukaan. Jos joku työtön, tupakoiva ja ryyppäävä 200kg painava viiden lapsen äiti kelpaa monille miehille, hän ei ole jämä tässä suhteessa. Hän voi olla jämä työmarkkinavinkkelistä katsottuna ja kansanterveydellisestä hän vasta jämä onkin, mutta parisuhdemielessä ei. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Parisuhdejämyys määriytyy vain ja ainoastaan parisuhdemenestyksen perusteella (eli käytännössä sen perusteella, kuinka moni on valmis sitoutumaan henkilön kanssa pitkään suhteeseen sekä kyvyllä ylläpitää suhdetta siedettävä aika). Toki kauniit, sosiaaliset, hyvin tienaavat ja koulutetut ihmiset ovat näilläkin markkinoilla keskimääräistä halutumpia. Rakkaus on tutkimusten mukaan hyvin laskelmoiva tila, joten poikkeuksellisen harva ihminen tahtoo pariutua esim. työttömän juopon kanssa - ja tämän vuoksi tällaiset ihmiset herättäväkin huomiota lähipiirissä ja joskus mediassakin.

"Ei siis todellakaan ole kyse jämistä, lähinnä viisaudesta ja kaikki eivät edes omasta tahdostaan halua pariutua, joten se siitä jämiydestä."

Väestöliiton ja monen muun tahon tekemien kyselytutkimusten mukaan useimmat sinkut haluavat pariutua. Järkeä on hyvä käyttää, mutta kuuta ei kannata toivoa taivaalta. Yksi tehokkain ikisinkun tunnistamismerkki on liiallinen vaatimustaso. Tämä näkyy esim. rumassa naisessa joka tahtoo komean miehen tai sosiaalisesti urpossa miehessä, joka tahtoo sosiaalisen ja tällä tavoin menestyvän naisen.

"Itse olet varmaan jämä."

Eipäs fleimata. Kannattaisi tutustua nk. netiquettiin ennen kuin tulee nolaamaan itsensä julkisesti foorumille.

• piiiiip..............
        Tasoista kirjoitti:

Jämyys määräytyy tässä asiassa vain ja ainoastaan parisuhdekelpaavuuden mukaan. Jos joku työtön, tupakoiva ja ryyppäävä 200kg painava viiden lapsen äiti kelpaa monille miehille, hän ei ole jämä tässä suhteessa. Hän voi olla jämä työmarkkinavinkkelistä katsottuna ja kansanterveydellisestä hän vasta jämä onkin, mutta parisuhdemielessä ei. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Parisuhdejämyys määriytyy vain ja ainoastaan parisuhdemenestyksen perusteella (eli käytännössä sen perusteella, kuinka moni on valmis sitoutumaan henkilön kanssa pitkään suhteeseen sekä kyvyllä ylläpitää suhdetta siedettävä aika). Toki kauniit, sosiaaliset, hyvin tienaavat ja koulutetut ihmiset ovat näilläkin markkinoilla keskimääräistä halutumpia. Rakkaus on tutkimusten mukaan hyvin laskelmoiva tila, joten poikkeuksellisen harva ihminen tahtoo pariutua esim. työttömän juopon kanssa - ja tämän vuoksi tällaiset ihmiset herättäväkin huomiota lähipiirissä ja joskus mediassakin.

"Ei siis todellakaan ole kyse jämistä, lähinnä viisaudesta ja kaikki eivät edes omasta tahdostaan halua pariutua, joten se siitä jämiydestä."

Väestöliiton ja monen muun tahon tekemien kyselytutkimusten mukaan useimmat sinkut haluavat pariutua. Järkeä on hyvä käyttää, mutta kuuta ei kannata toivoa taivaalta. Yksi tehokkain ikisinkun tunnistamismerkki on liiallinen vaatimustaso. Tämä näkyy esim. rumassa naisessa joka tahtoo komean miehen tai sosiaalisesti urpossa miehessä, joka tahtoo sosiaalisen ja tällä tavoin menestyvän naisen.

Eipäs fleimata. Kannattaisi tutustua nk. netiquettiin ennen kuin tulee nolaamaan itsensä julkisesti foorumille.

Notking to say. You are so nice and your opinions
        are so impossible. You are an intelligent person, are you??
        I hesitate, I understand nothing................

• Tasoista
        piiiiip.............. kirjoitti:

Notking to say. You are so nice and your opinions
        are so impossible. You are an intelligent person, are you??
        I hesitate, I understand nothing................

Nimittely on paras tapa osoittaa hävinneensä keskustelu. Nimittelemällä ja hoonolla enklannilla antaa itsestään älykääpiön kuvan.

Jos epäröit ettet ymmärrä yhtään mitään mistään, siihen saanee apua lääkärisedältä. Suosittelisin kuitenkin lopettamaan täysin turhanpäiväisen fleimailun ja keskittymään kunnon väittelyyn tai lopettamaan keskustelun kokonaan. Väittelyä ei siis ole nimittely ja muu fleimaus vaan asiapitoinen väittely. Vanhaan kunnon news-henkeen.

• kiitos-
        jämälle kirjoitti:

kaltaisiasikin on olemassa. Myös minä kun seurailen nuoria pareja, olen huomannut saman asian, jämät lyöttäytyvät yhteen. Kauhea kiire sitoutua, kunhan jonkun kiinni saa. Siinä sitä sitten riudutaan, kunhan vain on parisuhde. Harkitkaa todella tarkkaan ennenkuin sitoudutte.

• parisuhdehelvettiä
        Tasoista kirjoitti:

kun mies on korkeastikoulutettu, ulkonäöltään kuin filmitähti, pitkä, tumma, hyvä trimmattu kroppa, mutta ei halua suominaisten kanssa elää elämäänsä, vaan ihan ITSE HALUAA PÄÄTTÄÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KULUN ´NIIN PITKÄLLE KUIN SE ON MAHDOLLISTA. Niin missä mielessä hän on parisuhdemielessä nolla????
        Hän saisi kuinka paljon naisia vaan ja hyväluontoisena siinä kiikissä olisikin, jos ryhtyisi hommiin eli ????????
        Eilen näin noin 200 kiloisen, erittäin lyhyen
        punanaamaisen miekkosen ja käsipuolessa pieni
        akankäppyrä. Siis hänen parisuhdemarkkina-arvonsa on hirveän korkea, mutta tämän edellä mainitun itse oman elämänsä suunnittelevan miehen
        markkina-arvo on 0, koska hän itse haluaa elää
        itselleen parhaimmaksi katsomallaan tavalla.

• Älähän hötkyile, naikkonen
        Tasoista kirjoitti:

Nimittely on paras tapa osoittaa hävinneensä keskustelu. Nimittelemällä ja hoonolla enklannilla antaa itsestään älykääpiön kuvan.

Jos epäröit ettet ymmärrä yhtään mitään mistään, siihen saanee apua lääkärisedältä. Suosittelisin kuitenkin lopettamaan täysin turhanpäiväisen fleimailun ja keskittymään kunnon väittelyyn tai lopettamaan keskustelun kokonaan. Väittelyä ei siis ole nimittely ja muu fleimaus vaan asiapitoinen väittely. Vanhaan kunnon news-henkeen.

aineesta laudaturin yksin opiskelleena.

• ei pysty vastaamaan
        parisuhdehelvettiä kirjoitti:

kun mies on korkeastikoulutettu, ulkonäöltään kuin filmitähti, pitkä, tumma, hyvä trimmattu kroppa, mutta ei halua suominaisten kanssa elää elämäänsä, vaan ihan ITSE HALUAA PÄÄTTÄÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KULUN ´NIIN PITKÄLLE KUIN SE ON MAHDOLLISTA. Niin missä mielessä hän on parisuhdemielessä nolla????
        Hän saisi kuinka paljon naisia vaan ja hyväluontoisena siinä kiikissä olisikin, jos ryhtyisi hommiin eli ????????
        akankäppyrä. Siis hänen parisuhdemarkkina-arvonsa on hirveän korkea, mutta tämän edellä mainitun itse oman elämänsä suunnittelevan miehen

Olen samaa mieltä, itsenäiset ovat korkeammalla "tasolla", mutta kuten huomaat, tuohon ei pysty esittämään vastaväitteitä, koska tuo on totta.

• Suuret luulot
        kiitos- kirjoitti:

kaltaisiasikin on olemassa. Myös minä kun seurailen nuoria pareja, olen huomannut saman asian, jämät lyöttäytyvät yhteen. Kauhea kiire sitoutua, kunhan jonkun kiinni saa. Siinä sitä sitten riudutaan, kunhan vain on parisuhde. Harkitkaa todella tarkkaan ennenkuin sitoudutte.

Eikös se ole ihan fiksua, että "jämät" lyöttäytyvät yhteen?
        He sentään myöntävät oman tasonsa ja etsivät tasoistaan
        seuraa.

Moni sinkku taas luulee itsestään liikoja ja jää sen vuoksi
        yksin. Luulevat olevansa jotain ihmeellistä, komeampi
        ja fiksumpi kuin muut, vaikka ovatkin aivan taviksia.
        Sitten ihmettelevät miksi ovat yksin, kun tavoittelevat
        kumppania joka on täysin eri tasoa.

• Tasoista
        parisuhdehelvettiä kirjoitti:

On olemassa ihmisiä, jotka eivät tahdo pariutua vaikka halukkaita seurustelukumppaneita on paljon. Näitä on kuitenkin niin vähän, etten pidä tästä marginaalirymästä keskustelua kovin mielekkäänä. Kuten jo aiemmin selitin, parisuhdemenestys määräytyy nimenomaan halukkaiden sitoutujien ja sitoutumisKYVYN (ei siis halun) mukaan. Jos pyritään teoretisoimaan enemmistön käyttäytymistä, poikkeukset voidaan jättää vain mainitsemisen tasolle.

Mistä muuten tiedät, kuinka onnellinen lihavan punakan miehen ja pienen akankäppyrän liitto on? Liitto voi olla hyvä. Yksi tärkeä pointti pariutuessa on tajuta oma tasonsa eikä tavoitella kuuta taivaalta.

• Huikea markkina-arvo
        Tasoista kirjoitti:

On olemassa ihmisiä, jotka eivät tahdo pariutua vaikka halukkaita seurustelukumppaneita on paljon. Näitä on kuitenkin niin vähän, etten pidä tästä marginaalirymästä keskustelua kovin mielekkäänä. Kuten jo aiemmin selitin, parisuhdemenestys määräytyy nimenomaan halukkaiden sitoutujien ja sitoutumisKYVYN (ei siis halun) mukaan. Jos pyritään teoretisoimaan enemmistön käyttäytymistä, poikkeukset voidaan jättää vain mainitsemisen tasolle.

Mistä muuten tiedät, kuinka onnellinen lihavan punakan miehen ja pienen akankäppyrän liitto on? Liitto voi olla hyvä. Yksi tärkeä pointti pariutuessa on tajuta oma tasonsa eikä tavoitella kuuta taivaalta.

ei kovin kauaa jaksa sitä ruhoaan veivata ja sitä naistansa tyydyttää. Olivat aivan kamalan näköisiä. Ei voi muuta kuin kauhistella, mutta kun sinulla ei ole kaikki kotona, niin sovitaan, että tämän miehen ja akankäppyrän markkina-arvo on aivan huikea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lisäksi sanoisin, että pariutumishaluttomia ja suorastaan sitoutumiskammoisia on erittäin paljon.
        Miksi muuten sinun oma markkina-arvosi on 0?

• Tasoista
        Huikea markkina-arvo kirjoitti:

ei kovin kauaa jaksa sitä ruhoaan veivata ja sitä naistansa tyydyttää. Olivat aivan kamalan näköisiä. Ei voi muuta kuin kauhistella, mutta kun sinulla ei ole kaikki kotona, niin sovitaan, että tämän miehen ja akankäppyrän markkina-arvo on aivan huikea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lisäksi sanoisin, että pariutumishaluttomia ja suorastaan sitoutumiskammoisia on erittäin paljon.
        Miksi muuten sinun oma markkina-arvosi on 0?

En ihmettele, etteivät poikasi pariudu, jos tuo mikä sinua vaivaa periytyy.

• Vähemmän kannettavaa
        Suuret luulot kirjoitti:

Eikös se ole ihan fiksua, että "jämät" lyöttäytyvät yhteen?
        He sentään myöntävät oman tasonsa ja etsivät tasoistaan
        seuraa.

Moni sinkku taas luulee itsestään liikoja ja jää sen vuoksi
        yksin. Luulevat olevansa jotain ihmeellistä, komeampi
        ja fiksumpi kuin muut, vaikka ovatkin aivan taviksia.
        Sitten ihmettelevät miksi ovat yksin, kun tavoittelevat
        kumppania joka on täysin eri tasoa.

ottaa peruskoulun käynyt tai sen kesken lopettanut?? Ei ole kaikki kotona, etkö jo usko, että seuraan aikaani ja tämän maapallon tulevaa todellista ekokatastrofia, enkä kovin
        suurella riemulla saattele maailmaan lapsia kärsimään, siis omia biologisia lapsia?????????
        Jos on pieni suku, on vähemmän hautaan kannettavia, jos suuri suku, hautajaisia on jatkuvasti, enkä ole oikein orientoitunut jatkuviin suruseremonioihin.

• Tasoista
        Älähän hötkyile, naikkonen kirjoitti:

aineesta laudaturin yksin opiskelleena.

ja lehmät lentää.

• typeryyden huippu
        Tasoista kirjoitti:

En ihmettele, etteivät poikasi pariudu, jos tuo mikä sinua vaivaa periytyy.

yhtikäs mikään, josta olen tietysti erittäin onnellinen. Poikani ovat myös suureksi onneksemme terveitä.
        Pariutuminen lienee heidän oma asiansa ja suurin syy siihen lienee se, että kunnolliset tytöt eivät riehu kapakoissa ja sellaisia huorapissiksiä ei kunnolliset fiksut miehet huoli.
        Lisäksi viihtyvät hyvin sinkkuina eikä se miehen biologinen kello tikitä niinkuin naisten.
        Miksi muuten itse et pariudu??????
        Tai miksi täällä Sinkut-palstalla pyöriskelet?
        Meidän yksityisasiamme eivät kuulu muuta kuin meille ja itseänsä kehittänyt ihminen seuraa aikaansa ja sen mukanaan tuomia suuria katastrofeja, vain sellaiset, joilla ei ole mikään kotona, haluavat niin vimmatusti pariutua.
        Asioita seurataan.
        Meidän poikamme eivät yksinäisyydestä todellakaan kärsi.
        Suorastaan nauttivat olotilastaan.
        Mutta nyt olemme mieheni ja toinen poikani ja minä menossa toisen pienen eli 3-vuotiaan kummilapsemme syntymäpäiville ja lisää tulee vauvoja.
        Onneksi on oikein hyviä ystäviä, jaksan siitä kiittää joka päivä ja erittäin hyvät perhesuhteet.
        Menkää anoppi- ja miniäpalstalle ja vaahdotkaa vähän vähemmän.
        Etkö saa miestä??????? Mikä on markkina-arvosi???

• Tasoista
        typeryyden huippu kirjoitti:

yhtikäs mikään, josta olen tietysti erittäin onnellinen. Poikani ovat myös suureksi onneksemme terveitä.
        Pariutuminen lienee heidän oma asiansa ja suurin syy siihen lienee se, että kunnolliset tytöt eivät riehu kapakoissa ja sellaisia huorapissiksiä ei kunnolliset fiksut miehet huoli.
        Lisäksi viihtyvät hyvin sinkkuina eikä se miehen biologinen kello tikitä niinkuin naisten.
        Miksi muuten itse et pariudu??????
        Tai miksi täällä Sinkut-palstalla pyöriskelet?
        Meidän yksityisasiamme eivät kuulu muuta kuin meille ja itseänsä kehittänyt ihminen seuraa aikaansa ja sen mukanaan tuomia suuria katastrofeja, vain sellaiset, joilla ei ole mikään kotona, haluavat niin vimmatusti pariutua.
        Asioita seurataan.
        Meidän poikamme eivät yksinäisyydestä todellakaan kärsi.
        Suorastaan nauttivat olotilastaan.
        Mutta nyt olemme mieheni ja toinen poikani ja minä menossa toisen pienen eli 3-vuotiaan kummilapsemme syntymäpäiville ja lisää tulee vauvoja.
        Onneksi on oikein hyviä ystäviä, jaksan siitä kiittää joka päivä ja erittäin hyvät perhesuhteet.
        Menkää anoppi- ja miniäpalstalle ja vaahdotkaa vähän vähemmän.
        Etkö saa miestä??????? Mikä on markkina-arvosi???

vaivaa. Sen näkee sinun kirjoituksistasi. Onko sinulla oikeasti noin vaikeaa, että kirjoittelet joka päivä kymmeniä tekstejä täyttä puuta heinää erilaisille palstoille?

• Krömhöm
        Vähemmän kannettavaa kirjoitti:

ottaa peruskoulun käynyt tai sen kesken lopettanut?? Ei ole kaikki kotona, etkö jo usko, että seuraan aikaani ja tämän maapallon tulevaa todellista ekokatastrofia, enkä kovin
        suurella riemulla saattele maailmaan lapsia kärsimään, siis omia biologisia lapsia?????????
        Jos on pieni suku, on vähemmän hautaan kannettavia, jos suuri suku, hautajaisia on jatkuvasti, enkä ole oikein orientoitunut jatkuviin suruseremonioihin.

No se riippunee ihan siitä, millainen se maisteri muuten
        ihmisenä on ja millainen se peruskoulun käynyt on. Ihmisessä
        on paljon muutakin kuin koulutus ja kyllä Suomessa maistereitakin
        riittää. Ei se maisterin papereiden hankkiminen sentään
        mikään yli-ihmisen suoritus ole, vaan sellaiset saa hankittua
        ihan normaaliälyinen, motivoitunut opiskelija.

Jos nainen välttämättä haluaa maisterin, niin kyllä hänellä
        valinnanvaraa on, kunhan on itse luonteeltaan kiinnostava,
        eikä mikään suohirviön näköinen. Moni nainen ottaa varmasti
        mielummin vaikkapa mukavan duunarimiehen tai AMK:ssa opiskelleen,
        kuin jonkun ilkeän ja tylsän maisterin. Sitten löytyy
        vielä paljon mukavia, fiksuja ja naista arvostavia maisterismiehiä.
        Ei mukavan ja nätin naisen tarvitse minkään nörttimaisterin
        huomiota kerjätä, kun on parempaankin tarjolla.

Noita pelkän peruskoulun käyneitä tai sen keskeyttäneitä
        taitaa olla murto-osa nykyään, eikä sekään sitä välttämättä
        tarkoita, että olisi automaattisesti jonkinlainen luuseri.
        Esimerkkinä vaikkapa yksi tuttavani, joka eteni peruskoulupohjalta
        myyjästä supermarketin omistajaksi. Ei ole minulla ainakaan
        varaa väittää häntä luuseriksi, vaikka olenkin yliopistolla
        opiskellut.

• Outoa jaarittelua
        Krömhöm kirjoitti:

No se riippunee ihan siitä, millainen se maisteri muuten
        ihmisenä on ja millainen se peruskoulun käynyt on. Ihmisessä
        on paljon muutakin kuin koulutus ja kyllä Suomessa maistereitakin
        riittää. Ei se maisterin papereiden hankkiminen sentään
        mikään yli-ihmisen suoritus ole, vaan sellaiset saa hankittua
        ihan normaaliälyinen, motivoitunut opiskelija.

Jos nainen välttämättä haluaa maisterin, niin kyllä hänellä
        valinnanvaraa on, kunhan on itse luonteeltaan kiinnostava,
        eikä mikään suohirviön näköinen. Moni nainen ottaa varmasti
        mielummin vaikkapa mukavan duunarimiehen tai AMK:ssa opiskelleen,
        kuin jonkun ilkeän ja tylsän maisterin. Sitten löytyy
        vielä paljon mukavia, fiksuja ja naista arvostavia maisterismiehiä.
        Ei mukavan ja nätin naisen tarvitse minkään nörttimaisterin
        huomiota kerjätä, kun on parempaankin tarjolla.

Noita pelkän peruskoulun käyneitä tai sen keskeyttäneitä
        taitaa olla murto-osa nykyään, eikä sekään sitä välttämättä
        tarkoita, että olisi automaattisesti jonkinlainen luuseri.
        Esimerkkinä vaikkapa yksi tuttavani, joka eteni peruskoulupohjalta
        myyjästä supermarketin omistajaksi. Ei ole minulla ainakaan
        varaa väittää häntä luuseriksi, vaikka olenkin yliopistolla
        opiskellut.

ovat erityisen fiksuja ja mukavaluonteisia, mutta ei tallukanpohjia eikä yhtään tylsiä, vaan erityisen puheliaita ja iloisia.
        Jos tunnet sellaisen maisterin, minä en tunne, niin sehän on sinun oma mielipiteesi.
        Asia kun ei minulle mitään kuulu.
        Ne maisterit, jotka tunnen ovat hyvin sympaattisia ja joka lailla sydämen ihmisiä ja toisen ihmisen huomioonottavia.
        Omat poikani ovat hyvin auttavaisia ja työtäpelkäämättömiä.
        Jokaisen siviilisääty on jokaisen oma asia.

• Todelliselle tylsimykselle
        Tasoista kirjoitti:

vaivaa. Sen näkee sinun kirjoituksistasi. Onko sinulla oikeasti noin vaikeaa, että kirjoittelet joka päivä kymmeniä tekstejä täyttä puuta heinää erilaisille palstoille?

muuta kuin kivaa!!!!!!!
        Kirjoittelen välillä ajankuluksi ja en koskaan puuta heinää, koska siitä on todistuskappaleet ja hyllyllä palkintotodistuksia, jotka on lähetetty kehysten kera.
        Siis ei puuta heinää, muuta kuin sinun omat päättömät jutustelusi.
        Parempi, että hiljenet.
        Minulla on niin hyvä mies, että ei ole valittamista ja niin hyvät pojat, ettei ole yhtään valittamista.
        Tulimnme juuri pienen kummityttömme syntymäpäiviltä ja HAUSKAA OLI.

• Suz

Let me tell you about something. Olen sinkku omasta VAPAASTA tahdostani. En siksi etten kelpais. Päinvastoin. Ihan välillä ärsyttää perässä roikkuvät äijät, joille oon tehnyt helvetin selväks etten tällä hetkellä suhdetta kaipaa. Toi sun kirjotukses ei kyllä ollut fiksun ihmisen kirjottama. Fiksu ihminen yleensä ymmärtää että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Kyllä sekin on huomattu että jotkut idiootit seurustelee vaan siksi kun nyt ei mitään muutakaan sisältöä elämäänsä keksi ja roikkuvat sitten vuositolkulla tyhjässä suhteessa. Ei voi muuta sanoa kun että hahahaha. Heikkojen hommaa sellanen mun mielestä. Täytyy olla oikeesti vikaa päässä jos ei osaa olla yksin.

• Suz
        jämälle kirjoitti:

Olen huomannut saman homman. Ihan totta puhut. Yleensä se on niin, että mitä korkeammalle ihminen kouluttautuu, sitä myöhempään pariutuu. Näin siis karkeasti yleistettynä.

• Suz
        Tasoista kirjoitti:

että oletko ihan itse kehitellyt tällasen "parisuhdejämäteorian"? Siis onks tää nyt sellasia juttuja kun lapsena hiekkalaatikolla sovittiin jonkun leikin säännöistä, niin kun toinen keksi jonkun uuden jutun sääntöihin, toinen sanoi että "ei se päde". Kukaan ei tosin voi sulle mitään edes ehdottaa, kun uskot kaikkiin juttuihis ihan absoluuttisena totuutena. No täytyy ainakin nostaa sulle hattua siitä, että saat pyöriteltyä samaa asiaa niin moneen kertaan ja monen eri esimerkin kanssa, että olet luonut melkein oman "ismin". Jälleen kerran. Congratulations my friend.

• Suz
        Vaaditaan liikoja kirjoitti:

No monella sinkulla tilanne onkin se, että vaaditaan liikaa
        omaan tasoonsa nähden. Jos tuotetta kauppaa ylihintaan,
        niin eihän sitä kukaan osta.

Jos pyydät vanhasta Toyotasta saman verran kuin uudesta
        BMW:stä, niin luultavasti saat kaupata sitä loppuikäsi.

sulla onkin Mersu ja sitä yritetään ostaa vanhan Ladan hinnalla..?? Ei varmaan tuu kauppoja, eihän?? :D

• Tasoista
        Todelliselle tylsimykselle kirjoitti:

muuta kuin kivaa!!!!!!!
        Kirjoittelen välillä ajankuluksi ja en koskaan puuta heinää, koska siitä on todistuskappaleet ja hyllyllä palkintotodistuksia, jotka on lähetetty kehysten kera.
        Siis ei puuta heinää, muuta kuin sinun omat päättömät jutustelusi.
        Parempi, että hiljenet.
        Minulla on niin hyvä mies, että ei ole valittamista ja niin hyvät pojat, ettei ole yhtään valittamista.
        Tulimnme juuri pienen kummityttömme syntymäpäiviltä ja HAUSKAA OLI.

Nytkin tullut yön / aamun aikana varmaan 50 viestiä eri ketjuihin. Ei ihan terveen touhua, ei.

• Tasoista
        Suz kirjoitti:

sulla onkin Mersu ja sitä yritetään ostaa vanhan Ladan hinnalla..?? Ei varmaan tuu kauppoja, eihän?? :D

Mutta useimmat ostajat ovat valmiita maksamaan Mersusta Mersun hinnan. Jos Mersusta tarjotaan jatkuvasti Ladan hintaa, Mersu taitaa olla rikki ja ruosteessa.

• Tasoista
        Suz kirjoitti:

että oletko ihan itse kehitellyt tällasen "parisuhdejämäteorian"? Siis onks tää nyt sellasia juttuja kun lapsena hiekkalaatikolla sovittiin jonkun leikin säännöistä, niin kun toinen keksi jonkun uuden jutun sääntöihin, toinen sanoi että "ei se päde". Kukaan ei tosin voi sulle mitään edes ehdottaa, kun uskot kaikkiin juttuihis ihan absoluuttisena totuutena. No täytyy ainakin nostaa sulle hattua siitä, että saat pyöriteltyä samaa asiaa niin moneen kertaan ja monen eri esimerkin kanssa, että olet luonut melkein oman "ismin". Jälleen kerran. Congratulations my friend.

Tutustu Markkina-arvoteoriaan. Se on totta.

• Suz
        Tasoista kirjoitti:

Tutustu Markkina-arvoteoriaan. Se on totta.

olen siihen joutunut tutustumaan. Olen kuiteski sitä mieltä, että ihmiset ei ole ihan samalla tavalla sovellettavissa kuin tavarat tai asiat.

• Suz
        Tasoista kirjoitti:

Mutta useimmat ostajat ovat valmiita maksamaan Mersusta Mersun hinnan. Jos Mersusta tarjotaan jatkuvasti Ladan hintaa, Mersu taitaa olla rikki ja ruosteessa.

näin olekaan? Ajatellaanpa hypoteettisesti...

• Tasoista
        Suz kirjoitti:

olen siihen joutunut tutustumaan. Olen kuiteski sitä mieltä, että ihmiset ei ole ihan samalla tavalla sovellettavissa kuin tavarat tai asiat.

Teoria on yleispätevästi totta. Ja se selittää esim. sen, miksi Tanja Saarelan ja Olli Saarelan liitto on saanut niin suurta huomiota. Se selittää myös sen, miksi Hjallis Harkimolla riittää naisia ja miksi jollain toisella ei.

Ihmisten käyttäytymisen ennustaminen 100% tarkasti on yhtä luotettavaa kun sääennustukset. Siksi täysin varmaa pariutumismallia ei ole - aina löytyy poikkeus. Tärkeää on huomata, että useimpia käyttäytymismalleja voidaan kuitenkin ennakoida. Eli siis kaunis ja menestynyt nainen ei yleensä ota työtöntä juoppoa riipakseen ja että komea ja menestynyt mies ei puolestaan valitse kapakkaharppua itselleen. Ongelma on, että monet luokittelevat itsensä kategoriaan "hyvännäköinen ja menestynyt" ollessaan tulojen, koulutuksen ja ulkonäön puolesta enemmän tavisluokkaa. Yleensä tällaiset ihmiset myös vastustavat teoriaa suuresti.

• Tasoista
        Suz kirjoitti:

näin olekaan? Ajatellaanpa hypoteettisesti...

Ladoja on enemmän kuin mersuja. Useimmat ladakuskit tahtovat omistaa mersun. Ladakuskit saattavat siis tehdä tarjouksia mersusta, vaikkei sitä ole varaa maksaa. Tässä ei liene mitään epäselvää.

Useimmat ladakuskit kuitenkin tyytyvät olemaan tekemättä tarjousta ja tyytyvät ladaan. Sen sijaan mersukuski voi tahtoa toisen mersun ja tehdä tästä tarjouksen. Ellei näitä tarjouksia tule, voi olla syytä miettiä omaa statustaan uudestaan.

• Olet suorastaan nero
        Suz kirjoitti:

Let me tell you about something. Olen sinkku omasta VAPAASTA tahdostani. En siksi etten kelpais. Päinvastoin. Ihan välillä ärsyttää perässä roikkuvät äijät, joille oon tehnyt helvetin selväks etten tällä hetkellä suhdetta kaipaa. Toi sun kirjotukses ei kyllä ollut fiksun ihmisen kirjottama. Fiksu ihminen yleensä ymmärtää että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Kyllä sekin on huomattu että jotkut idiootit seurustelee vaan siksi kun nyt ei mitään muutakaan sisältöä elämäänsä keksi ja roikkuvat sitten vuositolkulla tyhjässä suhteessa. Ei voi muuta sanoa kun että hahahaha. Heikkojen hommaa sellanen mun mielestä. Täytyy olla oikeesti vikaa päässä jos ei osaa olla yksin.

vaan selväjärkinen. Vain osan ihmisistä pitäisi pariutua, sen näkee jo sinkkujen lukumäärästä näin pienessä maassa ja hirvittävästä avioerojen määrästä, jotka vain näyttävät lisääntyvän ja lisääntyvän.
        On monia, jotka ovat enemmän kuin täyspäisiä, mutta eivät halua elää toisen kanssa kiinteässä suhteessa.
        Monilla jo iän lisääntyminen tuo omat vaikeutensa, koska on tottunut elämään yksin
        omassa reviirissään. Toisen jatkuva läsnäolo koetaan helposti tosi vaikeaksi ja nykyisin myös perhekuviot.
        Lisäksi varsinkin pitkälle opiskelleet ajattelevat tämän maailman ilmiöitä, kuten ilmastomuutoksia ja tulevaisuuden elämää lasten
        ja heidän lastensa puolesta ja säälivät heitä jo
        etukäteen eivätkä halua sellaista tulevaisuutta omille biologisille lapsilleen.

• Suz
        Tasoista kirjoitti:

Teoria on yleispätevästi totta. Ja se selittää esim. sen, miksi Tanja Saarelan ja Olli Saarelan liitto on saanut niin suurta huomiota. Se selittää myös sen, miksi Hjallis Harkimolla riittää naisia ja miksi jollain toisella ei.

Ihmisten käyttäytymisen ennustaminen 100% tarkasti on yhtä luotettavaa kun sääennustukset. Siksi täysin varmaa pariutumismallia ei ole - aina löytyy poikkeus. Tärkeää on huomata, että useimpia käyttäytymismalleja voidaan kuitenkin ennakoida. Eli siis kaunis ja menestynyt nainen ei yleensä ota työtöntä juoppoa riipakseen ja että komea ja menestynyt mies ei puolestaan valitse kapakkaharppua itselleen. Ongelma on, että monet luokittelevat itsensä kategoriaan "hyvännäköinen ja menestynyt" ollessaan tulojen, koulutuksen ja ulkonäön puolesta enemmän tavisluokkaa. Yleensä tällaiset ihmiset myös vastustavat teoriaa suuresti.

Olenkohan oikeessa? Anonymiteettini säilyttääkseni en haluu tässä ruveta mitään kuvalinkkejä laittamaan itestäni, mutta voin kertoo että en ihan tavis/perusnainen ole. En väitä että missi, mutta sanotaan nyt että normitasoa huomattavsti ylempänä. Normitaso on tietty jokaisen itse puntaroitavissa. :) Oli miten oli, en voi ihan sun teoriaasi hyväksyä. Piste. Mielestäni kaiken rationalisointi on aivan järjetöntä, varsinkin kun on ihmisistä kyse. Ihmiset käyttäytyvät usein odottamattomilla tavoilla, ja se todellakin näkyy nykymaailmassa ja yhteiskunnassa. Okei, tietynlainen ennakointi on mahdollista, mutta usein se menee metsään kuitenkin. Oletko muuten miettinyt, että kuka on se, joka määrittelee onko tavis vai ei? Tietääkseni jokaisella on oma ja erilainen käsityksensä taviksesta. Voidaanko sillä perusteella siis tehdä jokin yleispätevä normisto, jonka mukaan ihmisen ulkonäköä arvioidaan 4-10 asteikolla..?

• annatko mulle
        Suz kirjoitti:

Olenkohan oikeessa? Anonymiteettini säilyttääkseni en haluu tässä ruveta mitään kuvalinkkejä laittamaan itestäni, mutta voin kertoo että en ihan tavis/perusnainen ole. En väitä että missi, mutta sanotaan nyt että normitasoa huomattavsti ylempänä. Normitaso on tietty jokaisen itse puntaroitavissa. :) Oli miten oli, en voi ihan sun teoriaasi hyväksyä. Piste. Mielestäni kaiken rationalisointi on aivan järjetöntä, varsinkin kun on ihmisistä kyse. Ihmiset käyttäytyvät usein odottamattomilla tavoilla, ja se todellakin näkyy nykymaailmassa ja yhteiskunnassa. Okei, tietynlainen ennakointi on mahdollista, mutta usein se menee metsään kuitenkin. Oletko muuten miettinyt, että kuka on se, joka määrittelee onko tavis vai ei? Tietääkseni jokaisella on oma ja erilainen käsityksensä taviksesta. Voidaanko sillä perusteella siis tehdä jokin yleispätevä normisto, jonka mukaan ihmisen ulkonäköä arvioidaan 4-10 asteikolla..?

sun kuvan?

• Suz
        Tasoista kirjoitti:

Ladoja on enemmän kuin mersuja. Useimmat ladakuskit tahtovat omistaa mersun. Ladakuskit saattavat siis tehdä tarjouksia mersusta, vaikkei sitä ole varaa maksaa. Tässä ei liene mitään epäselvää.

Useimmat ladakuskit kuitenkin tyytyvät olemaan tekemättä tarjousta ja tyytyvät ladaan. Sen sijaan mersukuski voi tahtoa toisen mersun ja tehdä tästä tarjouksen. Ellei näitä tarjouksia tule, voi olla syytä miettiä omaa statustaan uudestaan.

Onko sulla jokin pakko koko ajan todistella noiden sun esimerkkien kautta että olet oikeessa?! Mä ymmärrän sun pointin ihan helvetin hyvin, mutta tarvitsee olla tosi kapeakatseinen ihminen jos ei ymmärrä että maailma ei pyöri pelkästään omien arvojen ymärillä. Mä ymmärrän miksi sä ajattelet niin kuin ajattelet. Sulle (oletan että mersuna) varmasti löytyy se oma mersu, ja ladaa et huoli. Hyvä. Mutta entäpä jos niitä tarjouksia tulee sekä mersuista että ladoista mutta ei vaan kiinnosta kumpikaan? Mikäs sitten eteen. Mietitäänkö taas sitten statusta vai..?

• Suz
        annatko mulle kirjoitti:

sun kuvan?

Dream on! Niin naiivi mä en sentään ole että antaisin ties kenelle netissä kuvani... :)

• sun häpeä
        Suz kirjoitti:

Dream on! Niin naiivi mä en sentään ole että antaisin ties kenelle netissä kuvani... :)

No annatko kuitenkin jollekin, joskus?

• Suz
        sun häpeä kirjoitti:

No annatko kuitenkin jollekin, joskus?

se nyt on? :) Mitäs hittoa mä siitä saan jos lähettäisin jollekin ventovieraalle kuvani..? :)

• Ratkaisija
        Suz kirjoitti:

Onko sulla jokin pakko koko ajan todistella noiden sun esimerkkien kautta että olet oikeessa?! Mä ymmärrän sun pointin ihan helvetin hyvin, mutta tarvitsee olla tosi kapeakatseinen ihminen jos ei ymmärrä että maailma ei pyöri pelkästään omien arvojen ymärillä. Mä ymmärrän miksi sä ajattelet niin kuin ajattelet. Sulle (oletan että mersuna) varmasti löytyy se oma mersu, ja ladaa et huoli. Hyvä. Mutta entäpä jos niitä tarjouksia tulee sekä mersuista että ladoista mutta ei vaan kiinnosta kumpikaan? Mikäs sitten eteen. Mietitäänkö taas sitten statusta vai..?

No sitten kannattaa miettiä, että kannattaako edes pyöriä
        siellä vaihtoautomarkkinoilla, jos on kerran muutenkin tyytyväinen.

Jos taas odottaa että jostain ilmestyy sellainen Ferrari,
        jota elokuvissa näkyy, niin siinäpä sitten odottelee.

• Suz
        Ratkaisija kirjoitti:

No sitten kannattaa miettiä, että kannattaako edes pyöriä
        siellä vaihtoautomarkkinoilla, jos on kerran muutenkin tyytyväinen.

Jos taas odottaa että jostain ilmestyy sellainen Ferrari,
        jota elokuvissa näkyy, niin siinäpä sitten odottelee.

mun pointti olikin. Hyvä että joku edes tajusi. :)

• Sinkkuilijamies
        Suz kirjoitti:

On ihan totta, että jotkut ihmiset ovat sinkkuja ihan omasta
        tahdostaan. Sinä voit hyvinkin olla sellainen ihminen.

Monen niin väittävän tilanne on kuitenkin ihan toinen.
        He väittävät haluavansa olla yksin lähinnä siksi, koska
        haluavat jonkinlaisen tekosyyn sille että ovat yksin.
        He haluaisivat parisuhteen, mutta joko heille ei kelpaa
        se mitä on tarjolla, tai sitten eivät ole niin kiinnostavia,
        että joku heistä tosissaan kiinnostuisi. Sitten mainostetaan
        kuinka itsenäisiä ollaan ja ettei tarvita miestä/naista,
        mutta samalla valitetaan kuinka ei löydy kunnon miehiä/naisia.

Useimmille kyllä löytyisi, mutta kun he eivät kelpuuta
        ketään, vaan vaativat kohtuuttomia omaan "tasoonsa" nähden.
        Syytetään muita siitä sinkkuudestaan, vaikka se on ihan
        itse aiheutettua. Esim. minä olen sinkku ihan omasta syystäni.
        Kiinnostuneita kyllä viime aikoinakin on ollut, mutta
        itse olen aina jollain tavalla paennut suhteesta kun se
        on alkanut muuttua vakavammaksi. Syy on minussa, ei muissa.

Kyllä ihminen saa olla yksin jos niin haluaa, mutta sitten
        ei kannata syyttää muita, jos ei kenestäkään kiinnostu. Silloin
        syy löytyy useimmiten ihan omien korvien välistä.

Kyllä moni varmasti osaa olla yksin, mutta useimmat silti
        ovat mielummin toisen kanssa kuin yksin. On tietysti sellaisia
        läheisriippuvaisiakin, joille jo parin viikon sinkkuus
        on maailmanloppu ja täytyy heti hankkia uusi kumppani
        kun edellinen suhde loppuu. Ei sekään ihan tervettä tosiaan ole.

• Tasoista
        Suz kirjoitti:

"Anonymiteettini säilyttääkseni en haluu tässä ruveta mitään kuvalinkkejä laittamaan itestäni, mutta voin kertoo että en ihan tavis/perusnainen ole."

No, netissähän jokainen on toisia aina vähintään jonkin verran viisaampi ja paremman näköinen. Se on kyllä huomattu. Netissä ihmiset ovat keskimäärin hyvännäköisiä, muodikkaita ja tyylikkäitä, ihannepainoisia ja erittäin älykkäitä. Kaupan vihannesosastolla tällaisia ihmisiä on kuitenkin vähän, joten mitäköhän tämä kertoo kuvausten luotettavuudesta?

Ei minua mitenkään suuremmin kiinnosta kenenkään yksittäisen henkilön markkina-arvo tai ulkonäkö tällä palstalla. Voi olla, että olet hyvännäköinen, mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä. Hyvännäköinen hullu ei viehätä pitkään.

En ole myöskään väittänyt, että teoria olisi 100% yleispätevä, sillä ihmistieteissä näin yleensä ei ole.

"Oletko muuten miettinyt, että kuka on se, joka määrittelee onko tavis vai ei? Tietääkseni jokaisella on oma ja erilainen käsityksensä taviksesta."

Erilaiset ominaisuudet jakautuvat keskimäärin normaalisti ja esim. Ekmanin kasvotutkimusten avulla ollaan voitu osoittaa, että ulkonäkö on yksi tälläinen ominaisuus.

"Voidaanko sillä perusteella siis tehdä jokin yleispätevä normisto, jonka mukaan ihmisen ulkonäköä arvioidaan 4-10 asteikolla..?"

Ei. Paikka normaalijakaumassa olisi parempi.

• --------

"Onneksi nykyjään ei tarvi tyytyä rumenevaan ja huonoluonteiseen suomiakkaan. Ihan sama mihin ilman suuntaan menisi niin vähintään luonne on parempi mitä näillä suomalaisilla puolimiehillä"

Otapa kuule sitten ihan kokomies, kun naiset on noin tasottomia.

• kokemusta on

olen sinkkuna siksi että mun ei tarttis kuunnella miehen vittuilua ja kiukuttelua kotona koska työssäni sitä kuulen tarpeeksi.
      Ja mä osaan syödä makkaraa, juoda kaljaa ja maata sohvalla katsellen telkkaria eikä mua vit... ollenkaan niin paljoo ku se et mun pitäis katsoa ku mies sen tekee kun töistä kotiin tulen.

• Suz

Hmmm--- Ihmettelen syvästi jos seurustelet. Tämä hyvännäköinen jämä joutuu toteamaan että taisit unohtaa mainita miehistä sen toisen puolen. Eli; alkoholisoituneet, väkivaltaiset, sovinistit (taidat ite kuulua tähän kategoriaan). Ja luettelo vois jatkua, mutta en viitsi lähteä liioittelulinjalle kuten eräät. Ikävä todeta että sun kaltaisia luolassa kasvaneita ihmisiä vielä tallustelee vapaana tavallisten ihmisten keskuudessa. Eiköhän se niin ole että sekä ukkoja että akkoja löytyy ihan oikeesti laidasta laitaan. Siinä vaiheessa jos ajattelet että kaikki suomalaiset naiset on perseestä, niin voidaan miettiä että onko kaikki muut väärässä ja sä oikeessa. Kelaa sitä.

• suomalaasen mies

Niin, on se karua kun ei mikään toimi tai uppoa. Ei ole kivaa tulla aina hylätyksi. Mutta ei tuo mitään, saahan niitä testattuja, meikkisiä ja yllätyksellisiä naisia heti tuolta etelämmästä ja idästä.

Ehkä saattavat aloittaa ikävystyessään omaa bisnestä Suomen maalle päästyään, mutta hyvää harjoitusta sekin -ihan vaan miehensä parasta ajattelevat siinäkin vaiheessa kun kiinnijäätyään syyttävät tätä parituksesta. Juu, ei tylsää suomalaista hevosennahkaa kannata ottaa. Yllätysmonetti on aina parempi!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2385
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      69
      1130
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1097
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      658
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      581
    Aihe