Pga tour ranking?

Juha :)

Pelasin tuossa Tiger Woods PGA tour 2007 peliä, ja siellä kausitilastoissa on tälläinen, kuin PGA tour ranking, olen sijalla 27, jossa Events on 9 ja total 155? Eli mitä mitä toi tarkoittaa?

Tarkoittaisko se tätä, mitä tässä on?

"=len käynyt siis 9 kisaa.

Jokaisessa ( tai ainakin useammassa)kisassa par/kierros on ( 72.) ja kierroksia 4. eli 72x4 = 288. Eli kuvitellaan, että jokainen kierros menisi 70 lyönnillä, mikä tarkoittaisi yht 280. Eli pisteeni tuossa olisi 280. Eli siitä 8

Hmm.. Eli jos olisin 9 kisaa, joissa jokainen kierros olisi 288 lyöntiä, mikä olisi niinki paljon kuin 2592 yhteensä kaikissa noissa. Eli mä olen selvittänyt 2592-155 = 2437 lyöntiä..

Jos joku golfin tietäjä sattuisi lukemaan tämän, niin se voisi vahvistaa, että olenko väärässä vai oikeassa. Sikäli jos tajuaa, mitä mä tarkoitan. . Toi on ainua, jonka keksin.

Hittolainen.. Sijoitus on 27 tuossa rankingissa. ykkösenä on tietenkin Woods, jolla toi oli muistaakseni 11/351 tai en muista tuota toista, mutta 11 ainakin. Eli mitä Events tarkoittaa, niin sen luulen tietäväni jo. Mutta tuosta, mitä toi total tarkoittaa, niin en ole 100% varma. Mutta luulen sen tarkoittavan tuota, mitä tuossa ylhäällä selitin. Vai?"

1

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaistulos

Se on siis kaudella pelaamiesi kierrosten kokonaistulos eli olet 155 lyöntiä alle parin, juuri niin kuin pähkäilitkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe