Kissanpolttajille

tuomio.

Tämän palstan ensimmäisiä aiheita oli kissojen raaka (?) tappaminen ja polttaminen. Ko. rikolliset tai ainakin osa heistä on nyt saaneet tuomion.

http://img122.imageshack.us/img122/8022/pc030240qw5.jpg
Linkin takaa löytyy kuva lehtileikkeestä ja kuva uutisessakin mainitusta seinään maalatusta viestistä talon asukkaalle: "tapettiin sun katit".

12

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kylillä vastaan

        että vois järjestää omat käräjät?


      • nimet

        olisi syytä laittaa nimet tähän nettiin..kuka tekijät tietäneekään? Laittanee nimet että häpeä olisi suuri!


      • tietoa
        nimet kirjoitti:

        olisi syytä laittaa nimet tähän nettiin..kuka tekijät tietäneekään? Laittanee nimet että häpeä olisi suuri!

        Eiköhän olle aivan julkista tietoa, eli jos ken nimet haluaa tietää, niin voinee vaikka tilata käräjäoikeuden papereita itselleen juttuun liittyen. Siis esikuulusteluaineistoa tms.

        Kuulustelut on tehty inari-utsjoki kihlakunnan nimismiehen kansliassa inarin virastotalolla.
        Samaisessa rakennuksessa on käyty käräjäoikeuden istunto asiaan liittyen.

        Kenenkään nimiä ei kannata netissä julkaista toisen yksityishenkilön, mikäli haluaa itse välttyä ongelmilta. Suomi on maana niin p......seestä, että itselle siitä vaan koituu viime kädessä harmia jos toisen nimen edes mainitsee täällä netissä.


      • ääliöitä sikiää!!

        Jos näkisin henk koht niin tinttaisin otsikkoon ja kunnolla!! Ei ole aivan kaikki kohdallaan tekijöillä...se on selvää!!


      • piwa
        tietoa kirjoitti:

        Eiköhän olle aivan julkista tietoa, eli jos ken nimet haluaa tietää, niin voinee vaikka tilata käräjäoikeuden papereita itselleen juttuun liittyen. Siis esikuulusteluaineistoa tms.

        Kuulustelut on tehty inari-utsjoki kihlakunnan nimismiehen kansliassa inarin virastotalolla.
        Samaisessa rakennuksessa on käyty käräjäoikeuden istunto asiaan liittyen.

        Kenenkään nimiä ei kannata netissä julkaista toisen yksityishenkilön, mikäli haluaa itse välttyä ongelmilta. Suomi on maana niin p......seestä, että itselle siitä vaan koituu viime kädessä harmia jos toisen nimen edes mainitsee täällä netissä.

        Tämä on valitettavan totta... Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa ja anonyyminä saa pysyä! Tappaa kissoja , varastaa koiranpentuja, ahdistella naapurin akkaa ja mitä tahansa... Mut auta armias jos henkilöstä nimellä puhutaan netissä! Elkää tehkö vaan sitä. Löytyy muitakin tapoja hoitaa asiat, eiköhän kylillä tiedetä keitä nyrkillä tapettavia siellä oli riehunut... Toivon ainakin!


      • kivikko
        piwa kirjoitti:

        Tämä on valitettavan totta... Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa ja anonyyminä saa pysyä! Tappaa kissoja , varastaa koiranpentuja, ahdistella naapurin akkaa ja mitä tahansa... Mut auta armias jos henkilöstä nimellä puhutaan netissä! Elkää tehkö vaan sitä. Löytyy muitakin tapoja hoitaa asiat, eiköhän kylillä tiedetä keitä nyrkillä tapettavia siellä oli riehunut... Toivon ainakin!

        Mielenkiintoista kuinka rajuja mielipiteitä joillakin on tässä asiassa.

        Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nämä kissanpolttajat ovat olleet teinejä. Ja jos alkaa puheet olla sellaisia, että olisi oikein pieksää nämä alaikäiset siitä mitä he tekivät, niin ollaan kyllä aivan väärillä jäljillä.

        Käräjät on tuomionsa antanut, kansa tyytyköön siihen. Meillä ei ole oikeutta tuomita.


      • oikeus1
        kivikko kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuinka rajuja mielipiteitä joillakin on tässä asiassa.

        Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nämä kissanpolttajat ovat olleet teinejä. Ja jos alkaa puheet olla sellaisia, että olisi oikein pieksää nämä alaikäiset siitä mitä he tekivät, niin ollaan kyllä aivan väärillä jäljillä.

        Käräjät on tuomionsa antanut, kansa tyytyköön siihen. Meillä ei ole oikeutta tuomita.

        No nähdäkseni käräjäoikeuden tuomio tässä asiassa oli enemmän kun lievä... sakkoja??? Minusta nämä alaikäiset olisivat vähintään terapiaan pitänyt passittaa ja selvittää kuinka nämä "nuorukaiset" ovat yleensä kasvatettu. Pakko olla kotona jo jotain vialla kun ei oikeudentaju kerro mitään! Ja eikö nämä sällit ole päräti kolmasti käyneet osoitteesse?


      • vanha akka
        kivikko kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuinka rajuja mielipiteitä joillakin on tässä asiassa.

        Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nämä kissanpolttajat ovat olleet teinejä. Ja jos alkaa puheet olla sellaisia, että olisi oikein pieksää nämä alaikäiset siitä mitä he tekivät, niin ollaan kyllä aivan väärillä jäljillä.

        Käräjät on tuomionsa antanut, kansa tyytyköön siihen. Meillä ei ole oikeutta tuomita.

        Nuoruus ei oikeuta eläinrääkkäykseen. Rangaistukset ovat Suomessa liian lieviä ja se näkyy.


      • piwa
        vanha akka kirjoitti:

        Nuoruus ei oikeuta eläinrääkkäykseen. Rangaistukset ovat Suomessa liian lieviä ja se näkyy.

        No ei se täysi-ikäisyyskään oikeuta oman käden oikeuteen.

        Olishan se melko kummaa, jos aikaiset mätkis alaikäisiä turpaan kylän raitilla kun oikeuden tuomiot ei niiden mielestä riitä.

        Te tuomitsette kissojen polttajat mutta taidatte olla puheittenne perusteella ihan samanlaisia hulluja kuin hekin.


    • maketheoriginal

      nuoret saivat jo mitä ansaitsivat. niin mikä on oma ongelma päässänne? pitäskö jokasen päästä tuomitsemaan erikseen joka vaan tapauksen kuulee? suomen laki on tämä päätös. seisotte sen edessä. itse olette äänestäneet eduskuntaan ne ihmiset toimimaan jotka lakia tekee. itse sielä korvessa asutte ja poliisi on kaukana. täälä lässytätte mitä tekisitte. ainoa mitä teette on se, että käytätte capslockia tänne kirjoittaessa ja taotte entistiä kiivaammin näppäimistöänne. luuserilappalaiset ja poronpurijat toimii just näin. sosiaalitoimisto puuttuu kanssa varmaan asiaan jos vanhemmat ei voi. kertoen ettei näin saisi toimia yhteiskunnassamme.

      • savotta-hermanni

        Perkele kissintappajat vaan puuhun kiinni ja halolla selkään,niin että ruppi roikaa.Saatana kun pistääpi vihaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe